We hebben trouwens op het piek moment, de bekendmaking van de nr 1 meer luisteraars gehad als met de awards show 
Related topics
- View the latest post: Q-Dance & Hardstyle Top 40 presents: Hardstyle Top 100 2014
- View the latest post: The Magic Show Top 500 All Times Top 25 (24-06-2011)
- View the latest post: Wat Is Jou Hardcore Top 10 of top 5?
- View the latest post: The Hardstyle top 40 @ Fear FM - November 2009
- View the latest post: Fear FM Hardstyle Top 40 MegaPost
Active topics in Radio & Radio Shows
- View the latest post: #175 - Electronic Bizznizz presents Hardstyle Bizznizz with friends - 04-07-2025
- View the latest post: Nieuwe hardstyle podcast: Hardstyle Gekkenhuis
- View the latest post: Shoutout @the magic show (en Kevin Kaos)
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
Moderators
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
een top 100 kan ook nooit perfect zijn.
Ik zeik ook niet, ik verbaasde me er alleen over sommige tracksEdwinn wrote:Een top 100 is nooit perfect en al helemaal niet als je mensen hebt die van euforische hardstyle houden en misschien wat minder liefhebber zijn en wel stemmen. Tja, zo is het nou eenmaal.. Iedereen kan wel gaan zeiken maar het helpt toch niets. Het is elk jaar hetzelfde liedje, leer het nou is te accepteren, want je veranderd er niks aan. Ik kan ook wel gaan zeuren, want dit vindt ik al helemaal niks, maar het heeft geen zin..
en idd er hadden al veel mensen gestemt toen de DR release kwam (waaronder ik
Voor de rest vond ik het zelfs heel leuk om te luisteren, en kwas nog positief verrast door bijv. Gold, Tokyo & Magic bijv.
Maar liefst 12 tracks uit mijn eigen top50 hebben het gemaakt tot de top 100 
Edit: 19 tracks uit mijn top100 hebben de top100 gehaald
Edit: 19 tracks uit mijn top100 hebben de top100 gehaald
Last edited by Lyst on 31 Dec 2010 17:56, edited 2 times in total.
Gelijk heb je ook inderdaadPommer wrote:Zo kan ik er nog wel 30 noemenBuzzLightyear wrote:Titan - Nightmare had van mij ook wel een stukje hoger mogen staan.
Nog een keer: WAAR DE %@)% IS CHAOS
Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit. Verder is het gewoon een lelijke fop top 100.. Decade of Dedication, Psychedelic etc etc..
Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit. Verder is het gewoon een lelijke fop top 100.. Decade of Dedication, Psychedelic etc etc..
Bedankt voor de support in ieder gevalXtD wrote:Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit.
Die top100's zijn altijd een beetje gek, bassboom op 1 haha
Bassboom
Toen ik hem de eerste 3x hoorde
Toen ik hem de eerste 3x hoorde
-
S
KloptGeck-o wrote:Die top100's zijn altijd een beetje gek, bassboom op 1 hahawist niet dat ze zo populair waren
Maarja... dagjesvolk...
De meeste mensen zien dat niet eens als HardstyleGeck-o wrote:Bedankt voor de support in ieder gevalXtD wrote:Ook jammer dat Forces of the Universe er niet bij zit.![]()
Die top100's zijn altijd een beetje gek, bassboom op 1 hahawist niet dat ze zo populair waren
Ik vind het echt on-be-grijpelijk dat Bass Boom op 1 staat. En Psychedelic op 3. Enz enz. De gemiddelde hardstyle luisteraar is echt een pauper.
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Een pauper nog wel? Doe niet zo kinderachtig.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jij luistert ook hardstyle.. you paaupah?Gangsterdwerg wrote:Ik vind het echt on-be-grijpelijk dat Bass Boom op 1 staat. En Psychedelic op 3. Enz enz. De gemiddelde hardstyle luisteraar is echt een pauper.
Er staat gemiddeld, ook al snap ik niet waarom je een pauper zou zijn als je naar een bepaald genre luisterd.Skedoedelefloeps wrote:Jij luistert ook hardstyle.. you paaupah?Gangsterdwerg wrote:Ik vind het echt on-be-grijpelijk dat Bass Boom op 1 staat. En Psychedelic op 3. Enz enz. De gemiddelde hardstyle luisteraar is echt een pauper.
Gaat het?XtD wrote:Nog een keer: WAAR DE %@)% IS CHAOS![]()
Chaos was te laat uitgebracht voor de stemrondes. Bovendien: Internationaal is de zachtere kant gewoon populairder, like it or not. Gold teminste op 2, heerlijke plaat!
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
Gold zou de enige 'terechte' nummer 1 zijn imo...
ik vind werkelijk geen seconde van Bassboom leuk of boeiend
ik vind werkelijk geen seconde van Bassboom leuk of boeiend
-
H
- 3 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
En waarom zou dat zo moeten zijn? Omdat jij dat vindt? Er zijn toch blijkbaar meer mensen die op Bassboom gestemd hebben..MeesterJ wrote:Gold zou de enige 'terechte' nummer 1 zijn imo...
Maarja die hebben er allemaal niet zoveel verstand van als jij natuurlijk..
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
dat zie je correct.
En over Gold, omdat die in tegenstelling tot Bassboom wel echt heel populair is geweest EN een sterke track is
Ikzelf had Rawstyle bovenaan, omdat ik daar veel mee heb. Maar neutraal gezien zou ik voor Gold gaan.
En over Gold, omdat die in tegenstelling tot Bassboom wel echt heel populair is geweest EN een sterke track is
Ikzelf had Rawstyle bovenaan, omdat ik daar veel mee heb. Maar neutraal gezien zou ik voor Gold gaan.
Bassboom is ook gewoon heel sterk geproduceerd anders
. Internationaal pakkend en acceptabel voor de harde kern. Kan me hier de lyrische reacties toen de track pas uitkwam nog herinneren. Terechte nummer 1 gewoon (al vind ik persoonlijk Gold ook gewoonweg geniaal).
Vind het ook jammer van de uitslag.
In commerciële kijk had ik headhunterz - psychedelic op 1 verwacht.
Was wel een verassing dat gold zo hoog stond en geef eerlijk toe het blijft een heerlijk nummer.
dus terecht verdient.
Bassboom had ik rond de 30 geschat
Maar nummer 1 vond ik wel heel vreemd had gelijk fearfm weg geklikt.
Vond het diep treurig.
Ach jah kan nooit perfect zijn
Daarom mijn keuze Raw
In commerciële kijk had ik headhunterz - psychedelic op 1 verwacht.
Was wel een verassing dat gold zo hoog stond en geef eerlijk toe het blijft een heerlijk nummer.
dus terecht verdient.
Bassboom had ik rond de 30 geschat
Maar nummer 1 vond ik wel heel vreemd had gelijk fearfm weg geklikt.
Vond het diep treurig.
Daarom mijn keuze Raw
Vind het eigenlijk wel interessant om te kijken hoe het internationaal zit met de populariteit van verschillende tracks, aangezien je verwacht dat het buiten NL wel ongeveer hetzelfde zal lopen als hierbinnen. Oftewel, je verwacht niet dat WP ergens hoog staat en opzich is de hoge plaatsing van Tokyo ook wel apart. Verder BassBoom ook wel wat lager ingeschat. Rest kan me weinig verbazen eigenlijk... vind het wel vet dat CO2, Tritolo, Bionicle en The Hard Way hebben weten te plaatsen
En ook wel mooi dat er een berg B-Front in zit 
-
FHardtraxxer
- 90 posts member since 2009
- last seen Nov 2017
En anders had je het wel 3 minuten later gedaan want dan was de top 100 afgelopenDragenser wrote: Maar nummer 1 vond ik wel heel vreemd had gelijk fearfm weg geklikt.
Vond het diep treurig.
Daarom mijn keuze Raw
Ik vond het wel super grappig om te zien hoe de mensen bezig waren over bassboom en zelfs over zelfmoord :') begonnen als dit nummer op nr 1 zou staan. (hoe triest/verwend kun je zijn om zoiets te zeggen)
Vooral toen het nummer gedraaid werd... die reacties op de chat...
Maar goed, mensen zitten allemaal te zeiken over commercieel hier en daar maar ik denk dat veel mensen moeten realiseren dat naast NL tegenwoordig de muziekstijl ook in andere landen populair is of begint te worden. En ja dan slaan nummers als bassboom eerder aan dan een RAW nummer.
En aan de andere kant wees blij dat de HS community steeds groter wordt. Want op deze manier komen er steeds meer producers bij en is er voor ieder wel wat wils te vinden.
@FearFm
Ik vond het zelf geen terechte nummer 1.
Maarjah als ik nu bekijk zie ik maar 2 nummers van mijn eigen top 10 er in staan
En die staan zelfs redelijk laag.
Net als ik vind Donker Rollers het fijnst om naar te luisteren
Hun nummers worden nooit moe.
Smaken verschillen he
Ik vond het zelf geen terechte nummer 1.
Maarjah als ik nu bekijk zie ik maar 2 nummers van mijn eigen top 10 er in staan
En die staan zelfs redelijk laag.
Net als ik vind Donker Rollers het fijnst om naar te luisteren
Hun nummers worden nooit moe.
Smaken verschillen he