*knip..wrote:wrote:Ik ben het hier wel mee eens. Klinkt wel aardig.
Hier een drum&bass collab waar we laatst aan begonnen zijn. Graag feedback.
klinkt allemaal wel dik hoor, maar het zo niet mijn ding dat ik er niks nuttigs over kan vertellen
*knip..wrote:wrote:Ik ben het hier wel mee eens. Klinkt wel aardig.
Hier een drum&bass collab waar we laatst aan begonnen zijn. Graag feedback.
Ik gebruik sowieso geen Key generator, hahawrote:@Sicknez
Je eerste snippet doet me een beetje denken aan van die key generators.. Een beetje te blij naar mijn mening :p
Je bootleg van Hardstruction klinkt wel goed eigenlijk, melodie blijft goed en ritme is wel lekker.
Haha het was maar voor het voorbeeldwrote:Ik gebruik sowieso geen Key generator, hahawrote:@Sicknez
Je eerste snippet doet me een beetje denken aan van die key generators.. Een beetje te blij naar mijn mening :p
Je bootleg van Hardstruction klinkt wel goed eigenlijk, melodie blijft goed en ritme is wel lekker.
Klinkt wel oké voor zover ik kan horen, ben wel benieuwd naar de climax met kick etc. Begin is iig goed. Vocal zou ik nog wat EQen want die komt niet goed uit met de synth er onder op het einde.wrote:@fabien, Vind de intro en de outro een beetje saai, en zoals gezegd is staat de piano te hard. Klinkt wel fijn verder!
@ThaBomba, Klinkt erg vet, maar vind het begin een beetje op een videospelletje lijken.
@AvixDJ, Fijne screech en je rev bass klinkt ook niet verkeerd. Nergens iets op aan te merken eigenlijk.
@Sicknez, vind dat eerst stukje wel gaaf en dromerig gedaan, maar dat tweede stukje is echt awesome![]()
View on SoundCloud
Hier een stukje van een track waar ik mee bezig ben. Iemand tips/tricks?
kick compressie mis ik een beetje. en het klinkt aan het begin erg hol en ver weg, net of er een reverb op zit.
Klinkt wel tof.wrote: View on SoundCloud
mag idd ook iets minder duidelijk... wat mysterieuzer op de achtergrond, komt de vocal ook beter doorwrote:Klinkt wel tof.wrote: View on SoundCloud
Ik zou dat bel achtige geluid iets veranderen, of een octaaf hoger doen.
Daarnaast hoor je niet wat die stem zegt om sommige stukken.
Mag iets duidelijker.
Tweede was ook voor de grap, mijn Hardcore-loze vrienden konden er gelukkig over lachen.wrote:@ExoBassTix alles klinkt nogal. tsja dof ofso? vind je laatste snippet wel grappig. die 2de is echt kut.
wie houdt er van moombahton?
http://www20.zippyshare.com/v/34989411/file.html
Leuk begin! Klinkt allemaal nog een beetje zacht..
Ik zou kijken of je die synth niet wat kan aanpassen, die klinkt me nu nog wat te basic.
vind het maar saai. er zit ook vrij weinig drive in het geheel. sounds zijn wel nice.wrote:ik vind het een beetje roekeloze geluidjes zonder een doel ofzo. en de sounds zijn ook niet bepaald dik en passend. kick pitch je veel te laag in mijn ogen..
Alstu![]()
View on SoundCloud
Klinkt nice. Mag wel iets meer pit inwrote:ik vind het een beetje roekeloze geluidjes zonder een doel ofzo. en de sounds zijn ook niet bepaald dik en passend. kick pitch je veel te laag in mijn ogen..
Alstu![]()
View on SoundCloud
Je hebt wel een leuke energieke melodie maar de kick haalt de energie er een beetje uit. De melodie die gaat erg hoog en de kick blijft erg laag.wrote:ik vind het een beetje roekeloze geluidjes zonder een doel ofzo. en de sounds zijn ook niet bepaald dik en passend. kick pitch je veel te laag in mijn ogen..
Alstu![]()
View on SoundCloud
Ik zou de kicks anders pitchen zodat de bass erin blijft als hij omhoog gaat, want als hij laag is is het een lekkere kickwrote: Dit is al een paar maand oud maar heb het behalve dat ik het op Soundcloud heb gezet eigenlijk nooit echt ergens laten horen en ben wel benieuwd wat mensen er van vinden. Misschien dat ik er mee verder ga als ik straks weer wat tijd heb.
View on SoundCloud