Emotie+Piano/Keyboard = Melody
-Myron Jansen
xD hahahaha
-Myron Jansen
xD hahahaha
Die op 1:18, die erna en die rond 2:15 vind ik wel goed!Antergy wrote:Ik heb echt hulp nodig XD. Ik heb net al mijn projects verwijderd omdat ik geen reet opschoot, alle midi's gesaved + nog ongebruikte/nieuwe melodys. Het zijn er 12 en ik zou graag 1tje horen waar ik mee verder moet. Laat even 1 tm 12 achter, en een nieuwe melody begint na een crash. Btw het is gewoon een simpele lead met wat reverb er op dus even dat je weet dat dat de bedoeling was.
Alvast bedankt!
View on SoundCloud
Thanks,ja het is nog een probeersel zo met die dubstep beat. Misschien iets té voor zo'n soort opbouw/melodie.Antergy wrote:@Stofoe
Thanks voor je feedback! Klinkt erg goed, alleen zou ik lead wat krachtiger doen, en die ene bassdrum iets zachter, of eentje met wat meer power. Hoe kom je trouwens aan zo een goede vocal, ben ik benieuwd naar. En ik begin met het basic Init geluidje in Sylenth1, en dan stop ik er 1 van mijn eigen leads onder.
Teveel in de verte door je reverb. al geprobeerd je reverb te sidechainen met je lead? zo hou je dat grootse geluid maar komt je lead cleaner naar vorenDigitalEarthquake wrote:Stoefoe:
De vocal past er niet bij, of alles past niet bij de vocal... niet hoe je t wilt verwoorden.
Ik zou nog wat werken aan je sounds, verders is t ammal wel oké!
Wat vinden jullie van deze leads?
http://www7.zippyshare.com/v/79315992/file.html
De eerste die de melody weet te raden krijgt bonus punten!
Killer Clown - SilentiumDigitalEarthquake wrote: De eerste die de melody weet te raden krijgt bonus punten!
Of gewoon de dry open draaien en de wet wat dicht.ycon wrote:Teveel in de verte door je reverb. al geprobeerd je reverb te sidechainen met je lead? zo hou je dat grootse geluid maar komt je lead cleaner naar vorenDigitalEarthquake wrote:Stoefoe:
De vocal past er niet bij, of alles past niet bij de vocal... niet hoe je t wilt verwoorden.
Wel dikke lead Myron! En iedereen die de track niet weet moet direct verbannen worden van deze siteDigitalEarthquake wrote:Stoefoe:
Zeker maar je kan eens proberen hem te sidechainen met je lead zodat de reverb meer achter de noten ligt dan tijdens.DigitalEarthquake wrote:Ik vind volle reverb heerlijk! Met een kickje erbij is het slechts een detail.
Dus ik heb er geen last van, het vult lekker op!
Voor een beginner is dat de manier ja. op de manier die ik beschreef kan je een DB winst halen van 1Db zonder dat je echt verschil hoort wat dus voor je totale mix al wat meer ruimte geeft. laat staan als je deze manier gebruikt voor al je reverb instrumenten en sporen. ben je wel effe bezig met alles senden en routenThe Venator wrote:Of gewoon de dry open draaien en de wet wat dicht.ycon wrote:Teveel in de verte door je reverb. al geprobeerd je reverb te sidechainen met je lead? zo hou je dat grootse geluid maar komt je lead cleaner naar vorenDigitalEarthquake wrote:Stoefoe:
Serieus stuur dit naar het label van frontliner, voor je het online gooit.DigitalEarthquake wrote:@evasive
Klinkt weer lekker!
Misschien de leads iets softer maken, ze zijn ietsjes te hard imo.
Het mist nog een sfeertje, je zou wat pluckjes kunnen toevoegen en pads.
Verders prima!
@sensa
Klinkt lekker!
Lekkere kick, mooie leads.
De leads staan alleen ieeeeetjes te hard
Prima werk!
Ik ben zelf verder gegaan met wat ik vandaag eerder postte:
View on SoundCloud
Afmaken of niet?
Dan ga ik ook maar is oefenen met bestaande nummersThe Venator wrote:Ik heb ook sinds een paar maanden en midi keyboard en speel ook al nummers na. Niet alleen hardstyle maar ook gewoon piano nummers. Het is maar net hoe snel je zoiets oppakt.