Active topics in Radio & Radio Shows

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
epic fail @ Chaos "inmixen"
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Skedoedelefloeps wrote:epic fail @ Chaos "inmixen"
Idd :P Iets met opbouw in een setje :x
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Inno wrote:
Skedoedelefloeps wrote:epic fail @ Chaos "inmixen"
Idd :P Iets met opbouw in een setje :x
Ik ben het met u eens.
Jij kon het wel beter toch? :P
Iets met 32 tellen ofzo? :love:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wasted Penguinz is echt best nieuw face?
:')
R
Hardtraxxer
122 posts member since 2010
last seen Oct 2017
Heeft niks met opbouw te maken. Das die plaat nie kunnen inmixen dus er maar mee beginnen. Maar aangezien de platen die er na komen nou niet echt van het beuk gehalte van CHaos is. Ook wel een beetje Opbouw ja,,,platen zoals resistance en brakbat junkie...
Hardtraxxer
337 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Heb nog even geprobeerd de mix van Wasted Penguinz nu te luisteren, maar heb snel weer wat anders opgezet ik vind het nog veel te vroeg om te slapen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Jvosje wrote:Heb nog even geprobeerd de mix van Wasted Penguinz nu te luisteren, maar heb snel weer wat anders opgezet ik vind het nog veel te vroeg om te slapen.
:lol:

Nu Anxiety 2.0 :P
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Als je rond half 12 intuned zal de verf van je plafond naar beneden komen ;) voor ieder wat wils :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Martijn wrote:Als je rond half 12 intuned zal de verf van je plafond naar beneden komen ;) voor ieder wat wils :)
Klinkt leuk :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Martijn wrote:Als je rond half 12 intuned zal de verf van je plafond naar beneden komen ;) voor ieder wat wils :)
Als in Tresspassing op replay? :love:
R
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
NEEEEEEEEEEE niet headhunterz! da kan gewoon nie.... Corruptie @ Fearfm!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ronkey Dollers wrote:NEEEEEEEEEEE niet headhunterz! da kan gewoon nie.... Corruptie @ Fearfm!
Want? Check alleen het verschil in facebookslikes. Internationaal etcetera.
R
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
Jonge...da hhooort nie.. Maargoed ja al die buitenlanders die niet verder dan headhunterz en Showtek komen..jammer
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Headhunterz is de shit! :love:

Scantraxx Rootz :love:
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Zatox is nr 2 mensen :) En nee er is echt niet gefraudeerd ;) Headhunterz hecht hier blijkbaar waarde aan want hij heeft op verschillende momenten opgeroepen om te stemmen op twitter, hyves, facebook ;) Dat hadden andere artiesten ook kunnen doen.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Tja als al die polen mogen stemmen krijg je dit, binnen Nederland ligt het anders denk ik maargoed boeiend.
Niemand die er wakker van ligt en denkt wow FearFM award uber toffffff :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:Tja als al die polen mogen stemmen krijg je dit, binnen Nederland ligt het anders denk ik maargoed boeiend.
Goed punt!

hij heeft wel een nieuwe track naam

Imaginary Award :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ronkey Dollers wrote:Corruptie @ Fearfm!
:')

Het is gewoon door die ***** buitenlanders :mad: (Nee, dit is geen discriminatie :P)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Skedoedelefloeps wrote:Tja als al die polen mogen stemmen krijg je dit, binnen Nederland ligt het anders denk ik maargoed boeiend.
Binnen Nederland heb je precies hetzelfde hoor, nog steeds. Mensen onderschatten door alleen vanuit hun forumwereldje te denken hoe populair artiesten als Headhunterz, DBSTF en Brennan Heart zijn bij het publiek (waar ze hier duidelijk op minder populariteit hoeven te rekenen).
D
Artiest
last seen Apr 2019
dawasiknie wrote:
Binnen Nederland heb je precies hetzelfde hoor, nog steeds. Mensen onderschatten door alleen vanuit hun forumwereldje te denken hoe populair artiesten als Headhunterz, DBSTF en Brennan Heart zijn bij het publiek (waar ze hier duidelijk op minder populariteit hoeven te rekenen).
ik onderschat niemand, maar ik weet wel dat met de RAW hype in dit land en ook de releases die mensen vaak horen er een zatox of B-front eerder had gestaan. Zeker eerder dan HHZ.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote:
dawasiknie wrote:
ik onderschat niemand, maar ik weet wel dat met de RAW hype in dit land en ook de releases die mensen vaak horen er een zatox of B-front eerder had gestaan. Zeker eerder dan HHZ.
Je vergeet dat er ook mensen zijn die sporadisch naar hardstyle luisteren. Die hoeven echt geen rauwere hardstyle of iets dregelijks.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Dat zeg ik niet, maar zeker HHZ zou het niet hebben gered, eerder een Brennan heart.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote:Dat zeg ik niet, maar zeker HHZ zou het niet hebben gered, eerder een Brennan heart.
Headhunterz: 9204 mensen op Hyves.
Brennan Heart: 1207 mensen op Hyves.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Khadber wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Dat zeg ik niet, maar zeker HHZ zou het niet hebben gered, eerder een Brennan heart.
Headhunterz: 9204 mensen op Hyves.
Brennan Heart: 1207 mensen op Hyves.
Image
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Waar opende Heady trouwens mee? Ben vanaf From Within mee aan t luisteren... of was dat de eerste track?