Wauw!The Venator wrote:honderdmiljoenmiljardAntergy wrote:
Holy shit man........ Dat is zo een sick logo!!! Hoeveel kost zo'n logo voor mij? Ik heb echt een 2e logo nodig!
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
-
PHardtraxxer
- last seen Feb 2016
Ik vind dat je een logo niet zo in 3d moet maken eigenlijk.. een logo is neem ik aan bedoeld om te verwerken op bijv flyers banners etc.. vind dit meer iets voor een cover van een release oid..
neemt niet weg dat het wel nice gemaakt is!
Ja daar heb je wel gelijk in! Dit is idd meer een banner voor op Facebook of voor op soundcloud.Punthoofd wrote:Receivernl wrote: Ik vind dat je een logo niet zo in 3d moet maken eigenlijk.. een logo is neem ik aan bedoeld om te verwerken op bijv flyers banners etc.. vind dit meer iets voor een cover van een release oid..
Flyers etc, zover ben ik toch nog niet met producen
-
PHardtraxxer
- last seen Feb 2016
ajoh komt wel ! die RV is trouwens wel goed te gebruiken hoor als 2d logo!Receivernl wrote:Ja daar heb je wel gelijk in! Dit is idd meer een banner voor op Facebook of voor op soundcloud.Punthoofd wrote:Receivernl wrote: Ik vind dat je een logo niet zo in 3d moet maken eigenlijk.. een logo is neem ik aan bedoeld om te verwerken op bijv flyers banners etc.. vind dit meer iets voor een cover van een release oid..
Flyers etc, zover ben ik toch nog niet met producen
Samen met Bart vormde ik tot Maart j.l. het duo 'Slammers'.
Verschillende keren opgetreden in Eindhoven (o.a. Output the Raw Society) maar wegens prive-omstandigheden gestopt.
Heb destijds onze artwork zelf gemaakt, ik Photoshop graag..

Heb ook o.a. voor Shockerz (Don't you worry Bootleg artwork) en Dr.Phunk (Bootlegpack 2012) mogen ontwerpen.
Verschillende keren opgetreden in Eindhoven (o.a. Output the Raw Society) maar wegens prive-omstandigheden gestopt.
Heb destijds onze artwork zelf gemaakt, ik Photoshop graag..

Heb ook o.a. voor Shockerz (Don't you worry Bootleg artwork) en Dr.Phunk (Bootlegpack 2012) mogen ontwerpen.
-
BHardtraxxer
- 191 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Zelf totaal niet bezig met logo's of iets dergelijks (misschien komt dat omdat ik ook nog geen producer naam heb
) maar zag dit topic en er staan best wel vette dingen tussen!
Vooral The Venator's logo's die hij gratis en voor niks maakt zijn echt super vet!!
Keep up the good work!
Vooral The Venator's logo's die hij gratis en voor niks maakt zijn echt super vet!!
Keep up the good work!
OMG DANKJEWEL!!!!!!!! Dit is toch veel beter dan mijn huidige logo (zie mijn profiel foto). Ik ga hem downloaden en gelijk instellen niet normaal dit!The Venator wrote:honderdmiljoenmiljardAntergy wrote:Holy shit man........ Dat is zo een sick logo!!! Hoeveel kost zo'n logo voor mij? Ik heb echt een 2e logo nodig!Stan wrote: Ik ben eigenlijk een super professionele designer en vraag meestal duizende euro's voor een logo maar omdat jij het zo lief vraagt hier logo http://puu.sh/aQ2W6/bdc440fd73.png veel plezier ermee hè groetjes!
-
PHardtraxxer
- last seen Feb 2016
[quote="Fuzzylogic"]
Nice!!

Nice!!
ThxBerg wrote:Zelf totaal niet bezig met logo's of iets dergelijks (misschien komt dat omdat ik ook nog geen producer naam heb) maar zag dit topic en er staan best wel vette dingen tussen!
Keep up the good work!
-
D
- 1 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Goedemorgen, welkom op Hardtraxx. Regels kun je hier vinden. Lees je eerst even in zou ik zeggen, alvorens je gaat adverteren 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
-
H
PS. Deze edit is van mij, voor vragen en/of problemen, weet je de PM knop wel te vindendoncassandra wrote:Goedemorgen, welkom op Hardtraxx. Regels kun je hier vinden. Lees je eerst even in zou ik zeggen, alvorens je gaat adverteren
-
PHardtraxxer
- last seen Feb 2016
Soundcloud cover voor me opvolgende bootleg!

-
4
- 6 posts member since 2012
- last seen Dec 2015
Antergy wrote:The Venator wrote:OMG DANKJEWEL!!!!!!!! Dit is toch veel beter dan mijn huidige logo (zie mijn profiel foto). Ik ga hem downloaden en gelijk instellen niet normaal dit!Antergy wrote:
honderdmiljoenmiljard
Ik verveelde me, vandaar

Geen idee of je er wat mee kan of of je het überhaupt wat vindt, maar ik heb me weer een tijdje vermaakt
Antergy wrote:The Venator wrote:OMG DANKJEWEL!!!!!!!! Dit is toch veel beter dan mijn huidige logo (zie mijn profiel foto). Ik ga hem downloaden en gelijk instellen niet normaal dit!Antergy wrote:
Ik verveelde me, vandaar

Geen idee of je er wat mee kan of of je het überhaupt wat vindt, maar ik heb me weer een tijdje vermaakt
Nice die ga ik miss als mn youtube banner doen
-
M
- 4 posts member since 2014
- last seen Oct 2014
http://s303.photobucket.com/user/BornToBeCool/library/
hier wat designs van mijn kant. Hoop er wat van te horen

hier wat designs van mijn kant. Hoop er wat van te horen
-
M
- 4 posts member since 2014
- last seen Oct 2014
als iemand iets nodig heeft qua logo/design, gooi een berichtje en miss heb ik wat tijd over om het in elkaar te knutselen 
Mijn logo zelf gemaakt. Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Beetje simpel. Letters staan ook wat random uit elkaar. Ik zou ze sowieso dichter bij elkaar zetten of verder uit elkaar, niet de ene dichter dan de ander.

-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Heb zelf dit gemaakt 
Ben er best tevreden over;

Ben er best tevreden over;