Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:14 

Artiest

Klopt! Ik sta er zondagochtend in het Breakthrough Talent Q&A Panel :)
Dus zal waarschijnlijk een hoop toelichting geven over hoe ik ben begonnen, bij Fusion ben gekomen, hoe ik er nu tegenover sta in mijn "doorbraak" (klinkt zo arrogant :P ), maar ook bijvoorbeeld hoe ik het combineer met mijn opleidingen en sport, en bijvoorbeeld hoe ik mijn social media en netwerk onderhoud :)

Dus zitten vast interessante dingen tussen voor velen hier! Tenslotte heb ik hier een tijd terug ook nog veel geleerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:29 

Hardtraxx Elite

hmmm Ik ben zeer geïnteresseerd helaas ga ik alleen zaterdag :( Was erg benieuwd….
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:49 

Artiest

DJ_Tim schreef:
hmmm Ik ben zeer geïnteresseerd helaas ga ik alleen zaterdag :( Was erg benieuwd….

Als er genoeg animo voor is kan ik over een tijdje misschien wel een soortgelijk iets doen op mijn social media, of misschien zelfs hier op Hardtraxx? Ik sta overal voor open! Altijd fijn om mijn ervaringen te delen. Daar kunnen beginnende of onbekende producers natuurlijk ook weer van leren :) Mochten er mensen zijn die dat wel zien zitten, laat het ergens weten of stuur gerust een berichtje. Als er zat mensen zijn die hier interesse voor hebben wil ik er wel wat tijd voor vrijmaken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:11 

Hardtraxx Elite

:yes: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:29 

Hardtraxx Addict

Leren van artiesten, altijd helemaal bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 06:10 

Hardtraxx Addict

Misschien een leuk filmpje voor de producers, ik vond 'm erg intrigerend. Als 't hier niet mag: mod mag 'm verwijderen

http://www.youtube.com/watch?v=qgiL7lsIATA#t=718

EDIT: Klote YT link, lukt me weer is niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 10:27 

Hardtraxx Beheerder

W0uT3R schreef:
Misschien een leuk filmpje voor de producers, ik vond 'm erg intrigerend. Als 't hier niet mag: mod mag 'm verwijderen

EDIT: Klote YT link, lukt me weer is niet xd

youtube links met een bepaalde tijd, werken niet. zonder de tijd wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:33 

Hardtraxxer

Thyron schreef:
DJ_Tim schreef:

Als er genoeg animo voor is kan ik over een tijdje misschien wel een soortgelijk iets doen op mijn social media, of misschien zelfs hier op Hardtraxx? Ik sta overal voor open! Altijd fijn om mijn ervaringen te delen. Daar kunnen beginnende of onbekende producers natuurlijk ook weer van leren :) Mochten er mensen zijn die dat wel zien zitten, laat het ergens weten of stuur gerust een berichtje. Als er zat mensen zijn die hier interesse voor hebben wil ik er wel wat tijd voor vrijmaken! :D

Ben wel zeer benieuwd hoe jij qua tijd-management omgaat voor producen. Ik kom om in stage/werk/sport en dan blijft er weinig tijd over voor producen...

En wat ik me nog afvroeg is hoe jij jezelf het produceren hebt aangeleerd. Structureel elke dag een YT tutorial kijken of elke dag minimaal 2 uur in de studio van alles proberen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 06:49 

Hardtraxx Elite

Precies dit ^^ Ik ben zelf erg druk voor school en heb ook weinig tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:32 

Artiest

Ik zou zeggen: stel het gerust voor bij de mods! Dan kunnen die kijken of ze dat willen en of dat in de producers corner of in het algemeen forum komt, ik ben er in ieder geval wel voor in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 22:08 

Artiest

https://www.facebook.com/ThyronNL/posts/459628930803554

Voor degenen die er interesse in hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 22:44 

Hardtraxx Elite

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 22:59 

Hardtraxxer

Thyron schreef:
https://www.facebook.com/ThyronNL/posts/459628930803554

Voor degenen die er interesse in hebben :thumbup:

Sorry, deze pagina is niet beschikbaar

De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk gebroken of de pagina is verwijderd. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:02 

Hardtraxx Elite

Bericht is verwijderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:47 

Hardtraxx Addict

Frontlinerd:

Citaat:
Most of the times when I talk to upcoming producers I hear about kicks being discouraging, you can work on them for weeks and still not get them right. I work on my own kicks for days/weeks as well, it definitely gets easier but sometimes it's less technics and more feeling, but then when you let the technical side go you never get them to sound perfectly right, it can really be holding you back to work on your creative process.. So now since I don't have time to teach every single one of you, right after hardbass I'll upload a kick of mine that you can use in your projects!

Hoor je dalijk 100 dezelfde kicks enzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 22:26 

Hardtraxx Newbie

Joeyvg schreef:
Frontlinerd:

Citaat:
Most of the times when I talk to upcoming producers I hear about kicks being discouraging, you can work on them for weeks and still not get them right. I work on my own kicks for days/weeks as well, it definitely gets easier but sometimes it's less technics and more feeling, but then when you let the technical side go you never get them to sound perfectly right, it can really be holding you back to work on your creative process.. So now since I don't have time to teach every single one of you, right after hardbass I'll upload a kick of mine that you can use in your projects!

What. The. F*ck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 00:11 

Hardtraxxer

een clean kick om te vergelijken met je eigen kicks afmix :D dat is het enige pluspuntje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 01:18 

Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
Frontlinerd:

Citaat:

Klopt, maar die gastjes gaan toch niet ver komen ;) Juist omdat straks veel lui die kicks gaan gebruiken kan je des te simpeler eruit pikken. Ben overigens wel benieuwd, eindelijk eens een benchmark om de mixdown van je eigen kicks te vergelijken met een 'professionele' kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:06 

Hardtraxx Beheerder

ycon schreef:
een clean kick om te vergelijken met je eigen kicks afmix :D dat is het enige pluspuntje :P

Dat is ook precies waarvoor ik hem persoonlijk zou gebruiken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 03:18 

Hardtraxx Addict

Misschien is dit wel interessant? :)
Wil wel weten wat het eind resultaat van de kick is, want er zijn al meerdere sound designers geweest die zo'n tutorial gemaakt hebben en dan komt er zo'n lelijke kick uit :P

Op de site staat nog een hele waslijst aan onderwerpen.

http://www.dancemusicproduction.com/hardstyle/

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 08:13 

Artiest

... Ik morgen buiten mijn Q&A bij het Breakthrough Talent panel, meteen hierna een seminar zal geven waar ik de productie van mijn plaat 'The Return (Total Blackout 2014 Anthem)' zal ontleden. Check dus zondag 'What's Your Style' in de EMStudios zaal! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:19 

Hardtraxx Addict

Frontliner

Citaat:
In 50 minutes you'll be able to see me work with the new Roland! Tune in and see how this device is great for hardtyle! https://tunemelt.tv/video/3191585
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 10:55 

Hardtraxx Addict

http://downloads.izotope.com/guides/iZo ... niques.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 16:40 

Hardtraxxer

... je kans kunt maken om op Defqon. 1 2014 te staan?

http://www.q-dance.com/global/en/news/q ... x-contest/

Linkje van iZotope is idd super handig! Kwam 'm laatst al eens ergens tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 16:55 

Hardtraxx Addict

Heb wel wat ideeën voor het anthem, alleen ben ik geen DJ dus heb er weinig aan :P
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner