Active topics in Producer's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Kan niet wachten om deze track een keer live te horen, misschien draait Jack Of Sound hem vanavond wel bij de LimitFM ;)
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Timmer wrote:Catatonic Overload kan echt wel wat meer boekingen gebruiken hoor! Maar wat heeft hij er 1 ontzettend dikke remix van gemaakt :woot:
Ze zijn toch echt met 2 man ... Marc(Sebulba) en Tim(geen artiestennaam volgensmij)
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Had ook Hardstyle Rockers geremixt maar deze echt wel een pak beter als mijn remix! :p Verdiende winnaar!
D
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen May 2017
TakkU wrote:Gratis uitgeven is juridisch gezien niet toegestaan.. Fusion zegt dat wanneer je hun samples gebruikt, dat de tracks die ermee gemaakt worden feitelijk onder Fusion vallen... Je mag dus geen track met die samples zomaar gratis online gooien.. Fusion heeft dus juridisch gezien de vrijheid om te zeggen dat je dit niet mag doen. Ik denk persoonlijk dat ze er geen probleem van maken, maar ze mogen het dus verbieden.
en waar staat dat?
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
doubletrouble wrote:
TakkU wrote:Gratis uitgeven is juridisch gezien niet toegestaan.. Fusion zegt dat wanneer je hun samples gebruikt, dat de tracks die ermee gemaakt worden feitelijk onder Fusion vallen... Je mag dus geen track met die samples zomaar gratis online gooien.. Fusion heeft dus juridisch gezien de vrijheid om te zeggen dat je dit niet mag doen. Ik denk persoonlijk dat ze er geen probleem van maken, maar ze mogen het dus verbieden.
en waar staat dat?
Zo heeft Saifam ook remixen die niet hebben gewonnen bij de TNT First Match remix contest offline gegooid van youtube.
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Dit was mijn inzending! Voor iedereen die wil mag hem hebben!

http://www37.zippyshare.com/v/34552952/file.html