Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draaien ze nou meerdere keren op een dag het zelfde setje? Hoor dit setje nou al voor de 2e keer. En gister ook 2 keer dezelfde setjes gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:09 
 
Artiest

Mystyle schreef:
Draaien ze nou meerdere keren op een dag het zelfde setje? Hoor dit setje nou al voor de 2e keer. En gister ook 2 keer dezelfde setjes gehoord.


Welke set? In principe is er een rotatie van oude sets overdag als er geen programma is. Dit zijn dus alle sets vanaf 6 nov dus zijn er al aardig wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet meer van wie die was,maar die van vanmorgen rond 9 uur en om 11 uur waren geloof ik hetzelfde.
Niet erg voor 1 keer maar hoop niet dat dit al te vaak gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:19 
 
Hardtraxxer

Idd de set van Solar is 2x uitgezonden. Helaas, toeval :) Dit is de eerste keer dat ik het zie en hoe meer sets we krijgen hoe kleiner de kans wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:35 
 
Hardtraxxer

Zijn inderdaad al aardig wat setjes in de database, zou dus niet echt mogen/kunnen voorkomen.

En de top 100 zal nog wel voor Januari zijn denk ik. Al staat het niet 100% vast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:49 
 

K-Cin schreef:
Zijn inderdaad al aardig wat setjes in de database, zou dus niet echt mogen/kunnen voorkomen.

En de top 100 zal nog wel voor Januari zijn denk ik. Al staat het niet 100% vast :P

er zullen ook maar weinig mensen zijn denkik die non stop recorden, dus zullen we toch moeten wachten op de verschijning in de schedule...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:50 
 
Hardtraxxer

Er komt echt wel een nieuwsbericht van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:51 
 
Hardtraxxer

Een geduldig man is er twee waard he :P

Geen flauw idee of dat een bestaande uitdrukking is, maar hij klinkt logisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

K-Cin schreef:
Een geduldig man is er twee waard he :P

Geen flauw idee of dat een bestaande uitdrukking is, maar hij klinkt logisch :D

Nee eigenlijk is het: Een gewaarschuwd man telt voor twee. Maar oke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 02:04 
 
Hardtraxxer

Gewoon door alle emoties rondom de hs top100 de hc top100 vergeten "oe ken da nauw?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 13:42 
 

KUT xd
totaal vergeten gister de HC Top 40 op te nemen xd
naja, dan volgende week maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:25 
 

Qre8ive schreef:
Door pc problemen was de Hardcore Top40 niet af gisteren... dus je hebt niets gemist. De Hardstyle Top40 is vandaag wel optijd in ieder geval! :P

ah ok :P geluk bij een ongeluk ^^
ernstige problemen? of gewoon een klein foutje?

trouwens, waarom zenden jullie die HC top 40 op maandag zo vroeg uit, en niet bijv 2 of 3 uurtjes later? tijd zat lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:00 
 

Qre8ive schreef:
KSwoosh schreef:
Qre8ive schreef:
Door pc problemen was de Hardcore Top40 niet af gisteren... dus je hebt niets gemist. De Hardstyle Top40 is vandaag wel optijd in ieder geval! :P

ah ok :P geluk bij een ongeluk ^^
ernstige problemen? of gewoon een klein foutje?

trouwens, waarom zenden jullie die HC top 40 op maandag zo vroeg uit, en niet bijv 2 of 3 uurtjes later? tijd zat lijkt me


Is voor mensen in andere tijdzones... of de vroege vogels hier

Oh, natuurlijk! Daar had ik helemaal niet aan gedacht.
Vet dat jullie daar ook rekening mee houden!

Dan luister ik em volgende week maar weer, want wat heb ik die HC Top 40s gemist ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:03 
 
Hardtraxxer

We hebben een enquête gemaakt om te kijken wat onze luisteraars van ons zouden willen in 2011: http://www.thesistools.com/fearfmsurvey
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 21:34 
 

Martijn schreef:
We hebben een enquête gemaakt om te kijken wat onze luisteraars van ons zouden willen in 2011: http://www.thesistools.com/fearfmsurvey

Ingevuld/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb em ook ingevuld :thumbup:
Ben dat haas wel verplicht als Resident :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:55 
 
Artiest

Ik was bezig hem in te vullen, maar zag halverwege het nut er niet meer zo van in dus maar weer gestopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
We hebben een enquête gemaakt om te kijken wat onze luisteraars van ons zouden willen in 2011: http://www.thesistools.com/fearfmsurvey


enquete schreef:
I find the news articles interesting

Damn, jullie Engels mag ook wel wat beter :D

Maar heb hem ingevuld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 00:45 
 
Hardtraxxer

We laten alles checken door mensen die goed zijn in engels waaronder iemand uit de UK maar die heeft het ook gemist blijkbaar. Van de rest is het engels erbarmelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:06 
 

de Hardcore Top 40 wordt opgenomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:31 
 

de hardcore stream loopt wel een beetje te kutten zeg, ik heb nu al 2x gehad dat ie zomaar ff weg viel...
en ik ben niet aan het downloaden en internet viel zelf ook niet weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:42 
 
Artiest

KSwoosh schreef:
de hardcore stream loopt wel een beetje te kutten zeg, ik heb nu al 2x gehad dat ie zomaar ff weg viel...
en ik ben niet aan het downloaden en internet viel zelf ook niet weg.

Zijn inderdaad vandaag wat problemen op alle streams :) Maar er wordt aan gewerkt. Buiten onze eigen macht helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:47 
 

Nego schreef:
KSwoosh schreef:
de hardcore stream loopt wel een beetje te kutten zeg, ik heb nu al 2x gehad dat ie zomaar ff weg viel...
en ik ben niet aan het downloaden en internet viel zelf ook niet weg.

Zijn inderdaad vandaag wat problemen op alle streams :) Maar er wordt aan gewerkt. Buiten onze eigen macht helaas.

damnit, net nu ik de hc top 40 opneem :/ [en mijn stream recorder stopt wanneer de stream uitvalt]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:06 
 

hoe kan het eigenlijk dat jullie stream af en toe problemen heeft?
ik neem aan dat er niet elke dag iets aan veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:38 
 
Hardtraxxer

Het blijft nu eenmaal een vrij complexe keten die we ontwikkeld hebben waarvan deels wij het beheer over hebben en deels onze stream provider :) Mocht ergens een wat slechtere verbinding zijn of een overbelast systeem dan kan dat al hele nare effecten hebben zoals bv die jingle loop pas of een hikkende stream.

Op zich is dat wel op te lossen maar dat kost heel veel geld want dan moet alles op 1 locatie komen en onder ons eigen beheer inclusief dure internetlijnen + muziekrechten. En dat we dat niet hebben is nu net de reden dat we weer terug konden komen...

Voordat jij de stream hoort is hij door minimaal 5 en als ons nieuwe processingplatform draait 7 systemen gegaan...
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows