Neilio deed inderdaad mee, zal me niks verbazen als Geck-O ook stiekem mee doetSkedoedelefloeps wrote:De winnaars staan denk ik niet op t forum hier, Neilio deed ook mee toch? Zulke types zullen wel iets vets hebben gemaakt, de upcomming lui.D-Ruz wrote:Vind het persoonlijk helemaal niks (doe het je/jullie niet na hoor). Klinkt me allemaal wat simpel in de oren.
Related topics
- View the latest post: Slim Shore @ Q-dance pres. Fusion - The Next Level - Fusion Megamix Showcase
- View the latest post: Zany - Q-dance presents Fusion Podcast: Fusion 001 - 010
- View the latest post: The Pitcher @ Q-dance presents Fusion The Next Level The Pitcher: Fusion 051 - 060
- View the latest post: Noisecontrollers - Q-dance presents Fusion Podcast: Fusion 041 - 050
- View the latest post: Donkey Rollers - Q-dance presents Fusion Podcast: Fusion 031 - 040
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Wij verwachten ook absoluut niet dat we winnen. Weet zeker dat er onwijs zieke tracks zijn verzonden. Denkend aan bijvoorbeeld een Neilio of Geck-O inderdaad. But we had some great fun doing the remix En daar draait het toch ook mede om? De plezier die je haalt uit het maken van een track. (:
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja, maar ben gewoon benieuwd naar de winnaar(s)
Nee ik heb hier niet aan meegedaan.wvd wrote:Neilio deed inderdaad mee, zal me niks verbazen als Geck-O ook stiekem mee doetSkedoedelefloeps wrote:De winnaars staan denk ik niet op t forum hier, Neilio deed ook mee toch? Zulke types zullen wel iets vets hebben gemaakt, de upcomming lui.D-Ruz wrote:Vind het persoonlijk helemaal niks (doe het je/jullie niet na hoor). Klinkt me allemaal wat simpel in de oren.
Ik hou sowieso niet zo van meedoen aan contests, TNT remix was eigenlijk best een uitzondering omdat ik gewoon veel inspiratie had
Voor deze contest kreeg ik bij geen van de tracks echt inspiratie
Mag je de track eigenlijk free releasen als je de contest niet wintPrototype wrote:Wij verwachten ook absoluut niet dat we winnen. Weet zeker dat er onwijs zieke tracks zijn verzonden. Denkend aan bijvoorbeeld een Neilio of Geck-O inderdaad. But we had some great fun doing the remix En daar draait het toch ook mede om? De plezier die je haalt uit het maken van een track. (:
Vast wel, wij geven onze remix in ieder geval wel als free release weg als we de contest niet winnen (:wvd wrote:Mag je de track eigenlijk free releasen als je de contest niet wint?
-
FHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik zou daar niet zomaar van uitgaan dat dat mag, ondanks dat het een free-release isPrototype wrote:Vast wel, wij geven onze remix in ieder geval wel als free release weg als we de contest niet winnen (:wvd wrote:Mag je de track eigenlijk free releasen als je de contest niet wint?
Iedereen zet toch ook constant zijn nummers op youtube enzo? Dan lijkt het me vaag dat dat niet zou mogen. Ik weet niet echt hoe ik moet uitleggen wat ik bedoel maar fusion zal daar echt geen problemen mee hebben.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nee, maar er is een verschil tussen Fusion dat er geen problemen mee heeft of dat het daadwerkelijk mag.
denk dat als je hem op je eigen website vrijgeeft geen probleem zal zijn.
maar je kunt hem niet gratis aan bieden op hardstyle.com via een label of wat.
maar je kunt hem niet gratis aan bieden op hardstyle.com via een label of wat.
Gratis uitgeven is juridisch gezien niet toegestaan.. Fusion zegt dat wanneer je hun samples gebruikt, dat de tracks die ermee gemaakt worden feitelijk onder Fusion vallen... Je mag dus geen track met die samples zomaar gratis online gooien.. Fusion heeft dus juridisch gezien de vrijheid om te zeggen dat je dit niet mag doen. Ik denk persoonlijk dat ze er geen probleem van maken, maar ze mogen het dus verbieden.
Snap ik wel, bij de samples zat niet echt bijzonder veel soeps, in principe alleen wat screech-achtige geluidjes. Kreeg er ook niet echt inspiratie van.Geck-o wrote:Nee ik heb hier niet aan meegedaan.wvd wrote:Neilio deed inderdaad mee, zal me niks verbazen als Geck-O ook stiekem mee doetSkedoedelefloeps wrote:
De winnaars staan denk ik niet op t forum hier, Neilio deed ook mee toch? Zulke types zullen wel iets vets hebben gemaakt, de upcomming lui.
Ik hou sowieso niet zo van meedoen aan contests, TNT remix was eigenlijk best een uitzondering omdat ik gewoon veel inspiratie had
Voor deze contest kreeg ik bij geen van de tracks echt inspiratie
Iemand eigenlijk een idee wanneer de winnaars bekend worden gemaakt?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nope, ik denk binnenkort wel aangezien de 099 net gereleased is.Neilio wrote:Iemand eigenlijk een idee wanneer de winnaars bekend worden gemaakt?
komen 3 winnaars, "We picked out 3 winners for the Remix Contest. We are preparing now for the release, so keep your eye out on the Fusion Community !!!"
Bron: Fusion twitter
Goh echt!?Zygoma wrote:komen 3 winnaars, "We picked out 3 winners for the Remix Contest. We are preparing now for the release, so keep your eye out on the Fusion Community !!!"
was idd al wel te verwachten, maar was (volgens mij) nog nergens bevestigd.Edwinn wrote:Goh echt!?Zygoma wrote:komen 3 winnaars, "We picked out 3 winners for the Remix Contest. We are preparing now for the release, so keep your eye out on the Fusion Community !!!"
Bron: Fusion twitterVan elke track 1 winnaar lijkt me.
Winnaar Hardstyle Rockers: Catatonic Overload 
Vind t alleen wel een beetje jammer.. Catatonic Overload zit al op een goede plek, die hoeft zichzelf niet meer in de schijnwerpers te krijgen met dit soort contests.. Net als met die remix contest van Brennan Heart.. Ik zou zelf zeggen geef de onbekende artiesten, zonder contracten bij grote labels de kans!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Congrats guys!
Lekkere remix
Mooi tempo, mooie vibe
Benieuwd naar de rest.
Lekkere remix
Mooi tempo, mooie vibe
Benieuwd naar de rest.
Wat een onzin, alsof ze dan maar een mindere track moeten laten winnen. De beste wint, punt.TakkU wrote:Vind t alleen wel een beetje jammer.. Catatonic Overload zit al op een goede plek, die hoeft zichzelf niet meer in de schijnwerpers te krijgen met dit soort contests.. Net als met die remix contest van Brennan Heart.. Ik zou zelf zeggen geef de onbekende artiesten, zonder contracten bij grote labels de kans!
En dan moet je ook ergens een grens gaan trekken wat wel en niet onbekend is... Van mijn part had Ran-D gewonnen, als het maar een dikke remix is inderdaad!Gangsterdwerg wrote:Wat een onzin, alsof ze dan maar een mindere track moeten laten winnen. De beste wint, punt.TakkU wrote:Vind t alleen wel een beetje jammer.. Catatonic Overload zit al op een goede plek, die hoeft zichzelf niet meer in de schijnwerpers te krijgen met dit soort contests.. Net als met die remix contest van Brennan Heart.. Ik zou zelf zeggen geef de onbekende artiesten, zonder contracten bij grote labels de kans!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Catatonic Overload kan echt wel wat meer boekingen gebruiken hoor! Maar wat heeft hij er 1 ontzettend dikke remix van gemaakt