D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Okee, Als nog Bedankt! Iemand anders die het weet?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Jup. Ik zou gewoon als plugin op de master edison openen.

Dan daar op record drukken en dan play bij je totale project.
Als hij klaar is met afspelen. stop bij edison.

daar zit ook een save knop waarmee je hem dan kan opslaan :thumbup:
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Draidy wrote:Jup. Ik zou gewoon als plugin op de master edison openen.

Juist Dit moet ik hebben! ^^ Bedankt!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Geen probleem ^^
T
Hardtraxxer
245 posts member since 2011
last seen Oct 2012
dylanhardstyle wrote:
Draidy wrote:Jup. Ik zou gewoon als plugin op de master edison openen.

Juist Dit moet ik hebben! ^^ Bedankt!

of gewoon iets maken, file -> save as.. WAV/MP3
P
2 posts member since 2012
last seen Feb 2012
Goeie middag,

Ik ben nieuw hier en wil ook graag zelf eens gaan rommelen met fruity loops.

Heb een tijdje geleden de demo gedownload maar is vrij beperkt. Nou wil ik dus het programma gaan
kopen. Maar welke versie is het meest verstandigst om aan te schafffen? Ik zelf zat te denken aan de Producer versie.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Pijppie wrote:Goeie middag,

Heb een tijdje geleden de demo gedownload maar is vrij beperkt. Nou wil ik dus het programma gaan
kopen. Maar welke versie is het meest verstandigst om aan te schafffen? Ik zelf zat te denken aan de Producer versie.
Zo te horen ben je nog niet lang bezig, daarom zou ik niet meteen geld er tegen aan gaan gooien.
Ik zou eerst kijken of je het echt wil, download gewoon even de illegale versie.
Als je dan verder komt en verder wilt, dan pas gaan kopen, en mocht je het gaan kopen, dan idd de producer versie.
Wat nog beter is is dat je de versie met alle plugins ook koopt, maar deze kun je ook los kopen omdat deze versie behoorlijk duur is.
Hoop dat je hier wat aan hebt. :thumbup:
P
2 posts member since 2012
last seen Feb 2012
sjobie wrote:
Pijppie wrote:Goeie middag,

Zo te horen ben je nog niet lang bezig, daarom zou ik niet meteen geld er tegen aan gaan gooien.
Ik zou eerst kijken of je het echt wil, download gewoon even de illegale versie.
Als je dan verder komt en verder wilt, dan pas gaan kopen, en mocht je het gaan kopen, dan idd de producer versie.
Wat nog beter is is dat je de versie met alle plugins ook koopt, maar deze kun je ook los kopen omdat deze versie behoorlijk duur is.
Hoop dat je hier wat aan hebt. :thumbup:
Bedankt voor je hulp. Ik zal op internet even kijken naar een niet legale versie haha. Toevallig nog een link of iets?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Pijppie wrote: Bedankt voor je hulp. Ik zal op internet even kijken naar een niet legale versie haha. Toevallig nog een link of iets?
Ben bang dat ik die niet hier mag zetten :P
Check PB
T
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Mensen, ik heb laatst een berhinger umx 490 gekocht. de toetsen werken prima maar de knopjes doen het niet :( kan dit mischien aan fl liggen? alvast bedankt :thumbup:
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2012
TimoGhijsens wrote:Mensen, ik heb laatst een berhinger umx 490 gekocht. de toetsen werken prima maar de knopjes doen het niet :( kan dit mischien aan fl liggen? alvast bedankt :thumbup:
waar gebruik je hem mee? in fl studio kun je bijvoorbeeld in sylenth1 aan een cutoff draaien en dan naar tools gaan -> last tweaked -> link to controller ... draaien aan het knopje waaraan je hem wil hebben en tada
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
In veel software synths kan je ook rechtermuis op een bepaalde functie -> link to midi. en dan aan de knop draaien waarmee je dan die functie wil bedienen
H
Hardtraxxer
108 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Iemand enig idee waarom de sound van mijn kick verandert als ik de volume in de mixer lager zet?

voorbeeld:

View on SoundCloud

hoe kan dit verhelpen??
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 4 days ago
TheArthadox wrote:
TimoGhijsens wrote:Mensen, ik heb laatst een berhinger umx 490 gekocht. de toetsen werken prima maar de knopjes doen het niet :( kan dit mischien aan fl liggen? alvast bedankt :thumbup:
waar gebruik je hem mee? in fl studio kun je bijvoorbeeld in sylenth1 aan een cutoff draaien en dan naar tools gaan -> last tweaked -> link to controller ... draaien aan het knopje waaraan je hem wil hebben en tada
Idd, ik heb ook een UMX gehad, gewoon link to controller, ff aan dat knopje draaien waar je heb wilt hebben en klaar is kees.
Hardtraxxer
last seen 4 days ago
HSgino wrote:Iemand enig idee waarom de sound van mijn kick verandert als ik de volume in de mixer lager zet?

voorbeeld:

View on SoundCloud

hoe kan dit verhelpen??
Probeer is op dat lage volume een compressor erop te gooien?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
HSgino wrote:Iemand enig idee waarom de sound van mijn kick verandert als ik de volume in de mixer lager zet?

voorbeeld:

View on SoundCloud

hoe kan dit verhelpen??
hij clipt lijkt mij, dan gaat hij in het rood. je moet altijd zorgen dat hij onder het rode blijft he.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Het beste kan je gewoon alles in het groen houden.
Hardtraxxer
last seen 4 days ago
Als je echt je track gaat bouwen, begin dan met alles rond de -6db te houden. Als je daarna iets harder wilt zetten kan dat makkelijk zonder dat je in het rood gaat!
T
Hardtraxxer
last seen Aug 2016
TheArthadox wrote:
oke thnx voor de info :thumbup:
T
Hardtraxxer
last seen Aug 2016
Draidy wrote:In veel software synths kan je ook rechtermuis op een bepaalde functie -> link to midi. en dan aan de knop draaien waarmee je dan die functie wil bedienen
oke ik zal het proberen :)
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
-edit- ff gepost op geschikte plek
Last edited by ROD on 14 Feb 2012 20:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Zou het zo niet weten.
Behalve op gehoor doen, is ffkes werk. Maar wel heel goed voor je gehoor :D
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Mogge,

ik zit mezelf een beetje voor m'n kop te slaan, maar ik heb een kick gemaakt met FL10. Nu heb ik alleen per ongeluk alle effecten in de mixer op master gezet... wil deze graag in channel 1 hebben. Hoe kan ik de effecten van de master kopieren naar channel 1?
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
W0uT3R wrote:Mogge,

ik zit mezelf een beetje voor m'n kop te slaan, maar ik heb een kick gemaakt met FL10. Nu heb ik alleen per ongeluk alle effecten in de mixer op master gezet... wil deze graag in channel 1 hebben. Hoe kan ik de effecten van de master kopieren naar channel 1?
Ik zou alle instellingen opslaan als presets en ze openen in channel 1! Ik weet niet of er een snellere manier is, maar zo zou ik het doen :thumbup:
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2012
sluit im me bij aan !