Klos wrote:Ik snap niet waarom je Smack My Derb (kwaliteit is ook niet echt lekker) erin stopt en de vocals + kicks van Followers. Die hebben toch niks met Showtek te maken? Of weet ik nu gewoon iets niet wat jij wel weet? En E-Town is nou ook niet echt de 'Showtek' sound, vind ik persoonlijk. Maar kan er nog mee inkomen dat je die wel hebt gebruikt.
De intentie was om een "feest/sfeer" mashup te maken. Geschikt voor lokale feestavonden. Uiteindelijk kwam daar Smack my Derb ook bij terecht, dus vandaar. Ik ben bezig met een vervanging voor Smack My Derb maar deze versie is nog niet af, daarom heb ik het ook een preview genoemd. Welke vervanging dit is, zeg ik nog even niet

. Bovendien gebruikt Showtek dezelfde melodie in de onderstaande mashup ook.
E-Town komt ook niet erg nadrukkelijk voor in de mashup, maar is leuk om mee te vullen. Een Mash-up is natuurlijk gebasseerd op persoonlijke smaak.
Seid Ihr Bereid komt van de Ryfle mashup. Deze gaat net een tikkeltje harder en zitten de followers vocalen al doorheen, vandaar.
Inspiratie kwam in ieder geval hier vandaan:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube