Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 09:11 
 
Hardtraxxer

Voor een feest in december willen wij een kleine openingsshow maken.
Hierbij hoort ook de juiste muziek.
Ik zoek iemand die samen met mij deze intro kan maken.
Om het idee wat meer vorm te geven over de intro:
- Intro zal beginnen met een stilte, daarna wordt een verhaal verteld.
- Tijdens het verhaal wordt een climax opgebouwd, waarna een aantal climaxen van house en hardstyle nummers voorbij komt
- Track zal dus een soort mash-up worden van verschillende nummers (house en hardstyle), waarbij een verhaal over de avond wordt verteld.

Trackduur: +-5 minuten

Wellicht een wat vage omschrijving van het idee wat we hebben, maar ben uiteraard bereid om eventuele vragen te beantwoorden en deze zo goed mogelijk te toe te lichten.

Zelf geen producer kennis, maar wel trackkennis en wil dus ook graag bij de productie aanwezig zijn.
Kleine vergoeding staat hiervoor tegenover, plus de track wordt gedraaid en gefilmd voor +-1500 personen.

Vocals (verhaal) hebben we niet, dus hier graag ook hulp bij.
Vocals moeten in het Engels zijn. :P

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

hallo ik las jou oproep waar kom jij vandaan ik kan miscien wel wat op weg helpen maar wat bedoel jij precies een anthem of mash up wand dat is mij niet echt duidelijke een anthem is een helle nieuwe song gerelateerd aan jou feest
en een mash up zijn medere song verwerkt tot een song dus het is maar net wat je zelf wilt ik kom zelf uit drenthe
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 15:07 
 
Hardtraxxer

Best lachen. Wat voor sfeer zoek je? Meer duister of meer euforisch bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Wat is een 'mash up wand'?
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner