/care wat er mee gebeurd, als je er maar iets vets van maakt want dat stuk is echt goddelijk! 
Delete Another Silver Blade with E-Nuff Force
View on SoundCloud
Enjoy
Super vette mash upKlos wrote:Ik heb ook een mash up gemaakt:
Delete Another Silver Blade with E-Nuff Force
View on SoundCloud
Enjoy
vergeet je je zakdoekjes nietp-stylez wrote:Ik krijg serieus een hard-on van dat stuk op 1.40 tot 2.04..
Welke software is dat ook alweer???The Axe wrote:nou oké ik plant hem maar ook ff hier.. het is nog een hele simpele versie op me laptop gemaakt beetje geknipt en geplakt.. vanavond gaan we er in de home-studio verder mee![]()
Timing van sommige stukjes klopt nu niet moeten nog reverb's in delay's ga zo maar verder![]()
View on YouTube
Timothy21 wrote:Welke software is dat ook alweer???The Axe wrote:nou oké ik plant hem maar ook ff hier.. het is nog een hele simpele versie op me laptop gemaakt beetje geknipt en geplakt.. vanavond gaan we er in de home-studio verder mee![]()
Timing van sommige stukjes klopt nu niet moeten nog reverb's in delay's ga zo maar verder![]()
View on YouTube
Ja, moet ik er nog 1tje aanmaken?Hymn wrote:Klinkt lekker.
Nu nog een intro en een download link erbij
Het beste is gewoon Fruity Loops of Ableton Live. Vaak ligt het niet aan de software, maar meer aan je creativiteit. Je moet de software wel onder de knie hebben, dus het ligt er net aan waar je gewend bent mee te werkenNando wrote:Wat is een goed programma op Mash-ups mee te maken? Heb namelijk een best idee in m'n hoofd.
p-stylez wrote:View on YouTube
zeker doen egt een gruwelijk lekkere mash upKlos wrote:Ja, moet ik er nog 1tje aanmaken?Hymn wrote:Klinkt lekker.
Nu nog een intro en een download link erbij
Of is 'ie dat niet waard?
Klinkt lekker:DFestuca wrote:Weer een nieuwe van mijn kant !
View on SoundCloud
?D-Ruz wrote:Klinkt zo idd wel lekker, jammer van de spellingsfout