Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan niet wachten om deze track een keer live te horen, misschien draait Jack Of Sound hem vanavond wel bij de LimitFM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Catatonic Overload kan echt wel wat meer boekingen gebruiken hoor! Maar wat heeft hij er 1 ontzettend dikke remix van gemaakt :woot:

Ze zijn toch echt met 2 man ... Marc(Sebulba) en Tim(geen artiestennaam volgensmij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had ook Hardstyle Rockers geremixt maar deze echt wel een pak beter als mijn remix! :p Verdiende winnaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:37 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
Gratis uitgeven is juridisch gezien niet toegestaan.. Fusion zegt dat wanneer je hun samples gebruikt, dat de tracks die ermee gemaakt worden feitelijk onder Fusion vallen... Je mag dus geen track met die samples zomaar gratis online gooien.. Fusion heeft dus juridisch gezien de vrijheid om te zeggen dat je dit niet mag doen. Ik denk persoonlijk dat ze er geen probleem van maken, maar ze mogen het dus verbieden.


en waar staat dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

doubletrouble schreef:
TakkU schreef:
Gratis uitgeven is juridisch gezien niet toegestaan.. Fusion zegt dat wanneer je hun samples gebruikt, dat de tracks die ermee gemaakt worden feitelijk onder Fusion vallen... Je mag dus geen track met die samples zomaar gratis online gooien.. Fusion heeft dus juridisch gezien de vrijheid om te zeggen dat je dit niet mag doen. Ik denk persoonlijk dat ze er geen probleem van maken, maar ze mogen het dus verbieden.


en waar staat dat?

Zo heeft Saifam ook remixen die niet hebben gewonnen bij de TNT First Match remix contest offline gegooid van youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was mijn inzending! Voor iedereen die wil mag hem hebben!

http://www37.zippyshare.com/v/34552952/file.html
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner