Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 69  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:17 

Hardtraxxer

Okee, Als nog Bedankt! Iemand anders die het weet?
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Jup. Ik zou gewoon als plugin op de master edison openen.

Dan daar op record drukken en dan play bij je totale project.
Als hij klaar is met afspelen. stop bij edison.

daar zit ook een save knop waarmee je hem dan kan opslaan :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:25 

Hardtraxxer

Draidy schreef:

Juist Dit moet ik hebben! ^^ Bedankt!
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Geen probleem ^^
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 01:07 

Hardtraxxer

dylanhardstyle schreef:
Draidy schreef:

Juist Dit moet ik hebben! ^^ Bedankt!

of gewoon iets maken, file -> save as.. WAV/MP3
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 13:54 

Hardtraxx Newbie

Goeie middag,

Ik ben nieuw hier en wil ook graag zelf eens gaan rommelen met fruity loops.

Heb een tijdje geleden de demo gedownload maar is vrij beperkt. Nou wil ik dus het programma gaan
kopen. Maar welke versie is het meest verstandigst om aan te schafffen? Ik zelf zat te denken aan de Producer versie.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

Pijppie schreef:
Goeie middag,

Heb een tijdje geleden de demo gedownload maar is vrij beperkt. Nou wil ik dus het programma gaan
kopen. Maar welke versie is het meest verstandigst om aan te schafffen? Ik zelf zat te denken aan de Producer versie.

Zo te horen ben je nog niet lang bezig, daarom zou ik niet meteen geld er tegen aan gaan gooien.
Ik zou eerst kijken of je het echt wil, download gewoon even de illegale versie.
Als je dan verder komt en verder wilt, dan pas gaan kopen, en mocht je het gaan kopen, dan idd de producer versie.
Wat nog beter is is dat je de versie met alle plugins ook koopt, maar deze kun je ook los kopen omdat deze versie behoorlijk duur is.
Hoop dat je hier wat aan hebt. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:14 

Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Pijppie schreef:
Goeie middag,

Zo te horen ben je nog niet lang bezig, daarom zou ik niet meteen geld er tegen aan gaan gooien.
Ik zou eerst kijken of je het echt wil, download gewoon even de illegale versie.
Als je dan verder komt en verder wilt, dan pas gaan kopen, en mocht je het gaan kopen, dan idd de producer versie.
Wat nog beter is is dat je de versie met alle plugins ook koopt, maar deze kun je ook los kopen omdat deze versie behoorlijk duur is.
Hoop dat je hier wat aan hebt. :thumbup:

Bedankt voor je hulp. Ik zal op internet even kijken naar een niet legale versie haha. Toevallig nog een link of iets?
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Pijppie schreef:
Bedankt voor je hulp. Ik zal op internet even kijken naar een niet legale versie haha. Toevallig nog een link of iets?

Ben bang dat ik die niet hier mag zetten :P
Check PB
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:40 

Hardtraxxer

Mensen, ik heb laatst een berhinger umx 490 gekocht. de toetsen werken prima maar de knopjes doen het niet :( kan dit mischien aan fl liggen? alvast bedankt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:07 

Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
Mensen, ik heb laatst een berhinger umx 490 gekocht. de toetsen werken prima maar de knopjes doen het niet :( kan dit mischien aan fl liggen? alvast bedankt :thumbup:

waar gebruik je hem mee? in fl studio kun je bijvoorbeeld in sylenth1 aan een cutoff draaien en dan naar tools gaan -> last tweaked -> link to controller ... draaien aan het knopje waaraan je hem wil hebben en tada
Bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:48 

Hardtraxx Veteran

In veel software synths kan je ook rechtermuis op een bepaalde functie -> link to midi. en dan aan de knop draaien waarmee je dan die functie wil bedienen
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:04 

Hardtraxxer

Iemand enig idee waarom de sound van mijn kick verandert als ik de volume in de mixer lager zet?

voorbeeld:

hoe kan dit verhelpen??
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:37 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
TimoGhijsens schreef:

waar gebruik je hem mee? in fl studio kun je bijvoorbeeld in sylenth1 aan een cutoff draaien en dan naar tools gaan -> last tweaked -> link to controller ... draaien aan het knopje waaraan je hem wil hebben en tada

Idd, ik heb ook een UMX gehad, gewoon link to controller, ff aan dat knopje draaien waar je heb wilt hebben en klaar is kees.
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:38 

Hardtraxxer

HSgino schreef:
Iemand enig idee waarom de sound van mijn kick verandert als ik de volume in de mixer lager zet?

voorbeeld:

hoe kan dit verhelpen??

Probeer is op dat lage volume een compressor erop te gooien?
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:46 

Hardtraxx Beheerder

HSgino schreef:

voorbeeld:

hoe kan dit verhelpen??

hij clipt lijkt mij, dan gaat hij in het rood. je moet altijd zorgen dat hij onder het rode blijft he.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

Het beste kan je gewoon alles in het groen houden.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:15 

Hardtraxxer

Als je echt je track gaat bouwen, begin dan met alles rond de -6db te houden. Als je daarna iets harder wilt zetten kan dat makkelijk zonder dat je in het rood gaat!
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:33 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
TimoGhijsens schreef:

oke thnx voor de info :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:34 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
In veel software synths kan je ook rechtermuis op een bepaalde functie -> link to midi. en dan aan de knop draaien waarmee je dan die functie wil bedienen

oke ik zal het proberen :)
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:34 

Hardtraxxer

-edit- ff gepost op geschikte plek
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Zou het zo niet weten.
Behalve op gehoor doen, is ffkes werk. Maar wel heel goed voor je gehoor :D
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:29 

Hardtraxx Addict

Mogge,

ik zit mezelf een beetje voor m'n kop te slaan, maar ik heb een kick gemaakt met FL10. Nu heb ik alleen per ongeluk alle effecten in de mixer op master gezet... wil deze graag in channel 1 hebben. Hoe kan ik de effecten van de master kopieren naar channel 1?
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:32 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Mogge,

ik zit mezelf een beetje voor m'n kop te slaan, maar ik heb een kick gemaakt met FL10. Nu heb ik alleen per ongeluk alle effecten in de mixer op master gezet... wil deze graag in channel 1 hebben. Hoe kan ik de effecten van de master kopieren naar channel 1?

Ik zou alle instellingen opslaan als presets en ze openen in channel 1! Ik weet niet of er een snellere manier is, maar zo zou ik het doen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:01 

Hardtraxxer

sluit im me bij aan !
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner