Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
D-Ruz schreef:
Vind het persoonlijk helemaal niks (doe het je/jullie niet na hoor). Klinkt me allemaal wat simpel in de oren.


De winnaars staan denk ik niet op t forum hier, Neilio deed ook mee toch? Zulke types zullen wel iets vets hebben gemaakt, de upcomming lui.

Neilio deed inderdaad mee, zal me niks verbazen als Geck-O ook stiekem mee doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload deed ook mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 18:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wij verwachten ook absoluut niet dat we winnen. Weet zeker dat er onwijs zieke tracks zijn verzonden. Denkend aan bijvoorbeeld een Neilio of Geck-O inderdaad. But we had some great fun doing the remix En daar draait het toch ook mede om? De plezier die je haalt uit het maken van een track. (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:53 
 
Artiest

Ja, maar ben gewoon benieuwd naar de winnaar(s)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 21:19 
 
Artiest

wvd schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
D-Ruz schreef:
Vind het persoonlijk helemaal niks (doe het je/jullie niet na hoor). Klinkt me allemaal wat simpel in de oren.


De winnaars staan denk ik niet op t forum hier, Neilio deed ook mee toch? Zulke types zullen wel iets vets hebben gemaakt, de upcomming lui.

Neilio deed inderdaad mee, zal me niks verbazen als Geck-O ook stiekem mee doet :D

Nee ik heb hier niet aan meegedaan.
Ik hou sowieso niet zo van meedoen aan contests, TNT remix was eigenlijk best een uitzondering omdat ik gewoon veel inspiratie had :P

Voor deze contest kreeg ik bij geen van de tracks echt inspiratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prototype schreef:
Wij verwachten ook absoluut niet dat we winnen. Weet zeker dat er onwijs zieke tracks zijn verzonden. Denkend aan bijvoorbeeld een Neilio of Geck-O inderdaad. But we had some great fun doing the remix En daar draait het toch ook mede om? De plezier die je haalt uit het maken van een track. (:

Mag je de track eigenlijk free releasen als je de contest niet wint :$?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 16:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Mag je de track eigenlijk free releasen als je de contest niet wint :$?


Vast wel, wij geven onze remix in ieder geval wel als free release weg als we de contest niet winnen (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:46 
 
Hardtraxx Newbie

Prototype schreef:
wvd schreef:
Mag je de track eigenlijk free releasen als je de contest niet wint :$?


Vast wel, wij geven onze remix in ieder geval wel als free release weg als we de contest niet winnen (:


Ik zou daar niet zomaar van uitgaan dat dat mag, ondanks dat het een free-release is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen zet toch ook constant zijn nummers op youtube enzo? Dan lijkt het me vaag dat dat niet zou mogen. Ik weet niet echt hoe ik moet uitleggen wat ik bedoel maar fusion zal daar echt geen problemen mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:21 
 
Artiest

Nee, maar er is een verschil tussen Fusion dat er geen problemen mee heeft of dat het daadwerkelijk mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

denk dat als je hem op je eigen website vrijgeeft geen probleem zal zijn.
maar je kunt hem niet gratis aan bieden op hardstyle.com via een label of wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gratis uitgeven is juridisch gezien niet toegestaan.. Fusion zegt dat wanneer je hun samples gebruikt, dat de tracks die ermee gemaakt worden feitelijk onder Fusion vallen... Je mag dus geen track met die samples zomaar gratis online gooien.. Fusion heeft dus juridisch gezien de vrijheid om te zeggen dat je dit niet mag doen. Ik denk persoonlijk dat ze er geen probleem van maken, maar ze mogen het dus verbieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
wvd schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

De winnaars staan denk ik niet op t forum hier, Neilio deed ook mee toch? Zulke types zullen wel iets vets hebben gemaakt, de upcomming lui.

Neilio deed inderdaad mee, zal me niks verbazen als Geck-O ook stiekem mee doet :D

Nee ik heb hier niet aan meegedaan.
Ik hou sowieso niet zo van meedoen aan contests, TNT remix was eigenlijk best een uitzondering omdat ik gewoon veel inspiratie had :P

Voor deze contest kreeg ik bij geen van de tracks echt inspiratie

Snap ik wel, bij de samples zat niet echt bijzonder veel soeps, in principe alleen wat screech-achtige geluidjes. Kreeg er ook niet echt inspiratie van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 00:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Iemand eigenlijk een idee wanneer de winnaars bekend worden gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:05 
 
Artiest

Neilio schreef:
Iemand eigenlijk een idee wanneer de winnaars bekend worden gemaakt?


Nope, ik denk binnenkort wel aangezien de 099 net gereleased is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

komen 3 winnaars, "We picked out 3 winners for the Remix Contest. We are preparing now for the release, so keep your eye out on the Fusion Community !!!"

Bron: Fusion twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
komen 3 winnaars, "We picked out 3 winners for the Remix Contest. We are preparing now for the release, so keep your eye out on the Fusion Community !!!"

Bron: Fusion twitter


Goh echt!? :huh: Van elke track 1 winnaar lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Zygoma schreef:
komen 3 winnaars, "We picked out 3 winners for the Remix Contest. We are preparing now for the release, so keep your eye out on the Fusion Community !!!"

Bron: Fusion twitter


Goh echt!? :huh: Van elke track 1 winnaar lijkt me.


was idd al wel te verwachten, maar was (volgens mij) nog nergens bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Winnaar Hardstyle Rockers: Catatonic Overload :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



ik vind hem netjes hoor, lekkere remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind t alleen wel een beetje jammer.. Catatonic Overload zit al op een goede plek, die hoeft zichzelf niet meer in de schijnwerpers te krijgen met dit soort contests.. Net als met die remix contest van Brennan Heart.. Ik zou zelf zeggen geef de onbekende artiesten, zonder contracten bij grote labels de kans!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:49 
 
Artiest

Congrats guys!

Lekkere remix :cool:
Mooi tempo, mooie vibe :thumbsup:

Benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Vind t alleen wel een beetje jammer.. Catatonic Overload zit al op een goede plek, die hoeft zichzelf niet meer in de schijnwerpers te krijgen met dit soort contests.. Net als met die remix contest van Brennan Heart.. Ik zou zelf zeggen geef de onbekende artiesten, zonder contracten bij grote labels de kans!

Wat een onzin, alsof ze dan maar een mindere track moeten laten winnen. De beste wint, punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
TakkU schreef:
Vind t alleen wel een beetje jammer.. Catatonic Overload zit al op een goede plek, die hoeft zichzelf niet meer in de schijnwerpers te krijgen met dit soort contests.. Net als met die remix contest van Brennan Heart.. Ik zou zelf zeggen geef de onbekende artiesten, zonder contracten bij grote labels de kans!

Wat een onzin, alsof ze dan maar een mindere track moeten laten winnen. De beste wint, punt.

En dan moet je ook ergens een grens gaan trekken wat wel en niet onbekend is... Van mijn part had Ran-D gewonnen, als het maar een dikke remix is inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload kan echt wel wat meer boekingen gebruiken hoor! Maar wat heeft hij er 1 ontzettend dikke remix van gemaakt :woot:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner