Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?
Alleen voor Hardtraxx leden 70%  70%  [ 39 ]
Ook voor anderen 30%  30%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youtube lay-out is klaar. Tracks zijn er ook al een aantal maar daar houd het eigenlijk mee op.
Wel jammer want wil er best mee doorgaan en evt een website/domein kopen/maken omdat ik het een aardig concept vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Youtube lay-out is klaar. Tracks zijn er ook al een aantal maar daar houd het eigenlijk mee op.
Wel jammer want wil er best mee doorgaan en evt een website/domein kopen/maken omdat ik het een aardig concept vind.


wat moet er nog gebeuren dan? is er al een FB account?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd wat moet er allemaal nog gedaan worden voordat het platform gelanceerd kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:44 
 
Hardtraxx Addict

Op dit moment hebben we het volgende:


- Template
- Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCGO_yl ... AkbDUgg24w
- Facebook pagina: Is aangemaakt door DJ JellyBean
https://www.facebook.com/pages/The-Prod ... 7474927054
- Twitter: ook aangemaakt door DJ JellyBean
https://twitter.com/TProducersMusic


En dit moet er nog gebeuren:

- Op facebook en twitter moeten de 'nieuwe' (iets mooiere) banners nog toegevoegd worden.
- We hebben nog iemand nodig die de twitter en facebook pagina's onderhoud. (ik neem aan dat Jellybean niet beide wil doen?)
- En we moeten even duidelijk aangeven wie de tracks gaat beoordelen voordat ze geüpload worden.
- Ik kan de tracks wel renderen en uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 14:25 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat we maar gewoon wat tracks moeten gaan beoordelen en uploaden, zodat we het balletje rollende krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ziet er allemaal wel netjes uit!!!!
en op wat worden de tracks beoordeeld?
en hoe hou je alles draaiende als er een tijd geen ''releases'' zijn?
dan zijn mensen er snel op uitgekeken als er niets valt te beleven

miss ook tutorial video´s maken van de nummers die erop komen te staan?
en om het kwartaal een mix van alle nummers die in die maanden erop zijn gedropt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 21:07 
 
Hardtraxxer

Die tutorials en een mix elk kwartaal is best een goed idee. De tracks worden beoordeeld op productiekwaliteit. Maar zoals ik net al zei, ik denk dat we dan maar gewoon even moeten gaan beginnen met nummers beoordelen en uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EvilNoize schreef:
Die tutorials en een mix elk kwartaal is best een goed idee. De tracks worden beoordeeld op productiekwaliteit. Maar zoals ik net al zei, ik denk dat we dan maar gewoon even moeten gaan beginnen met nummers beoordelen en uploaden.


ik denk dat het vooral belangrijk is dat er steeds nieuwe content op komt, en wie gaan die nummers beoordelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 23:37 
 
Hardtraxxer

De jury beoordeelt ze. Het is ook handig om niet teveel tracks tegelijk te uploaden. Hierdoor krijg je een buffer van tracks voor tijden waar er weinig word ingezonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:10 
 
Hardtraxx Addict

Heb het wat druk met stage/school. Zal van het weekend even de eerste tracks uploaden enz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi! Naast dat producers hun tracks kunnen inzenden kunnen we zelf ook opzoek gaan naar tracks (zoals we dat nu al doen) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk om te zien dat het nu daadwerkelijk vorm gaat krijgen. Zodra er nieuw spul af is zal ik het jullie kant op sturen. Jullie mogen natuurlijk altijd de free release hoek in de gaten houden voor spul van Beyond Limits :P

Ik las iets over ieder kwartaal een mix. Is daar al iemand voor gevonden? Want ik wil zoiets evt wel mixen hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:01 
 
Hardtraxx Elite

Zenda schreef:
Leuk om te zien dat het nu daadwerkelijk vorm gaat krijgen. Zodra er nieuw spul af is zal ik het jullie kant op sturen. Jullie mogen natuurlijk altijd de free release hoek in de gaten houden voor spul van Beyond Limits :P

Ik las iets over ieder kwartaal een mix. Is daar al iemand voor gevonden? Want ik wil zoiets evt wel mixen hoor :)

Is volgens mij nog niemand voor nee, als het zover is en er genoeg tracks zijn mag je hem mixen hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Zenda schreef:
Leuk om te zien dat het nu daadwerkelijk vorm gaat krijgen. Zodra er nieuw spul af is zal ik het jullie kant op sturen. Jullie mogen natuurlijk altijd de free release hoek in de gaten houden voor spul van Beyond Limits :P

Ik las iets over ieder kwartaal een mix. Is daar al iemand voor gevonden? Want ik wil zoiets evt wel mixen hoor :)

Is volgens mij nog niemand voor nee, als het zover is en er genoeg tracks zijn mag je hem mixen hoor :)

Top. Ik heb deze week tentamens, maar kan daarna wellicht even kijken of ik een soort promomix in elkaar kan zetten van spul hier uit de producer's corner. Altijd leuk om meteen een aantal tracks onder de aandacht te brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
Ik zal volgende week wel wat insturen, als dat nodig is ^^

Altijd welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Eerste video staat online:
Ayron & Innerself - Stars Collide (ft. Stephanie Kay)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:54 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Eerste video staat online:
Ayron & Innerself - Stars Collide (ft. Stephanie Kay)

Sorry, maar het onderstaande is dan toch een stuk dikker. ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Die is dan ook gereleased en die gast zit hier niet op het forum...

Heel vet dat de eerste video online staat joey! Hopelijk dat volgenden snel moge volgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Heb verder nog niks ontvangen. Ja een aantal Soundcloud links maar heb wel echt MP3/WAV bestanden nodig. En artiesten naam / tracknaam / ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:55 
 
Hardtraxx Elite

ik wil het wel op de facebook gooien maar k heb geen idee hoe ik een bericht kan plaatsen? ik kan wel reageren als mijn eigen account of als the producers corner maar als ik iets op de pagina wil zetten kan dat alleen onder mijn eigen naam.

EDIT: K snap het al, komt omdat ik moderator ben en geen beheerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:11 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Eerste video staat online:
Ayron & Innerself - Stars Collide (ft. Stephanie Kay)


Dope! Nu doorzetten dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er een E-mail adres of iets dergelijks waar ze de tracks naar toe kunnen sturen? :)
is wel zo gemakkelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Als ik thuis ben zal ik even alles duidelijk noteren. Weet het email adres ook niet uit me hoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 19:37 
 
Hardtraxx Addict

E-mail adres: [email protected]
Wanneer je een track stuurt graag artiesten naam, titel, MP3 of WAV erbij. Indien je een logo/artwork hebt die er ook bij sturen. Facebook/youtube/Soundcloud pagina mag ook dan zet ik die in de beschrijving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:40 
 
Hardtraxx Addict

De volgende track is van Delt-A, 'Cosmic Noise' :




Je 2e track zet ik volgende week online :)

----------------------------------------
We hebben nu trouwens een echte Youtube url. Eerst was het youtube.com/wdjiduhidqjiucieuiucenince en nu gewoon TheProducersCornerOfficial (Zonder Official was al in gebruik)

https://www.youtube.com/TheProducersCornerOfficial

:beer:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner