Met wat maken jullie eigenlijk mashups?
B-shockz wrote:Met wat maken jullie eigenlijk mashups?
Qubase 7.5 & Audacity
B-shockz wrote:Met wat maken jullie eigenlijk mashups?
Klinkt goed alleen na de vocals van 'Scar Ur Face' klopt het moment dat de kick komt niet helemaal volgens mij.
Klinkt goedGuido wrote:Voorlopig laatste versie van mijn Tanz The Anthem Mash-Up Remake, ben er nu wel tevreden over.
Enjoy!
View on SoundCloud
Ja heb het al paar mensen uitgelegd, dat zit in de track zelf, ik heb hem daar nu zelf op aangepast namelijk:) het is nog een track die niet te gereleased is maar mocht er een mashup van maken zodat hij niet volledig zal zijn;)HbHendrik wrote:Klinkt goed alleen na de vocals van 'Scar Ur Face' klopt het moment dat de kick komt niet helemaal volgens mij.
En je download is niet enabled.
Intoxicators wrote:Ja heb het al paar mensen uitgelegd, dat zit in de track zelf, ik heb hem daar nu zelf op aangepast namelijk:) het is nog een track die niet te gereleased is maar mocht er een mashup van maken zodat hij niet volledig zal zijn;)HbHendrik wrote:Klinkt goed alleen na de vocals van 'Scar Ur Face' klopt het moment dat de kick komt niet helemaal volgens mij.
En je download is niet enabled.
En download daartegen, daar wacht ik nog heel ff mee:) wil hem eerst es op een paar feestjes draaien voor te kijken hoe die gaat klinken.
Zit goed in elkaar
@0:52 valt Bingo er net te laat in
Nee, ongeveer een tel eerder.Dylan-E wrote:Thanks allemaal! Klos idd had hem paar tellen later in moeten zetten![]()
Nee haha snap je wel maar klinkt totaal niet omdat de vocals er precies doorheen lopenKlos wrote:Nee, ongeveer een tel eerder.Dylan-E wrote:Thanks allemaal! Klos idd had hem paar tellen later in moeten zetten![]()