P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
The Venator wrote:
Antergy wrote:
Holy shit man........ Dat is zo een sick logo!!! Hoeveel kost zo'n logo voor mij? Ik heb echt een 2e logo nodig! :P
honderdmiljoenmiljard

Image
Wauw!
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
:worship:
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Jan 2015
Heb vorig jaar een paar logo's laten ontwerpen door Alexander Keur bij Illusion Concepts.

Vind ze nog steeds prima :thumbup:

Image

Image

Image

Image
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ziet er leuke uit :)
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Receivernl wrote:Heb vorig jaar een paar logo's laten ontwerpen door Alexander Keur bij Illusion Concepts.

Vind ze nog steeds prima :thumbup:

Image

Image

Image

Image
Ik vind dat je een logo niet zo in 3d moet maken eigenlijk.. een logo is neem ik aan bedoeld om te verwerken op bijv flyers banners etc.. vind dit meer iets voor een cover van een release oid..

neemt niet weg dat het wel nice gemaakt is! ^^
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Jan 2015
Punthoofd wrote:
Receivernl wrote: Ik vind dat je een logo niet zo in 3d moet maken eigenlijk.. een logo is neem ik aan bedoeld om te verwerken op bijv flyers banners etc.. vind dit meer iets voor een cover van een release oid..

Ja daar heb je wel gelijk in! Dit is idd meer een banner voor op Facebook of voor op soundcloud.
Flyers etc, zover ben ik toch nog niet met producen >.<
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Receivernl wrote:
Punthoofd wrote:
Receivernl wrote: Ik vind dat je een logo niet zo in 3d moet maken eigenlijk.. een logo is neem ik aan bedoeld om te verwerken op bijv flyers banners etc.. vind dit meer iets voor een cover van een release oid..

Ja daar heb je wel gelijk in! Dit is idd meer een banner voor op Facebook of voor op soundcloud.
Flyers etc, zover ben ik toch nog niet met producen >.<
ajoh komt wel ! die RV is trouwens wel goed te gebruiken hoor als 2d logo!
Hardtraxxer
87 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Samen met Bart vormde ik tot Maart j.l. het duo 'Slammers'.
Verschillende keren opgetreden in Eindhoven (o.a. Output the Raw Society) maar wegens prive-omstandigheden gestopt.

Heb destijds onze artwork zelf gemaakt, ik Photoshop graag..
Image

Heb ook o.a. voor Shockerz (Don't you worry Bootleg artwork) en Dr.Phunk (Bootlegpack 2012) mogen ontwerpen. :)
B
Hardtraxxer
191 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Zelf totaal niet bezig met logo's of iets dergelijks (misschien komt dat omdat ik ook nog geen producer naam heb xd) maar zag dit topic en er staan best wel vette dingen tussen!
Vooral The Venator's logo's die hij gratis en voor niks maakt zijn echt super vet!!

Keep up the good work!
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Image

Image
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
The Venator wrote:
Antergy wrote:
Stan wrote: Ik ben eigenlijk een super professionele designer en vraag meestal duizende euro's voor een logo maar omdat jij het zo lief vraagt hier logo http://puu.sh/aQ2W6/bdc440fd73.png veel plezier ermee hè groetjes!
Holy shit man........ Dat is zo een sick logo!!! Hoeveel kost zo'n logo voor mij? Ik heb echt een 2e logo nodig! :P
honderdmiljoenmiljard

Image
OMG DANKJEWEL!!!!!!!! Dit is toch veel beter dan mijn huidige logo (zie mijn profiel foto). Ik ga hem downloaden en gelijk instellen niet normaal dit!
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
[quote="Fuzzylogic"]Image

Nice!!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Berg wrote:Zelf totaal niet bezig met logo's of iets dergelijks (misschien komt dat omdat ik ook nog geen producer naam heb xd) maar zag dit topic en er staan best wel vette dingen tussen!
Vooral The Venator's logo's die hij gratis en voor niks maakt zijn echt super vet!!

Keep up the good work!
Thx :D
D
1 posts member since 2014
last seen Aug 2014
Goedemorgen, welkom op Hardtraxx. Regels kun je hier vinden. Lees je eerst even in zou ik zeggen, alvorens je gaat adverteren :)
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Image
H
doncassandra wrote:Goedemorgen, welkom op Hardtraxx. Regels kun je hier vinden. Lees je eerst even in zou ik zeggen, alvorens je gaat adverteren :)
PS. Deze edit is van mij, voor vragen en/of problemen, weet je de PM knop wel te vinden ;)
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Soundcloud cover voor me opvolgende bootleg!

Image
4
6 posts member since 2012
last seen Dec 2015
Antergy wrote:
The Venator wrote:
Antergy wrote:
honderdmiljoenmiljard

Image
OMG DANKJEWEL!!!!!!!! Dit is toch veel beter dan mijn huidige logo (zie mijn profiel foto). Ik ga hem downloaden en gelijk instellen niet normaal dit!

Ik verveelde me, vandaar ^^
Image

Geen idee of je er wat mee kan of of je het überhaupt wat vindt, maar ik heb me weer een tijdje vermaakt :D
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
Antergy wrote:
The Venator wrote:
Antergy wrote:

Image

Ik verveelde me, vandaar ^^
Image

Geen idee of je er wat mee kan of of je het überhaupt wat vindt, maar ik heb me weer een tijdje vermaakt :D[/quote]

Nice die ga ik miss als mn youtube banner doen
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ziet er strak uit. tekst is iets minder duidelijk te lezen maar het is een fijn plaatje om naar te kijken ;)
Ik ben zelf geen held in Photoshop, sterker nog. Ik heb geen idee waar ik op moet letten om een strak logo te maken :P
Dit kan ik nog wel maken maar dat is niet echt serieus te noemen :D
Image
M
4 posts member since 2014
last seen Oct 2014
http://s303.photobucket.com/user/BornToBeCool/library/

hier wat designs van mijn kant. Hoop er wat van te horen :)

:thumbsup:
M
4 posts member since 2014
last seen Oct 2014
als iemand iets nodig heeft qua logo/design, gooi een berichtje en miss heb ik wat tijd over om het in elkaar te knutselen :)
Hardtraxxer
94 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Mijn logo zelf gemaakt. Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Image
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Beetje simpel. Letters staan ook wat random uit elkaar. Ik zou ze sowieso dichter bij elkaar zetten of verder uit elkaar, niet de ene dichter dan de ander.

:)
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Heb zelf dit gemaakt ^^
Ben er best tevreden over;
Image