Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hey guys !

Mijn nieuwste track wordt binnenkort waarschijnlijk gereleased op Bazzimplant of impMUSIC. ! :thumbsup:
Ik denk dat de track jullie wel aanspreekt,namelijk hard en rauw.
Ik ben al een tijdje aan het produceren onder een nieuwe naam AztekA .. en ik had mijn nieuwste track (L.A.W.)
al opgestuurd naar Theracords. DJ Thera vond het een vette track, alleen hij had onlangs Degos & Re-Done gecontracteerd bij Theracords en zij zitten een beetje in hetzelfde segment qua stijl.
Dus probeerde ik bij het label waar Alphaverb en Wasted Penguinz zijn begonnen.
En ik kreeg meteen een mailtje terug dat ze het vet vonden. Ik heb net de wav file gestuurd en nu afwachten :D


Greetzzzzz
AztekA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

effe kijken :D

edit:
heel origineel :thumbsup: congratz :thumbsup: alleen ik vind het nog net effe iets kwaliteit missen voor een theracords release ;) maar vind het zeker lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:09 
 

FF checken ja ;)

Wow, intro klapt er hard op! Kick klinkt als een van Delete. Break/opbouw intro vind ik wat minder afgewerkt, het is niet echt "een geheel". (Betere) mastering kan veel toevoegen. De climax wordt iets te snel eentonig. Verder hoor ik er wel experimenteels/potentieels in. Outro klinkt ook erg vet, maar weer eentonig. Verder veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal m ook wel ff downloaden.

<edit> Klinkt toch wel netjes. En 't is zeker origineel! Gefeliciteerd met je contract man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:39 
 

Bazz Implant toch? ;) well done
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super dat je hem 1 dag exclusief gratis aanbied hier op hardtraxx ^^

Morgen comment :thumbup:

edit: Alleen jammer dat ik met 14kbps download, dus moet meer dan een uur wachten en ik wil nu gaan slapen. Dus helaas voor mij. Als hij echt zo goed is schaf ik hem toch wel aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Promo leak guys!

Edit:
Het is trouwens niet eens release waardig, om eerlijk te zijn.
Klinkt her en der nog best wel simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:42 
 
Artiest

Mooie zet, maar verre van Theracords en eigenlijk al niet echt een plaat die nou meteen een release verdient...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 15:26 
 
Hardtraxxer

Vind de sounds in de intro heel erg zwak
De overgang naar je break is ook niet zo mooi.
Vervolgens is het een erg zwakke synth met veel te veel high.
Je climax is ook heel vervelend, en lang opgebouwd.
Enige positieve is dat je kick nog wel aardig doorbeukt.
maar niet echt releasewaardig als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mooie zet, maar verre van Theracords en eigenlijk al niet echt een plaat die nou meteen een release verdient...

You said it! 't is allemaal leuk, maar ik zou dit nooit van m'n leven kopen :P
Maar zeker door gaan! Synths vind ik overigens veeeeeeeel te zwak.
Edit*
[/sarcastische modus]Ik vind dit echt een ruk track. Gaat nergens heen, 't is potverdomme net een circus vol gehandicapte! In/outro is eveneens om te huilen :')[sarcastische modus]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mooie zet, maar verre van Theracords en eigenlijk al niet echt een plaat die nou meteen een release verdient...

You said it! 't is allemaal leuk, maar ik zou dit nooit van m'n leven kopen :P
Maar zeker door gaan! Synths vind ik overigens veeeeeeeel te zwak.

Die dingen plus dat er nog veeel meer gespeeld kan worden met de sounds en percussie. Wat je nu meer hebt is een basic waar nog heel veel aan veranderd kan worden om het dikker te maken. En je moet mssn idd wat beter werken aan de overgangen. Die komen nogal abrupt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry hoor maar ik denk dat de reden van Thera je afgewezen heeft niet alleen met Degos & Redone te maken heeft. Zij zijn gewoon een stap verder dan jou. Daarmee wil ik jou niet te kort doen maar als je hun platen hoort steken die toch echt beter in elkaar dan die van jou. Ik vindt het zeker geen slechte plaat, maar Theracords is nog wat te hoog gegrepen voor je. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Sorry hoor maar ik denk dat de reden van Thera je afgewezen heeft niet alleen met Degos & Redone te maken heeft. Zij zijn gewoon een stap verder dan jou. Daarmee wil ik jou niet te kort doen maar als je hun platen hoort steken die toch echt beter in elkaar dan die van jou. Ik vindt het zeker geen slechte plaat, maar Theracords is nog wat te hoog gegrepen voor je. ;)


True ;)
Ik had zelf ook niet verwacht dat ze de track zouden gaan releasen hoor, maar ik dacht laat ik t gewoon proberen.
En k ben pas 16 dus nog tijd genoeg om mezelf steeds te blijven verbeteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou ik hem ook even mogen horen?

Ik zie namelijk geen linkje staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:20 
 
Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Zou ik hem ook even mogen horen?

Ik zie namelijk geen linkje staan.


ik zat ook overal al te zoeken :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 12:29 
 
Artiest

Ben benieuwd maar kan 'm nergens vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had hem eerst hier een dagje neergezet en toen verwijderd, dus ik weet niet of het de bedoeling is dat jullie hem nu terug gaan zetten ;). PM de topicstarter eventjes desnoods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb m al verwijderd, omdat het zelfs gratis niet eens waard was om dit serieus te nemen. :P
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner