epic fail @ Chaos "inmixen"
IddSkedoedelefloeps wrote:epic fail @ Chaos "inmixen"
IddSkedoedelefloeps wrote:epic fail @ Chaos "inmixen"
Ik ben het met u eens.Inno wrote:IddSkedoedelefloeps wrote:epic fail @ Chaos "inmixen"Iets met opbouw in een setje
Jvosje wrote:Heb nog even geprobeerd de mix van Wasted Penguinz nu te luisteren, maar heb snel weer wat anders opgezet ik vind het nog veel te vroeg om te slapen.
Klinkt leukMartijn wrote:Als je rond half 12 intuned zal de verf van je plafond naar beneden komenvoor ieder wat wils
Als in Tresspassing op replay?Martijn wrote:Als je rond half 12 intuned zal de verf van je plafond naar beneden komenvoor ieder wat wils
Want? Check alleen het verschil in facebookslikes. Internationaal etcetera.Ronkey Dollers wrote:NEEEEEEEEEEE niet headhunterz! da kan gewoon nie.... Corruptie @ Fearfm!
Goed punt!Skedoedelefloeps wrote:Tja als al die polen mogen stemmen krijg je dit, binnen Nederland ligt het anders denk ik maargoed boeiend.
Niemand die er wakker van ligt en denkt wow FearFM award uber toffffff
:')Ronkey Dollers wrote:Corruptie @ Fearfm!
Binnen Nederland heb je precies hetzelfde hoor, nog steeds. Mensen onderschatten door alleen vanuit hun forumwereldje te denken hoe populair artiesten als Headhunterz, DBSTF en Brennan Heart zijn bij het publiek (waar ze hier duidelijk op minder populariteit hoeven te rekenen).Skedoedelefloeps wrote:Tja als al die polen mogen stemmen krijg je dit, binnen Nederland ligt het anders denk ik maargoed boeiend.
ik onderschat niemand, maar ik weet wel dat met de RAW hype in dit land en ook de releases die mensen vaak horen er een zatox of B-front eerder had gestaan. Zeker eerder dan HHZ.dawasiknie wrote:Binnen Nederland heb je precies hetzelfde hoor, nog steeds. Mensen onderschatten door alleen vanuit hun forumwereldje te denken hoe populair artiesten als Headhunterz, DBSTF en Brennan Heart zijn bij het publiek (waar ze hier duidelijk op minder populariteit hoeven te rekenen).Skedoedelefloeps wrote:Tja als al die polen mogen stemmen krijg je dit, binnen Nederland ligt het anders denk ik maargoed boeiend.
Je vergeet dat er ook mensen zijn die sporadisch naar hardstyle luisteren. Die hoeven echt geen rauwere hardstyle of iets dregelijks.Skedoedelefloeps wrote:ik onderschat niemand, maar ik weet wel dat met de RAW hype in dit land en ook de releases die mensen vaak horen er een zatox of B-front eerder had gestaan. Zeker eerder dan HHZ.dawasiknie wrote:Binnen Nederland heb je precies hetzelfde hoor, nog steeds. Mensen onderschatten door alleen vanuit hun forumwereldje te denken hoe populair artiesten als Headhunterz, DBSTF en Brennan Heart zijn bij het publiek (waar ze hier duidelijk op minder populariteit hoeven te rekenen).Skedoedelefloeps wrote:Tja als al die polen mogen stemmen krijg je dit, binnen Nederland ligt het anders denk ik maargoed boeiend.
Headhunterz: 9204 mensen op Hyves.Skedoedelefloeps wrote:Dat zeg ik niet, maar zeker HHZ zou het niet hebben gered, eerder een Brennan heart.
Khadber wrote:Headhunterz: 9204 mensen op Hyves.Skedoedelefloeps wrote:Dat zeg ik niet, maar zeker HHZ zou het niet hebben gered, eerder een Brennan heart.
Brennan Heart: 1207 mensen op Hyves.