ja, Wanneer is ie te downloaden?
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Ik heb me ook maar eens aan het mash-uppen gewaagd. Dit is mijn allereerste dus laat aub weten wat jullie er van vinden!
Het is trouwens een mashup tussen Bionicle en Pattern 2 van The R3bels
View on SoundCloud
Het is trouwens een mashup tussen Bionicle en Pattern 2 van The R3bels
View on SoundCloud
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Er komen hier echt wat leuke mashups voorbij!
Ben benieuwd hoe ver Klos is met zn AVIO Mashup
BinnenkortJosh-T wrote:ja, Wanneer is ie te downloaden?
Ik heb alleen nog maar een intro, werk nu aan de midTheDesolator wrote:Er komen hier echt wat leuke mashups voorbij!
@Schiz, thanks for sharing
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Ok, dan moet ik maar geduldig afwachten!Klos wrote:Ik heb alleen nog maar een intro, werk nu aan de midTheDesolator wrote:Er komen hier echt wat leuke mashups voorbij!
Ben benieuwd hoe ver Klos is met zn AVIO MashupDuurt dus nog wel even
(soms doe ik een hele week niks, busy met andere zaken).
@Schiz, thanks for sharingIt worked out pretty good
Vind het wel goed dat je er de tijd voor neemt
Des te beter het resultaat ...
Want zou hem graag in m'n mix gebruiken als ie chill is!
(Maar dat komt wel goed denk ik
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
Ik heb ongeveer een jaar geleden ofzo ff snel een mashup gemaakt van Kasparov - Part of the plan & Part of the project, gewoon omdat t kan
Enjoy
View on SoundCloud
Greetz
Secret Project
Enjoy
View on SoundCloud
Greetz
Secret Project
Zou erg nice zijn, dan ga ik deze gebruiken voor een contestp-stylez wrote:BinnenkortJosh-T wrote:ja, Wanneer is ie te downloaden?
Zoo hee, die Fusion Mash van Klos is echt heel vet
Nooit in dit topic gekeken maar ik zie dat er toch wel mooi spul langskomt hier
Heb zelf ook nog een leuk ideetje voor een mashup, morgen even uitproberen of het kan
Nooit in dit topic gekeken maar ik zie dat er toch wel mooi spul langskomt hier
Heb zelf ook nog een leuk ideetje voor een mashup, morgen even uitproberen of het kan
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Voor de Quake Dance DJ Contest ook aan de slag gegaan met een B-Front mash. Hoor graag wat jullie ervan vinden. Dit is slechts een preview, hij is dus zeker nog niet klaar.
Op 2:19 lopen overigens 2 vocals door elkaar, dat is inmiddels verholpen, maar hoor je nog wel in de preview
View on SoundCloud
Op 2:19 lopen overigens 2 vocals door elkaar, dat is inmiddels verholpen, maar hoor je nog wel in de preview
View on SoundCloud
Quakedance is niet meer heSunrise8 wrote:Voor de Quake Dance DJ Contest ook aan de slag gegaan met een B-Front mash. Hoor graag wat jullie ervan vinden. Dit is slechts een preview, hij is dus zeker nog niet klaar.
Op 2:19 lopen overigens 2 vocals door elkaar, dat is inmiddels verholpen, maar hoor je nog wel in de preview![]()
View on SoundCloud
klinkt erg lekker
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
NVM
Last edited by D-Inventz on 24 Oct 2012 11:10, edited 1 time in total.
@D-Inventz
De mashup Snapadelic, @ 1.25 - 1.36 daar hoor je de vocal van Psychedelic nog, ook klapt Psychedelic er te hard in.
Wat ook opvalt is dat er in Psychedelic een één of andere ruis zit, net of de kwaliteit 128 kbps is ofzo.
En vind het ook jammer dat je alleen de breakjes uit Snapp 88 pakt. Misschien de outro van Snapp 88 pakken i.p.v. die van Psychedelic.
Voor de rest wel een origineel idee! Alleen de uitwerking wat minder.
De mashup Snapadelic, @ 1.25 - 1.36 daar hoor je de vocal van Psychedelic nog, ook klapt Psychedelic er te hard in.
Wat ook opvalt is dat er in Psychedelic een één of andere ruis zit, net of de kwaliteit 128 kbps is ofzo.
En vind het ook jammer dat je alleen de breakjes uit Snapp 88 pakt. Misschien de outro van Snapp 88 pakken i.p.v. die van Psychedelic.
Voor de rest wel een origineel idee! Alleen de uitwerking wat minder.
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
thx
Last edited by D-Inventz on 24 Oct 2012 11:11, edited 1 time in total.
1.03 tot 1.40 is heel vet gedaan, verder vind ik hem nogal wat rommelig. Die B-Front Mash is beter. 
Mash up gemaakt van CO2 - Overtime en Degos & Re-Done - Take A Trip, idee kwam een beetje van de Theracords Megamix 
View on SoundCloud
Omdat ik hem een beetje lang vond, heb ik ook een climax cut gemaakt, bij de climax van Take A Trip heb ik de helft van de climax geknipt
View on SoundCloud
Allebei zijn ze downloadbaar en free to use
Feedback altijd welkom
View on SoundCloud
Omdat ik hem een beetje lang vond, heb ik ook een climax cut gemaakt, bij de climax van Take A Trip heb ik de helft van de climax geknipt
View on SoundCloud
Feedback altijd welkom
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Kan ze anders niet downloaden?patrickjeb wrote:Mash up gemaakt van CO2 - Overtime en Degos & Re-Done - Take A Trip, idee kwam een beetje van de Theracords Megamix
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Feedback altijd welkom
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Hey,
Ik ben op het moment bezig met een speciale Degos & Re-Done Mashup,
voor het tweede deel van Hardstyle Infection, die in December uitkomt.
Ik laat jullie alvast de intro tot nu toe horen, in December zullen jullie meer horen
Link:
http://www17.zippyshare.com/v/87393019/file.html
Mijn vraag; Vinden jullie het wat?
Ik ben op het moment bezig met een speciale Degos & Re-Done Mashup,
voor het tweede deel van Hardstyle Infection, die in December uitkomt.
Ik laat jullie alvast de intro tot nu toe horen, in December zullen jullie meer horen
Link:
http://www17.zippyshare.com/v/87393019/file.html
Mijn vraag; Vinden jullie het wat?
Whoops! My badD-Inventz wrote:Kan ze anders niet downloaden?
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Arvy - Dynamite Sounds #1
Hierin mijn nieuwe mash's en edit. Deze komen binnenkort weer in een Free Package.
Graag comments:D En hebben mensen nog suggesties hoor ik dit graag.
Hierin mijn nieuwe mash's en edit. Deze komen binnenkort weer in een Free Package.
Graag comments:D En hebben mensen nog suggesties hoor ik dit graag.