Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:49 

Hardtraxxer

Kickass schreef:
Hier zomaar voor de fun een remix van Sandro Silva & Quintino - Epic

Gewoon op Youtube i.v.m. kick :P

Laat maar weten wat je ervan vind, structuur kan beter maar dat hoor ik zelf ook wel :)

http://www.youtube.com/watch?v=S2jgsMWg ... e=youtu.be

kvind die melodie niks :$, beetje vals ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 14:58 

Hardtraxxer

net een nieuwe kick begonnen, ff snel in elkaar geflanst, maar t resultaat is niet eens zo slecht.

kritiek altijd welkom (:

EDIT: ik hoor net dat de punch ietsjes te hard is, sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:05 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:

net een nieuwe kick begonnen, ff snel in elkaar geflanst, maar t resultaat is niet eens zo slecht.

kritiek altijd welkom (:

Hey klinkt aardig.
Ben niet zo weg van je punch. Je tail is duidelijk aanwezig maar je punch is nog maar een zacht tikje. Maak er een klappende punch van en ik Denk dat het een stuk beter klinkt.

Dit is mijn projectje na weer een aantal avonden kloten:

http://www59.zippyshare.com/v/53863230/file.html

Ben benieuwd wat jullie vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:56 

Artiest

WhiteNoisez schreef:

kritiek altijd welkom (:

Ik vind deze kick goed klinken alleen mist hij nog wat body:)

Hier wat van mezelf: http://www64.zippyshare.com/v/51160208/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:24 

Artiest

@ Whitenoisez: Klinkt inderdaad niet slecht. De kick mag wel iets harder van mij, maar dat is meer een kwestie van smaak denk ik. Wel zit er nog een soort kraak in je kick die ik niet echt mooi vind klinken, misschien kun je nog iets EQ'en om die eruit te krijgen ;)

@ Zirkumflex: Best vette sounds, ik zou alleen de volgorde omdraaien. Dus eerst het melodietje, dan die fx. Dat klinkt logischer vind ik! Ook nog wat snares en claps etc toevoegen, de kick komt er nu wat onverwachts in.

Hier een snippet van mij:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:25 

Hardtraxxer

whitenoizes; hij klinkt inderdaad snel in elkaar geflanst, nog veel werk als je t mij vraagt. Je mag wel een stuk meer effecten toevoegen aan de punch, meer eq'en op je kick zelf en zorgen dat het wat meer als geheel klinkt.

kickass; Je kick is niet verkeerd, verder alle sounds zelf gemaakt? Wel geinig, maar vind dat je er vrij weinig mee gedaan hebt, kan je veel meer uithalen! Lijkt wel erg veel op origineel zo, met alleen een ander kickje er onder.

cyrilHS; vind het een beetje leeg? de punch van je kick is opzich wel leuk.

Hier een kicktest van mij. Tijdje bezig geweest een oke kick te maken voor een full track, dan ben ik ong. klaar met me sound design fase denk ik.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:35 

Artiest

Screetch klinkt wel vet, wat je ermee doet is ook oke! Alleen vind ik de kick echt te veel gedistort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:42 

Hardtraxxer

Korey schreef:
Screetch klinkt wel vet, wat je ermee doet is ook oke! Alleen vind ik de kick echt te veel gedistort.

thx voor je feedback! Jou screech klinkt ook erg vet, vooral de opbouw ermee ook. Kan volgens mij nog wel iets meer reeverb en deelay op?

Ik denk dat die distortion een kwestie van smaak is, ik vind het namelijk juist wel vet. Jou kick echt tegenovergesteld inderdaad qua distortion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 04:56 

Hardtraxx Addict

De kick mist veel bass imo, en pitched echt niet lekker. Screech heeft wel veel energie moet ik zeggen, maar is nog iets te zenuwachtig vind ik. Heb je met de LFO zitten kutten daar of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 13:14 

Hardtraxxer

Heeee, Naja weer ff bezig geweest dusseee Ik hoor et wel :D Commentaar altijd zeer welkom! complimenten natuurlijk ook hehe:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:31 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
Heeee, Naja weer ff bezig geweest dusseee Ik hoor et wel :D Commentaar altijd zeer welkom! complimenten natuurlijk ook hehe:

Ben niet zo weg van de vocals en de kick mist een lekkere punch naar mijn mening.
De vibe is daarintegen goed aanwezig, en de melodie synths klinken ook wel wel leuk:) ga zo door dus.

Mijn concept is helemaal af, de mix is nog niet heeeleemaal wat het zijn moet.

Comments appreciated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:41 

Hardtraxxer

Hier weer een nieuwe melo laat maar horen of het iets is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:45 

Hardtraxx Elite

Kick mag nog wel wat "harder" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:46 

Hardtraxxer

HSgino schreef:
whitenoizes; hij klinkt inderdaad snel in elkaar geflanst, nog veel werk als je t mij vraagt. Je mag wel een stuk meer effecten toevoegen aan de punch, meer eq'en op je kick zelf en zorgen dat het wat meer als geheel klinkt.

kickass; Je kick is niet verkeerd, verder alle sounds zelf gemaakt? Wel geinig, maar vind dat je er vrij weinig mee gedaan hebt, kan je veel meer uithalen! Lijkt wel erg veel op origineel zo, met alleen een ander kickje er onder.

cyrilHS; vind het een beetje leeg? de punch van je kick is opzich wel leuk.

Hier een kicktest van mij. Tijdje bezig geweest een oke kick te maken voor een full track, dan ben ik ong. klaar met me sound design fase denk ik.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.

2e climax klapt er flink op los! Lekker.

De tok mag van mij nog wel een stuk harder en wat minder distortion :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:48 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:

Hey dude,

Of de kick staat te zacht of de melodie te hard. Wel erg toffe melodie :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:12 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

Hey dude,

Of de kick staat te zacht of de melodie te hard. Wel erg toffe melodie :) !

Thnx man, Over die geluids niveau's , Heel simpel ; Mijn bagger speakers laten mij niet horen wat ik hoor te horen. :(
Erg jammer, Intussen doorsparen voor Nieuwe boxjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:45 

Hardtraxx Newbie

WhiteNoisez schreef:
Kickass schreef:
Hier zomaar voor de fun een remix van Sandro Silva & Quintino - Epic

Gewoon op Youtube i.v.m. kick :P

Laat maar weten wat je ervan vind, structuur kan beter maar dat hoor ik zelf ook wel :)

http://www.youtube.com/watch?v=S2jgsMWg ... e=youtu.be

kvind die melodie niks :$, beetje vals ofzo? :P

Ieder zn ding, maar gast das echt niet vals. Moet je toch ff naar schonenberg hoorcomfort
Zijn 2 tonen op elkaar en dat doe je met semitone, zelfde als 2 lead layeren op een verschillende toon, maar dan op je synth
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:48 

Hardtraxx Elite

De Synth klinkt inderdaad niet vals, eerder lui ofzo. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de remix niet echt geweldig vind. Wat je aan het einde doet is wel vet by the way.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:59 

Hardtraxx Newbie

HSgino schreef:

.

Alles zelf gemaakt man, als altijd... Kwestie van de juiste trucjes en vooral filters. Ben ook al ff bezig.

Lijkt wel erg veel op origineel zo, met alleen een ander kickje er onder.

Klopt man, wilde eigenlijk een bootleg maken maar ik dacht fuck it, ik knal wel wat in elkaar.
Misschien dat ik m nog wel ga aanpassen maar ben zo ongeveer aan 10 tracks tegelijk bezig dusja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 01:09 

Hardtraxx Newbie

The Indicator schreef:
De Synth klinkt inderdaad niet vals, eerder lui ofzo. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de remix niet echt geweldig vind. Wat je aan het einde doet is wel vet by the way.

Lui? te weinig tempo bedoel je?

wel grappig trouwens. Ik heb het idee dat veel gasten die hier commentaar geven niet eens fatsoenlijke speakers hebben staan om de kwaliteit te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 10:55 

Hardtraxxer

Kickass schreef:
The Indicator schreef:

wel grappig trouwens. Ik heb het idee dat veel gasten die hier commentaar geven niet eens fatsoenlijke speakers hebben staan om de kwaliteit te horen

LOL, wat dacht je van mn 2 krk's rokit 5 die ik naast me heb staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:12 

Hardtraxx Elite

Kickass schreef:
The Indicator schreef:

KRK RP6 G2 hier, maar ik bedoel dat je synth lazy in het gehoor ligt, kan het niet anders uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:30 

Hardtraxx Newbie

WhiteNoisez schreef:
Kickass schreef:
The Indicator schreef:

LOL, wat dacht je van mn 2 krk's rokit 5 die ik naast me heb staan :P

KRK's zijn wel redelijk ja.

KRK RP6 G2 hier, maar ik bedoel dat je synth lazy in het gehoor ligt, kan het niet anders uitleggen.

O, je bedoeld die synth in de break? ja die klinkt wel iets vaags ja. Zou best is de portamento kunnen zijn. Dacht dat je die in de midintro's bedoelde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 13:39 

Hardtraxxer

Ik snap de discussie sowieso niet echt.

Over smaakt valt niet te twisten, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 15:29 

Hardtraxx Newbie

Frazyr schreef:
Ik snap de discussie sowieso niet echt.

Over smaakt valt niet te twisten, toch?

Zeg ik ook niet toch? Is meer een ik hoor kwestie...
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner