Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Ja we kunnen ook echt oordelen als je niet eens de moeite neemt om op mijn vragen te reageren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Ja we kunnen ook echt oordelen als je niet eens de moeite neemt om op mijn vragen te reageren >.<


Ik ga idd alleen er op produceren, alle overige zaken doe ik op me macbook. Wil er o.a. FL op en een heel aantal vst's etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 12:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk ook wel op zoek naar een nieuwe producer pc, ik heb nu nog een laptop met een 2.3ghz processor en 8gb ram, hij trekt het niet echt meer :P

Eigenlijk geen zin om hem zelf in elkaar te zetten, qua budget moet ik nog ff kijken, wil er ook een goed scherm bij etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder budget kan je niet echt iets schetsen imo. Ik heb toevallig vandaag voor 779 euro aan onderdelen voor mn pc besteld. Morgen in huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 22:54 
 
Hardtraxxer

Antergy schreef:
Zonder budget kan je niet echt iets schetsen imo. Ik heb toevallig vandaag voor 779 euro aan onderdelen voor mn pc besteld. Morgen in huis.


779 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok dat het een upgrade is? Voor een complete PC is dat echt niet duur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 23:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mijn budget zit rond de 900 met scherm erbij dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 19:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb vandaag dit bij elkaar gezocht met behulp van Bas van dit forum:

Afbeelding

886 euro inclusief verzendkosten.

Omdat ik puur ene pc wil voor het produceren van muziek heb ik eerst maar zonder extra videokaart gedaan, dit kan ik later altijd nog toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De interne gpu van de i5 is krachtig genoeg voor "normale" dingen.
Wat ik wel zou veranderen is je "value" Ram geheugen, persoonlijk zou ik een ander(beter) setje pakken.
Mijn ervaring met Value ram is namelijk niet heel goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 23:50 
 
Hardtraxx Addict

En heb je met zo'n processor koeler geen low profile geheugen nodig ? (was bij mij namelijk het geval).
Die HP schermen zijn trouwens mooie dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 00:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inmiddels alweer veranderd

Afbeelding

Dit besteld :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom een extra processorkoeler als je die gratis bij je i5 krijgt? Zoveel beter koelt die HyperTX3 ook weer niet, heb die zelf nl ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 15:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hij koelt wel degelijk beter en voor het produceren (waarbij je veel cpu gebruikt) is het wel handig om geen risico te nemen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 15:53 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Hij koelt wel degelijk beter en voor het produceren (waarbij je veel cpu gebruikt) is het wel handig om geen risico te nemen :p


Jup hij koelt inderdaad stukken beter. En je hebt een overclockbare CPU met een goed moederbord. Dit hebben we uitgezocht met het oog op de toekomst uitgezocht zodat je de CPU een dikke overclock kan geven.

Was dat niet zo geweest, kan je inderdaad ook prima af met de standaard intel koeler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dag, ik gaarne nieuwe laptop waarmee ik kan produceren. Er is in principe geen budget, maar het is ook niet zo dat ik heel graag 2500 euro uitgeef. Verder doe ik er weinig mee behalve af en toe een filmpje mee kijken.

Heb zelf al even gekeken naar een mac pro, maar dit werkt natuurlijk niet ideaal met fl en als er betere zijn voor minder ben ik helemaal blij. Heb nu een lenovo g50 nog iets, waar ik jaartje terug 600 euro voor betaalde, ben er niet tevereden over.

Hoop op wat fijne suggesties, dank
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner