Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?

Alleen voor Hardtraxx leden
39
70%
Ook voor anderen
17
30%

Total votes: 56

T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Mogen Mashup's trouwens ook??
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
@Skatzow, Ja inderdaad. Ga hem van de week even aanpassen.

@M Unic, Mag je Mashup's uploaden? Krijg je dan geen gezeur met copyright?

En iedereen die geschrokken is van het lelijke facebook plaatje, van de week probeer ik een nieuwe te maken :P (tenzij iemand anders dat wil doen die wil kan photoshoppen)
T
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2023
Hoe zit dat precies dan?
Ik weet niet helemaal hoe dat zit eerlijk gezegd. Maar ik heb mijn Minus mashup gewoon op soundcloud staan en heb er verder geen gezeur mee gehad terwel deze best populair is geworden.
T lijkt me dat dat youtube kanaal niet gemonetized wordt toch?

Dan zou ik verder de problemen niet zien.

Correct me if i'm wrong though.
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Mash-ups/Bootlegs mag officieel niet aangezien je gewoon 2 nummers upload (ookal is het gemixed/aangepast)
Toch is het juist leuk om dat wel te doen. Misschien een apart kanaal voor mash-ups/Bootlegs e.d.?
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2014
last seen Aug 2015
Leuk initiatief!

Uiteraard stel ik ook mijn tracks ter beschikking, maar daarover heb ik JellyBean bericht :).

Ik zou graag deel willen uitmaken van de jury als daar nog plek voor is? Zou tof zijn!
T
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2023
Ben zeer benieuwd hoe streng de tracks worden beoordeeld. Dan heb ik gelijk een nieuw streven om naar te werken :) .
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Niveautje Wildstylez anders upload ik niks.
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Joeyvg wrote:Niveautje Wildstylez anders upload ik niks.
:lol: :lol:
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Echt een bepaald niveau aangeven is lastig, dat ligt denk ik ook niet voor elke track (en stijl) hetzelfde. Ik ben druk bezig met het binnenhalen met muziek en dat gaat aardig goed tot nu toe :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Een bootleg moet toch trouwens geen probleem zijn. Een mash-up is een ander verhaal maar zolang je een bootleg upload als bootleg en niet als remix dan doe je volgens mij weinig verkeerd?
Als je niveau een stuk hoger ligt mag het dan ook? Of moet het echt precies op zijn niveau zijn.
Anders kan het voor mij namelijk nog wel een probleem worden. Moet ik helemaal gaan downgraden enzo.
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ThaBomba. wrote:Een bootleg moet toch trouwens geen probleem zijn. Een mash-up is een ander verhaal maar zolang je een bootleg upload als bootleg en niet als remix dan doe je volgens mij weinig verkeerd?
Als je niveau een stuk hoger ligt mag het dan ook? Of moet het echt precies op zijn niveau zijn.
Anders kan het voor mij namelijk nog wel een probleem worden. Moet ik helemaal gaan downgraden enzo.
Boven het niveau van Wildstylez zitten en nog in de producer corner rondhangen :innocent:
----

Maar we moeten wel serieus beoordelen, hoe lullig het ook is als je track zwaar kut klinkt dan gaan we hem natuurlijk niet uploaden :P
E
Hardtraxxer
98 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Het is belangrijk dat de jury objectief blijft en dat er alleen word gekeken naar productiekwaliteit en niet naar hoe je de track persoonlijk vind.
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ben ik het helemaal mee eens! Als ik naar mezelf kijk moet dat geen probleem zijn :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Even off topic vraagje. Iemand die mij kan vertellen hoe dat effect in after effects heet dat je hele beeld af en toe heen en weer gaat? Zoals Joeyvg in zijn video. Leuk subtiel effect maar ik weet niet op welke naam ik moet zoeken voor een template of het zelf te maken :$

OT: zijn andere stijlen, house bijvoorbeeld, nou ook toegestaan?
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
@ThaBomba, dat is 'Twitch' een plugin voor after effects.
En dan een keyframe op de aan/uit knop zetten (anders heb je het effect de heletijd).

---

Youtube banner aangepast, het is nog steeds heel simpel maar iig niet zo lelijk meer :P
https://www.youtube.com/channel/UCGO_yl ... AkbDUgg24w (subscribe enzo :P )
(avatar is ook aangepast maar youtube is daar altijd heel traag mee)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Top, bedankt! ^^ Ziet er strakker uit zo ja. Vind nog steeds dat idee wat een paar posts terug gepost werd wel vet met de tekst die om de corner gaat gepaard met deze naam.
T
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2023
Ziet er goed uit! :thumbup:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
K vraag me wel af of zo'n soort waveform niet leuker is dan het spectrum ding dat je nu hebt:

View on YouTube
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
View on YouTube

Zo iets dan? En wanneer mensen geen artwork hebben dat er zo'n klein 'filmpje' in komt te staan.
Nog meer dingen die beter kunnen? Roep maar :P
B
Hardtraxxer
191 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Ziet er goed uit!
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Joeyvg wrote:View on YouTube

Zo iets dan? En wanneer mensen geen artwork hebben dat er zo'n klein 'filmpje' in komt te staan.
Nog meer dingen die beter kunnen? Roep maar :P
Ja k vind die denk ik leuker! :)
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Dus.. Wie word(en) nou de juryleden?

Ik heb iig de volgende dingen nodig:

- De track zelf (Zippy,MEGA,Dropbox..) en zet de tracknaam en artiesten naam er ook in hé :P
- Eventueel artwork
- 'Contact gegevens' (Facebook,Twitter, Soundcloud, je Youtube pagina) die vermeld ik dan in de beschrijving. Mocht je dit niet willen dan ook niet meesturen. :P

En dan zal ik de track's uploaden.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
ik wil best bij de jury horen als dat kan
E
Hardtraxxer
98 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Als er nog iemand nodig is voor de jury wil ik dat best doen.
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
En al wat verder?