Beste allemaal,
Graag had ik jullie nu verteld over van alles en nog wat over mijn muzikale carriere maar ik ben er helemaal mee gestopt. Het was voor mij gewoon te lastig om die plek te veroveren in de muziek, want er zijn zoveel dezelfde artiesten en om hier nog een plek in te veroveren moet je heel goed zijn, en deze kwaliteiten had ik (Nog) niet. Het was voor mij gewoon echt heel lastig om met originele ideeën te komen. Ik heb vervolgens een studie Grafisch Vormgever gevonden en heb deze nu gehaald, het grafische werk spreekt mij veel meer aan omdat ik hier wel mijn creativiteit in kwijt kan. Mijn eigen bedrijf specialeerd zich vooral op Logo design, huisstijlen, websites (Inclusief Hosting en Domeinnamen)
De reden dat ik nu weer even actief ben op het forum is omdat veel DJ's & artiesten misschien nog wel opzoek zijn naar een Logo of een flyer. Omdat ik altijd veel ben geholpen met de muziek kan ik voor iedereen op dit forum een logo ontwerpen voor een fatsoenlijke prijs (Logo voor 20 euro, Flyer ligt aan de grootte maar zal allemaal rond de 50 euro zijn).
Mocht ik iets voor iemand kunnen betekenen kunnen jullie mij mailen op
[email protected] (Website ligt tijdelijk plat)
Groeten,
Tom