T
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Zenda wrote:Image

Ere wie ere toekomt, Kees (The Venator) heeft goed zijn best gedaan op het artwork van Patrick en mij :)

Heel cool :worship:
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Image

Vanmiddag even in elkaar gezet. Het is niet heel spectaculair ofzo maar ik heb het vooral gemaakt om mn soundcloud er wat 'professioneler' uit te laten zien.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Ziet er netjes uit hoor!!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Ik vind de verhouding van de letters echt lelijk. de V is veel te groot tegenover de W. Ook de achtergrond is nietszeggend.
D
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2014
last seen Nov 2016
Als iemand goede designers weet, gelieve mij het te laten weten. Ik ben momenteel op zoek naar iemand, maar eerst wat prijzen aan het vergelijken. Want mijn logo nu is hele nagemaakt van youtube.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
The Venator wrote:Ik vind de verhouding van de letters echt lelijk. de V is veel te groot tegenover de W. Ook de achtergrond is nietszeggend.
Waves

ofzo :P
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Joeyvg wrote:
The Venator wrote:Ik vind de verhouding van de letters echt lelijk. de V is veel te groot tegenover de W. Ook de achtergrond is nietszeggend.
Waves

ofzo :P
Zegt alsnog niks xd Mooi man, golven.
D
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2014
last seen Nov 2016
Mijn nieuw logo

Image
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
Dark Mindz wrote:Mijn nieuw logo

Image
Nice
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Dacht dat ik toch maar even nieuwe cover art voor nog-unreleased EP van me laat zien.
Image

Ik heb em flink geresized, wat de noise op de achtergrond een beetje verpest heeft, maar ja op het moment wou ik gewoon even snel snel.
De tekens betekenen "Eeuwig" trouwens.

Heel minimal, wat ik wel vond passen bij Chillout.
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Ik vind dat Xalpheon echt heeeel erg cheap overkomen, ook past het totaal niet bij de rest van de afbeelding.
V
Hardtraxxer
67 posts member since 2014
last seen Feb 2017
Dit is mijn logo, niet zelf gemaakt.. Maar ik ben nog op zoek naar wat betere artwork..

Image
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Vincent227 wrote:Dit is mijn logo, niet zelf gemaakt.. Maar ik ben nog op zoek naar wat betere artwork..

Image
Ik zou die koptelefoon veranderen in een leuke combo van de letters F en P.
Vind dat logootje lekker strak en met je initialen lekker herkenbaar! :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Doet me denken aan dit:

Image
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Amazis wrote:
Vincent227 wrote:Dit is mijn logo, niet zelf gemaakt.. Maar ik ben nog op zoek naar wat betere artwork..

Image
Ik zou die koptelefoon veranderen in een leuke combo van de letters F en P.
Vind dat logootje lekker strak en met je initialen lekker herkenbaar! :thumbsup:
Thanks voor je feedback op me logo :-) Ik zal het doorgeven aan die gene die me logo hebt gemaakt.
The Venator wrote:Doet me denken aan dit:

Image
Haha!!
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
doet me denken aan dit:

Image

(d'Stylerz :loving: )
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Ja, dat zou kunnen.. Maar de gelijkenis is wel groot, als ik eerlijk moet zijn.
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Hahah valt wel mee.. en daarbij komt, d'stylerz, leven die überhaupt nog wel ? :lol: xd
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Amazis wrote:Hahah valt wel mee.. en daarbij komt, d'stylerz, leven die überhaupt nog wel ? :lol: xd
In april voor het eerst in jaren weer eens wat voorbij zien komen onder de naam d'Stylerz maar kan er verder niks over vinden D'Stylerz - 2 AM
N
1 posts member since 2014
last seen May 2015
wie kan een logo voor mij maken gratis
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
next-7evel wrote:wie kan een logo voor mij maken gratis
Ik ben eigenlijk een super professionele designer en vraag meestal duizende euro's voor een logo maar omdat jij het zo lief vraagt hier logo http://puu.sh/aQ2W6/bdc440fd73.png veel plezier ermee hè groetjes!
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Stan wrote:
Ik ben eigenlijk een super professionele designer en vraag meestal duizende euro's voor een logo maar omdat jij het zo lief vraagt hier logo http://puu.sh/aQ2W6/bdc440fd73.png veel plezier ermee hè groetjes!
Super atent van je !!
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Doet hij gewoon even 4 free! :surrender:
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
Stan wrote:
Holy shit man........ Dat is zo een sick logo!!! Hoeveel kost zo'n logo voor mij? Ik heb echt een 2e logo nodig! :P
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Antergy wrote:
Stan wrote:
Holy shit man........ Dat is zo een sick logo!!! Hoeveel kost zo'n logo voor mij? Ik heb echt een 2e logo nodig! :P
honderdmiljoenmiljard

Image