PNXRMX wrote:Waar opende Heady trouwens mee? Ben vanaf From Within mee aan t luisteren... of was dat de eerste track?
Related topics
- View the latest post: Q-Dance & Hardstyle Top 40 presents: Hardstyle Top 100 2014
- View the latest post: The Magic Show Top 500 All Times Top 25 (24-06-2011)
- View the latest post: Wat Is Jou Hardcore Top 10 of top 5?
- View the latest post: The Hardstyle top 40 @ Fear FM - November 2009
- View the latest post: Fear FM Hardstyle Top 40 MegaPost
Active topics in Radio & Radio Shows
- View the latest post: #175 - Electronic Bizznizz presents Hardstyle Bizznizz with friends - 04-07-2025
- View the latest post: Nieuwe hardstyle podcast: Hardstyle Gekkenhuis
- View the latest post: Shoutout @the magic show (en Kevin Kaos)
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
Moderators
Ik schakelde ook net in.PNXRMX wrote:Waar opende Heady trouwens mee? Ben vanaf From Within mee aan t luisteren... of was dat de eerste track?
Hoor nu een onbekend nummer. Weet niet of het Headhunterz is.
Klinkt als Digital AgeKhadber wrote:Ik schakelde ook net in.PNXRMX wrote:Waar opende Heady trouwens mee? Ben vanaf From Within mee aan t luisteren... of was dat de eerste track?
Hoor nu een onbekend nummer. Weet niet of het Headhunterz is.
Heb deze al in een YT filmpje gezien. Bekend als 'new Digital Age track' ofzo
Vind 'm iig al heerlijk klinken 
Klinkt in ieder geval echt heel erg dik!
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Even opnieuw proberen of proberen hem in je eigen mediaplayer te openen. Onze servers roken een beetjeroberttt wrote:bij mij werkt fear.fm niet
Vind de kwaliteit voor een rokende server iig uitstekend 
Ja, mee eens! Een verademing in vergelijking met wat Q-Dance ons met regelmaat voor matige kwaliteit voorschotelt.PNXRMX wrote:Vind de kwaliteit voor een rokende server iig uitstekend
Tot nu toe ben ik erg te spreken over dit setje 
Digital Age
Digital Age
Last edited by Inno on 29 Dec 2010 22:34, edited 1 time in total.
Kan Q nog is wat van lerenKhadber wrote:Ja, mee eens! Een verademing in vergelijking met wat Q-Dance ons met regelmaat voor matige kwaliteit voorschotelt.PNXRMX wrote:Vind de kwaliteit voor een rokende server iig uitstekend
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
http://www.fear.fm/streamrelay/2/harder.pls is een directe link voor je mediaspeler.
Als ik dit allemaal zo hoor moet ik echt binnenkort weer eens Headhunterz horen! Zwaar orgineel werk!
Ik denk dat dit Digital:Age-spul isKhadber wrote:Als ik dit allemaal zo hoor moet ik echt binnenkort weer eens Headhunterz horen! Zwaar orgineel werk!
Vind het wel fijn als een set zo commercieel als de pest is en ik m nog steeds kan waarderen 
Erg fijn setje al zitten er veel hitjes in. 
Die DBSTF track heeft wel iets minder rampzalige kicks
Maar die melodie blijft zo ontzettend triest alle kanten op vliegen, dat is niet te geloven, doet me echt niets 
Idd, voor de (2e?) climax met die random melodie gaat ie nog wel. En nu DWTHS, die op de vocals na ook wel gaat opzich... T valt me iig erg op dat mindere tracks een hoop beter klinken als de tracks ervoor wel lekker zijn.Inno wrote:Die DBSTF track heeft wel iets minder rampzalige kicksMaar die melodie blijft zo ontzettend triest alle kanten op vliegen, dat is niet te geloven, doet me echt niets
Na MMA was ik heel blij met Dirty Soundz, dat zegt toch wel iets 
Snap niet dat daar om gezeken word.Inno wrote:Na MMA was ik heel blij met Dirty Soundz, dat zegt toch wel iets
Escape!
Ik blijf het een kutplaat vindenKhadber wrote:Snap niet dat daar om gezeken word.Inno wrote:Na MMA was ik heel blij met Dirty Soundz, dat zegt toch wel iets
Escape!
Escape
BREATHE!!!
Inno wrote:BREATHE!!!![]()
Last edited by BuzzLightyear on 29 Dec 2010 23:08, edited 1 time in total.