Vorig jaar zomer deze mashup al gemaakt maar totaal vergeten totdat Kryptica me er aan herinnerde
Een mashup van Meet Her at the Loveparade:
Speedyshare
Speedyshare
Joepie eindelijk de full_dp_ wrote:Vorig jaar zomer deze mashup al gemaakt maar totaal vergeten totdat Kryptica me er aan herinnerdeEen mashup van Meet Her at the Loveparade:
Speedyshare
Had em al geluisterd via het andere topic. Ook ik hoor eigenlijk niet zo veel gemashedupt of ligt dat aan mijdutchhunters wrote:Proppy And Heady - Summer Of Hardstyle (The Znayzer B-Side Mashup)
http://www23.zippyshare.com/v/21754240/file.html
Misschien handig om eerst even uit te zoeken wat een mash-up nou betekend voordat je het roeptdutchhunters wrote:aaaait
snap um al.
dit is dus de eerste keer van mij dat ik wat probeer.
maar nu snap ik dat een mash up dus twee of meer sounds door elkaar moet bevatten? toch??
als je het een mash up wilt noemen
MMmmm... dat was dit toch???maarten1410 wrote:Een mash-up is meestal het in elkaar draaien van twee (of meerdere) nummers tot 1 nummer. van beidedutchhunters wrote:aaaait
snap um al.
maar nu snap ik dat een mash up dus twee of meer sounds door elkaar moet bevatten? toch??
dutchhunters wrote:MMmmm... dat was dit toch???maarten1410 wrote:Een mash-up is meestal het in elkaar draaien van twee (of meerdere) nummers tot 1 nummer. van beidedutchhunters wrote:aaaait
snap um al.
of zie ik het gewoon verkeerd.
ik zal is ff luitsteren naar die 2ManyDJs![]()
Een mash-up is meestal het in elkaar draaien van twee (of meerdere) nummers tot 1 nummer. van beide[/quote]dutchhunters wrote:aaaait
snap um al.
en rodger88 nee je bent niet gekdutchhunters wrote:MMmmm... dat was dit toch???maarten1410 wrote:Een mash-up is meestal het in elkaar draaien van twee (of meerdere) nummers tot 1 nummer. van beidedutchhunters wrote:aaaait
snap um al.
of zie ik het gewoon verkeerd.
kan je ff op nieuwe uppen ?:DDj Skitzo wrote:hier dan nu mijn zatox mashup, voor de mensen die hem willen hebben pm me effe dan zal ik hem in 320 uppen
http://www12.zippyshare.com/v/49257138/file.html
tuurlijk zal ik zo effe doenhdhessel wrote:kan je ff op nieuwe uppen ?:DDj Skitzo wrote:hier dan nu mijn zatox mashup, voor de mensen die hem willen hebben pm me effe dan zal ik hem in 320 uppen
http://www12.zippyshare.com/v/49257138/file.html
Je zou de melodie na de break verwachten, maar ik heb daar het nu style stuk uit de intro aangezet en op het begin eerst ook nog de beat van helemaal het begin van de intro, en na dat stuk netjes de outro eraan gemaaktProfaNe wrote:alleen die kick in de break gezet?
vertel ff wat je gedaan heb anders
Echt super gedaan! hoor graag meer van die soort dingen
Echt een goede mash up