Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:57 
 
Artiest

Hoi,

ook maar een accountje aangemaakt hier.
misschien dat sommige mij al kennen van diverse waar ik op heb gestaan, (Reverze mainstage, defqon 1, decibel ect..)

Normaal maak ik french tek en jump maar heb mij een aan de hardstyle gewaagd.

feedback is welkom!
http://www.youtube.com/watch?v=5GHeqSL2 ... ature=plcp
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best leuk plaatje maar de sounds klinken een beetje hol en de kick mag gerust wat harder. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dit hoort of Hier: producers-corner/eigen-producties-full-tracks-t20616.html

Of als je hem gratis weg wilt geven hier: gratis-tracks-prod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De mid-intro vind ik persoonlijk vrij slecht, er zit vrij weinig energie. Met de sounds zit het wel goed, maar in de kick zit veel te weinig laag en mag ook een stuk harder. De climax daarentegen is wel goed, fijne kick en een pakkende "raw" melodie. Technisch zit dit allemaal wel goed inelkaar, tis alleen niet echt mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:08 
 
Artiest

Squid schreef:
De mid-intro vind ik persoonlijk vrij slecht, er zit vrij weinig energie. Met de sounds zit het wel goed, maar in de kick zit veel te weinig laag en mag ook een stuk harder. De climax daarentegen is wel goed, fijne kick en een pakkende "raw" melodie. Technisch zit dit allemaal wel goed inelkaar, tis alleen niet echt mijn smaak.


Thanks voor de feedback, als ik meer hardstyle ga producen gaat t vanzelf beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royke! Jij ook aan de Hardtraxx jonge?

Feedbackje: Midintro klinkt aardig goed, vooral het tweede deel. Kick mag iets scherper wat mij betreft! Break, melo en synth klinkt ook wel lekker eigenlijk.. Alleen hoe de climax erin komt is een beetje saai, mag wel wat meer percussie ofzo bij.. Het is niet echt een klapmomentje, opbouw kan dus beter. Verder vind ik de climax zelf wel leuk! Aardig plaatje, sowieso is hardstyle maken beter dan tek!

Spreek je boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nu die album preview van je aan het luisteren, vind het erg indrukwekkend man! Lekkere tek jongeee haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

best lekkere track, maar de climax wordt na een tijdje te eentonig.
kick kan misschien nog net wat lekkerder, klinkt nog ergens wat hol. maar goed bezig kerol!
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner