Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:48 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
ThaBomba. schreef:
Ik ben het hier wel mee eens. Klinkt wel aardig.

Hier een drum&bass collab waar we laatst aan begonnen zijn. Graag feedback :).

*knip..

klinkt allemaal wel dik hoor, maar het zo niet mijn ding dat ik er niks nuttigs over kan vertellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

@Sicknez

Je eerste snippet doet me een beetje denken aan van die key generators.. Een beetje te blij naar mijn mening :p
Je bootleg van Hardstruction klinkt wel goed eigenlijk, melodie blijft goed en ritme is wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:41 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
@Sicknez

Je eerste snippet doet me een beetje denken aan van die key generators.. Een beetje te blij naar mijn mening :p
Je bootleg van Hardstruction klinkt wel goed eigenlijk, melodie blijft goed en ritme is wel lekker.

Ik gebruik sowieso geen Key generator, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

Sicknez schreef:
ThaBomba. schreef:
@Sicknez

Ik gebruik sowieso geen Key generator, haha :P

Haha het was maar voor het voorbeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:55 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
@fabien, Vind de intro en de outro een beetje saai, en zoals gezegd is staat de piano te hard. Klinkt wel fijn verder!

@ThaBomba, Klinkt erg vet, maar vind het begin een beetje op een videospelletje lijken.

@AvixDJ, Fijne screech en je rev bass klinkt ook niet verkeerd. Nergens iets op aan te merken eigenlijk.

@Sicknez, vind dat eerst stukje wel gaaf en dromerig gedaan, maar dat tweede stukje is echt awesome :love:

Hier een stukje van een track waar ik mee bezig ben. Iemand tips/tricks?

Klinkt wel oké voor zover ik kan horen, ben wel benieuwd naar de climax met kick etc. Begin is iig goed. Vocal zou ik nog wat EQen want die komt niet goed uit met de synth er onder op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:48 

Hardtraxxer

Hey, ik ben hier een beetje mee aan het kloten..
is het wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:31 

Hardtraxxer

Joegoslaaf schreef:

is het wat?

kick compressie mis ik een beetje. en het klinkt aan het begin erg hol en ver weg, net of er een reverb op zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 20:29 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:

Klinkt wel tof.
Ik zou dat bel achtige geluid iets veranderen, of een octaaf hoger doen.
Daarnaast hoor je niet wat die stem zegt om sommige stukken.
Mag iets duidelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 20:54 

Hardtraxx Elite

Sicknez schreef:
Socializerz schreef:

Klinkt wel tof.
Ik zou dat bel achtige geluid iets veranderen, of een octaaf hoger doen.
Daarnaast hoor je niet wat die stem zegt om sommige stukken.
Mag iets duidelijker.

mag idd ook iets minder duidelijk... wat mysterieuzer op de achtergrond, komt de vocal ook beter door
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:19 

Hardtraxx Addict

Hmm, zelf doe ik niet aan Hardstyle produceren, maar ik ben wel bezig met een paar Hardcore/Industrial Hardcore en Speedcore/Splittercore nummers (en dat zegt een 14-jarige hey hey).

Eh, hier wat previews :P

(intro voor Splitterstep ding met vriend van me - wat ik al heb klinkt oorgasmisch :yay: ) (Warmonger's Overexertion is mijn alias voor hardere muziek)

(loopje voor een uitdaging op een ander forum)

(was oorspronkelijk bedoeld als mijn nummer voor Rainbow & Rooted, een vrij bekend album in een community waar ik in zit, maar gaat niet lukken met nog 1 dag over xD heb nog wel ander nummer om op te sturen duzzz ...)

Alle kicks (behalve voor die loop) 100% zelf gemaakt.
Iemand ergens tipz voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:03 

Hardtraxx Beheerder

@ExoBassTix alles klinkt nogal. tsja dof ofso? vind je laatste snippet wel grappig. die 2de is echt kut.

wie houdt er van moombahton? :lol:

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/34989411/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:12 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
@ExoBassTix alles klinkt nogal. tsja dof ofso? vind je laatste snippet wel grappig. die 2de is echt kut.

wie houdt er van moombahton? :lol:

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/34989411/file.html[/zippy]

Tweede was ook voor de grap, mijn Hardcore-loze vrienden konden er gelukkig over lachen.

MOOMBAHTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 21:44 

Hardtraxxer

Joegoslaaf schreef:

is het wat?

Leuk begin! Klinkt allemaal nog een beetje zacht..

Verder wil ik mn alle 1e nummer laten horen, alles achter de break mist nog, iemand oordeel? :) (Kick valt hier heel erg weg, in fl zelf is dit niet..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:41 

Hardtraxxer

Joegoslaaf schreef:

is het wat?

Ik zou kijken of je die synth niet wat kan aanpassen, die klinkt me nu nog wat te basic.
Maar zit verder zeker al goed in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:43 

Hardtraxxer

Verder wil ik mn alle 1e nummer laten horen, alles achter de break mist nog, iemand oordeel? :) (Kick valt hier heel erg weg, in fl zelf is dit niet..)
[/quote]

De kick kan inderdaad wat meer volume gebruiken, al kom je ook al een heel eind door de synth (hoge tonen met name), wat zachter te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:47 

Hardtraxxer

M'n nieuwste track. Ben er een maandje mee bezig geweest, wat voor mijn doen vrij kort is. Vocals ben ik zelf, al klink ik niet zo in het dagelijks leven hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

Je synth klinkt niet echt Hardcore als ik eerlijk ben, ook lijkt het alsof je je kick omlaag gepitcht hebt? Het idee is zeker vet maar er moet nog wel het een en ander aangebeuren! maar dat gaat zo te horen wel goed komen! :)

Hier een kleine Break test vanuit mijn kant:

[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/14837202/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:02 

Hardtraxxer

ik vind het een beetje roekeloze geluidjes zonder een doel ofzo. en de sounds zijn ook niet bepaald dik en passend. kick pitch je veel te laag in mijn ogen..

Alstu :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:49 

Hardtraxx Beheerder

GlobalSoundsmedia schreef:
ik vind het een beetje roekeloze geluidjes zonder een doel ofzo. en de sounds zijn ook niet bepaald dik en passend. kick pitch je veel te laag in mijn ogen..

vind het maar saai. er zit ook vrij weinig drive in het geheel. sounds zijn wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:43 

Hardtraxxer

Klinkt nice. Mag wel iets meer pit in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:51 

Hardtraxxer

@Globalsoundsmedia: Sounds klinken goed alleen het klinkt iets te eentonig.. kick mag ook meer ' attack ' bevatten (zeg ik dat zo goed? ^^ ) maar voor de rest zit het goed in elkaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:25 

Hardtraxx Veteran

Je hebt wel een leuke energieke melodie maar de kick haalt de energie er een beetje uit. De melodie die gaat erg hoog en de kick blijft erg laag.

Dit is al een paar maand oud maar heb het behalve dat ik het op Soundcloud heb gezet eigenlijk nooit echt ergens laten horen en ben wel benieuwd wat mensen er van vinden. Misschien dat ik er mee verder ga als ik straks weer wat tijd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:54 

Hardtraxxer

deze kan weg. dubbel post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:54 

Hardtraxxer

Ik wil geen stuiterbal kicks in mijn tracks :) naja soms kan het wel alleen probeer het zo veel mogelijk te vermeiden lol.. en thnx voor de tips :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:25 

Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Dit is al een paar maand oud maar heb het behalve dat ik het op Soundcloud heb gezet eigenlijk nooit echt ergens laten horen en ben wel benieuwd wat mensen er van vinden. Misschien dat ik er mee verder ga als ik straks weer wat tijd heb.

Ik zou de kicks anders pitchen zodat de bass erin blijft als hij omhoog gaat, want als hij laag is is het een lekkere kick :)
Die lead die er na de eerste climax bij komt zou ik de hoge tonen een beetje wegfilteren
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner