Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar weken geleden had ik mijn remake van In Qontrol Anthems mashup hier gepost.
(linkje)
Na een paar verzoekjes heb ik 'm online gezet en downloadbaar voor iedereen :)

Links:
Rapidshare
Soundcloud
Zippyshare
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb d'r ook 1 gemaakt, een Zany Mash Up :)

- Psychedelic Trip
- Symphonic Feedback
- Angel Of The Sun
- The Fairy Legend
- Vocal van Mr. Monster :P

http://www58.zippyshare.com/v/91255068/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een tijdje geleden een mashup gemaakt van:

- Noisecontrollers - Surge of Power
- Pavo - From Scratch

Vond de tracks perfect bij elkaar passen, vandaar de mash-up. Het is vrijwel in 1 keer gemaakt, er zitten nog wat scherpe randjes aan maar vond hem vrij goed gelukt.

http://www39.zippyshare.com/v/6208836/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:58 
 
Hardtraxxer

Heb zelf ook eens een 'mashup' in mekaar geknald, is niet echt een mashup.

Ivan Carsten - Bumpin Hard, heb daar de Original Mix en Tuneboy Mix van gemasht, intro en outro vn Original Mix en climax stuk van Tuneboy, puur voor die reversed bass.

Ik doe meer Cut The Break Edits omdat ze bij sommige liedjes gwn de energie deruit halen met een break.

Hier is alvast de mashup: http://www8.zippyshare.com/v/97832722/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:37 
 
Donateur

BRENNAN HEART FT. G-TOWN MADNESS AND THE VIPER - COME AS REVELATIONS (The Znayzer Mash-Up)


Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het idee is leuk, de uitwerking is alleen wat minder.
De intro's en outro's door elkaar heen lijkt leuk, alleen wordt het nu wat rommeling, plus al mix je deze mash-up met een andere plaat denk ik helemaal dat het een zooitje wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Style schreef:
Het idee is leuk, de uitwerking is alleen wat minder.
De intro's en outro's door elkaar heen lijkt leuk, alleen wordt het nu wat rommeling, plus al mix je deze mash-up met een andere plaat denk ik helemaal dat het een zooitje wordt.


Ik vind 'm best prima hoor. Leuk idee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:04 
 
Donateur

A2BNixke schreef:
Style schreef:
Het idee is leuk, de uitwerking is alleen wat minder.
De intro's en outro's door elkaar heen lijkt leuk, alleen wordt het nu wat rommeling, plus al mix je deze mash-up met een andere plaat denk ik helemaal dat het een zooitje wordt.


Ik vind 'm best prima hoor. Leuk idee. :thumbup:


Bedankt voor jullie reactie`s :thumbup:
ja ik heb het idd ook al proberen te mixen in een mix en het klinkt niet verkeerd ;)
alleen de outro klinkt nu wat vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snel even een mashupje in elkaar geknutseld, zou graag willen weten of 't een beetje klinkt. Hij is verre van goed en heb er maar even in gestoken maar was toch benieuwd. Het is een Headhunterz mashupje.

http://www62.zippyshare.com/v/5186858/file.html

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The R3bels - Let Yourself Go/Pattern 1 (Conzpiracy Mash-Up):

http://www46.zippyshare.com/v/21416778/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 09:01 
 
Hardtraxxer

Mijn mashup van "discorecord" en "save.exit.planet" ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die video is gepost op 30 januari, hoe kwam jij toen al aan Discorecord, terwijl hij vandaag (31 jan) pas uit is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Die video is gepost op 30 januari, hoe kwam jij toen al aan Discorecord, terwijl hij vandaag (31 jan) pas uit is? :P

Preview van Youtube..

Vind het overigens niet echt veel soeps..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net even begonnen met een Frontliner mashupje en ben zeer tevreden met het resultaat! :O

Gebruikte tracks;

Frontliner - The First Cut
Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars/Godz Powerrr
Frontliner - Discorecord
Frontliner & MC Villian - Who I Am

Iemand die even zou kunnen luisteren? Vooral de overgang naar Discorecord benieuwd naar, die vind ik zelf zeer geslaagd.

http://www52.zippyshare.com/v/49470344/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gisteravond even iets in elkaar gezet, niet echt een Mash-Up, meer een Mini Mix ofzo.
Allemaal reversed basses uit nieuwere hardstyle tracks, geen melodiën dus :) .

Link:

http://www37.zippyshare.com/v/46264990/file.html

Tracks:

Frontliner - Discorecord
Frontliner - Rebirth Of The Sun
Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix) (ja, van de rockin ur mind cd.. het is maar om die dikke intro )
Davide Sonar - My World
The R3bels - Bionicle
Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
Frontliner - Toxxxic
DJ Thera - Underground (Alphaverb Remix)
TNT - Tritolo (Cristalline Mix)
Dweazle - Oldskool For The New Fool
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Net even begonnen met een Frontliner mashupje en ben zeer tevreden met het resultaat! :O

Gebruikte tracks;

Frontliner - The First Cut
Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars/Godz Powerrr
Frontliner - Discorecord
Frontliner & MC Villian - Who I Am

Iemand die even zou kunnen luisteren? Vooral de overgang naar Discorecord benieuwd naar, die vind ik zelf zeer geslaagd.

http://www52.zippyshare.com/v/49470344/file.html


Mooie Mash-Up, eigenlijk niks op aan te merken, overgang naar Discorecord is ook wel leuk.

Ik zou denk "I make the rules!" van Who I Am hebben weggelaten, en dan dat "I gotta let you" nog wel gewoon zo laten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ik heb gisteravond even iets in elkaar gezet, niet echt een Mash-Up, meer een Mini Mix ofzo.
Allemaal reversed basses uit nieuwere hardstyle tracks, geen melodiën dus :) .

Link:

http://www37.zippyshare.com/v/46264990/file.html

Tracks:

Frontliner - Discorecord
Frontliner - Rebirth Of The Sun
Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix) (ja, van de rockin ur mind cd.. het is maar om die dikke intro )
Davide Sonar - My World
The R3bels - Bionicle
Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
Frontliner - Toxxxic
DJ Thera - Underground (Alphaverb Remix)
TNT - Tritolo (Cristalline Mix)
Dweazle - Oldskool For The New Fool


Super vet idee man!! Het had van mij alleen wel iets aansluitender mogen zijn, dus bassline aan bassline zonder breaks en pauzes er steeds tussen. Maar verder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thx voor de tip.

Misschien dat ik dat ga doen dan, kan ook wel leuk zijn :)
Als ik er weer tijd in ga steken word ie zoiezo ook minstens 10 minuten langer, maak ik er gewoon een megamix van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
thx voor de tip.

Misschien dat ik dat ga doen dan, kan ook wel leuk zijn :)
Als ik er weer tijd in ga steken word ie zoiezo ook minstens 10 minuten langer, maak ik er gewoon een megamix van.


ik zeg, doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
wvd schreef:
Net even begonnen met een Frontliner mashupje en ben zeer tevreden met het resultaat! :O

Gebruikte tracks;

Frontliner - The First Cut
Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars/Godz Powerrr
Frontliner - Discorecord
Frontliner & MC Villian - Who I Am

Iemand die even zou kunnen luisteren? Vooral de overgang naar Discorecord benieuwd naar, die vind ik zelf zeer geslaagd.

http://www52.zippyshare.com/v/49470344/file.html


Mooie Mash-Up, eigenlijk niks op aan te merken, overgang naar Discorecord is ook wel leuk.

Ik zou denk "I make the rules!" van Who I Am hebben weggelaten, en dan dat "I gotta let you" nog wel gewoon zo laten staan.


Thanks, inderdaad daar moet ik nog even naar kijken, die had ik even snel gedaan!

Ik ga dit sowieso verder uitwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand misschien een mashup maken van Addictive Fantasy en Hocus Pocus op 150 bpm :$ krijg het zelf niet voor elkaar namelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Kan iemand misschien een mashup maken van Addictive Fantasy en Hocus Pocus op 150 bpm :$ krijg het zelf niet voor elkaar namelijk :cool:


Als je Hocus Pocus op 150 BPM wil hebben, moet je 'm gewoon in Audacity (gratis software) vertragen met 1,4%
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou oké ik plant hem maar ook ff hier.. het is nog een hele simpele versie op me laptop gemaakt beetje geknipt en geplakt.. vanavond gaan we er in de home-studio verder mee :P

Timing van sommige stukjes klopt nu niet moeten nog reverb's in delay's ga zo maar verder :oh:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg serieus een hard-on van dat stuk op 1.40 tot 2.04.. maar dat heb ik op msn al gezegd, dat stuk zit echt mega heerlijk in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarschijnlijk maak ik er nog een aparte, Immeasurably (Axe (L)'s The Donkey Bass Edit) ervan.. dat was ook eigelijk de bedoeling totdat ik er andere vocals enzo in ging betrekken toen liep het uit de hand naar een Mash :D
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner