Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:45 
 
Hardtraxxer

Luxion schreef:
@axora, gooi er een dikke zaaglead doorheen, vult het misschien wat op :P


pff heb er al zoveel doorheen zitten :P. ook een zaag, maar het gaat me niet zozeer om opvullen. want gevuld is het wel, maar ik heb gewoon de juiste sound er niet voor. daar hebik hulp bij nodig:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:50 
 
Hardtraxxer

Axora schreef:
@fullfocus

klinkt heel vet! mooie kicks, en de rest klinkt ook zeker heel strak, zou graag wat meer horen :)!


Thanks! We hopen binnenkort meer te kunnen laten horen :)

Axora schreef:
t zijn nu 3 layers,


Daar zit het al een beetje, 3 is heel weinig. Voordat ik zelf vind dat de synth een beetje top is gebruik ik meestal een layer van 8. Ook is het slim om een 'even' aantal te nemen. Je kunt de synth iets pannen en de kick op mono zetten waardoor de synth zich om de kick heen vormt. Dit geeft wat meer ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:01 
 
Hardtraxxer

fullfocus schreef:
Axora schreef:
@fullfocus

klinkt heel vet! mooie kicks, en de rest klinkt ook zeker heel strak, zou graag wat meer horen :)!


Thanks! We hopen binnenkort meer te kunnen laten horen :)

Axora schreef:
t zijn nu 3 layers,


Daar zit het al een beetje, 3 is heel weinig. Voordat ik zelf vind dat de synth een beetje top is gebruik ik meestal een layer van 8. Ook is het slim om een 'even' aantal te nemen. Je kunt de synth iets pannen en de kick op mono zetten waardoor de synth zich om de kick heen vormt. Dit geeft wat meer ruimte.


k thnx :) enig idee welke waveforms mooi bij de melo zouden passen om deze nog specialer te maken? want iedereen loopt te zeiken dat ik hem af moet maken ;p, wil ik zelf ook graag mee beginnen maargoed. ik had het gevoel dat 3 al wel veel zou worden, maar blijkbaar niet ^^ ik ga aan de slag ermee! thnx
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@ Axora

jij hebt wel een erg scherpe eq op je synth, doet pijn in je oren bijna. daar zou ik sws aan werken en het klinkt nogal wat kaal, de synth. kick is sample maar dat had je al verteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:31 
 
Hardtraxxer

Axora, probeer eens sylenth1 voor het maken van leads. Hier zitten veel goeie presets al in die je naar eigen smaak kunt aanpassen. Ook zou ik bij je synth proberen om wat lage freqienties meer naar voren te halen dan word hij wat warmer je synth.

Hier een track waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest :

http://www23.zippyshare.com/v/50643830/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:36 
 
Hardtraxxer

state91 schreef:
Axora, probeer eens sylenth1 voor het maken van leads. Hier zitten veel goeie presets al in die je naar eigen smaak kunt aanpassen. Ook zou ik bij je synth proberen om wat lage freqienties meer naar voren te halen dan word hij wat warmer je synth.

Hier een track waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest :

http://www23.zippyshare.com/v/50643830/file.html



zitten nu 3 synths van sylenth1 in :), dat is mn main om leads mee te maken. ik ga der mee aan het werk!

thnx boths

@state91, klinkt heel lekker! alleen vind het beetje kaal. kan nu ook niet al te hard afluisteren, ouders op bed. en wil graag beoordelen door me speakers, en geen koptelefoon :). dus als ik eraan denk, zal ik morgen nog eens luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:08 
 
Hardtraxxer

state91 schreef:
Axora, probeer eens sylenth1 voor het maken van leads. Hier zitten veel goeie presets al in die je naar eigen smaak kunt aanpassen. Ook zou ik bij je synth proberen om wat lage freqienties meer naar voren te halen dan word hij wat warmer je synth.

Hier een track waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest :

http://www23.zippyshare.com/v/50643830/file.html


die synth klinkt me toch wel goed, probeer in de melodie alleen niet van die hele kleine bass noten eronder te maken, die storen als de melodie even snel op en neer wipt. maak dat vloeiender. en verder gaat de kick denk ik net iets te hard, en daar zit nog wel klein beetje werk in imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:51 
 
Hardtraxxer

Jah maar ik weet het niet, als ik een track van bijvoorbeeld code black erlangs leg dan klinken die allemaal veel voller en warmer...maar HOE haha..:P de kicks blijft een probleem en dat zal ook altijd zo blijven haha. Moet er mischien meer punch op ook of dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:56 
 
Hardtraxxer

state91 schreef:
Jah maar ik weet het niet, als ik een track van bijvoorbeeld code black erlangs leg dan klinken die allemaal veel voller en warmer...maar HOE haha..:P de kicks blijft een probleem en dat zal ook altijd zo blijven haha. Moet er mischien meer punch op ook of dat niet?


ik zeg, nu al stoppen met jezelf vergelijken met code black, want dan zal je jezelf nog heel slecht vinden :).
je moet geen topproducer naast jezelf leggen. iets heel vol laten klinken, ik ben der ook niet goed in. kwestie van oefenen en layeren i suppose.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 14:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ah... heren!


Ook bezig met een "track" vrij simpele screech.. maar die past mij wel.

Ben nu bezig met melo en de rest....

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:26 
 
Hardtraxxer

Axora schreef:
@fullfocus

klinkt heel vet! mooie kicks, en de rest klinkt ook zeker heel strak, zou graag wat meer horen :)!

hier weer een oud project waar ik qua melodie heel veel positieve reacties heb gehad hier op het forum, maar zelf zit ik heel erg met een goede synth vinden, momenteel klinkt het nog zo.
aan de ene kant ben ik wel tevreden, maar toch niet 100%. dit vertraagt nogal in mn werkproces..

iemand misschien wat tips over hoe ik deze synth kan aanpassen? t zijn nu 3 layers, ik ben het objectieve over mijn eigen tracks beetje kwijt.



Waar heb je je synth mee gemaakt?

Als je deze tutorial volgt; http://www.youtube.com/watch?v=dL6tMQ20 ... re=related
of deze; http://www.youtube.com/watch?v=Qdn9VBlN ... re=related

denk ik dat je een mooie complete sound hebt met goede melodie (inspiratie komt zeker van grote melodie held frontliner, is namelijk erg goed te horen :x )

heb ik overigens zelf ook vaak, het objectieve over me sounds kwijt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Trance gepruts :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:27 
 
Hardtraxx Newbie


Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dit hoort hier niet??

oke de eerste wel maar dat is gewoon een verzameling van samples.

nummer 2 hoort in het andere muziek topic in het off-topic gedeelte. en het is geen techno maar house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben bezig met een nieuwe kick, hier fase 1 zegmaar xd:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:44 
 
Hardtraxxer

Bezig met een nieuwe track, bezig geweest met de synth + melodie, hier even een stukje, opbouw is nog niet af, eigenlijk alleen eventjes voor het geheel erbij gedaan. Ik vind zelf dat de synth zijn kracht verliest als de kick er onder komt, komt volgens mij omdat die zoveel laag heeft. Er komt dus nog een nieuwe kick onder.

Weet iemand een oplossing voor krachtverlies van de synth als de kick erin komt?

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HSgino schreef:
Bezig met een nieuwe track, bezig geweest met de synth + melodie, hier even een stukje, opbouw is nog niet af, eigenlijk alleen eventjes voor het geheel erbij gedaan. Ik vind zelf dat de synth zijn kracht verliest als de kick er onder komt, komt volgens mij omdat die zoveel laag heeft. Er komt dus nog een nieuwe kick onder.

Weet iemand een oplossing voor krachtverlies van de synth als de kick erin komt?



Misschien ram je in het rood, dan is het gewoon een kwestie van goed met de volumes omgaan in de mixer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:33 
 
Hardtraxxer

HSgino schreef:
Axora schreef:
@fullfocus

klinkt heel vet! mooie kicks, en de rest klinkt ook zeker heel strak, zou graag wat meer horen :)!

hier weer een oud project waar ik qua melodie heel veel positieve reacties heb gehad hier op het forum, maar zelf zit ik heel erg met een goede synth vinden, momenteel klinkt het nog zo.
aan de ene kant ben ik wel tevreden, maar toch niet 100%. dit vertraagt nogal in mn werkproces..

iemand misschien wat tips over hoe ik deze synth kan aanpassen? t zijn nu 3 layers, ik ben het objectieve over mijn eigen tracks beetje kwijt.



Waar heb je je synth mee gemaakt?

Als je deze tutorial volgt; http://www.youtube.com/watch?v=dL6tMQ20 ... re=related
of deze; http://www.youtube.com/watch?v=Qdn9VBlN ... re=related

denk ik dat je een mooie complete sound hebt met goede melodie (inspiratie komt zeker van grote melodie held frontliner, is namelijk erg goed te horen :x )

heb ik overigens zelf ook vaak, het objectieve over me sounds kwijt zijn.

haha ja idd, beetje dreamdust.

ik zal eens kijken, heb er toch al wel veel gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:37 
 
Hardtraxxer

@hsgino
Citaat:


dit is me zelf al wel aardig gelukt:
http://www32.zippyshare.com/v/31789493/file.html
healing incantation haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

alle dingen worden weer heerlijk ondergesneeuwd hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Djolt schreef:



Afbeelding

Geen van beide.. Deze jongen is 13, dus denk ik net begonnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 15:58 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
alle dingen worden weer heerlijk ondergesneeuwd hier :thumbsup:


hebben we toch nog een witte kerst haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 21:31 
 
Artiest

Even aan het fcken geweest vanaaf..:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 18:18 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Doolittle schreef:
Even aan het fcken geweest vanaaf..:



De sounds in het begin doen me een beetje denken aan Hws, en zo'n dubstep vocal en dat vind ik meestal wel goed klinken in hs, verder is de synth in de climax een beetje dof, mss wat meer hoog eq'en.


Haha doet mij denken aan Pirates of the carribean, waar je het misschien ook wel vandaan hebt :P. Idee van de intro is erg gaaf en de kick vind ik ook erg dik! Mist alleen de afwerking. En als je de climax wat meer laat knallen, kan het zeker een gaaf nummer worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 19:09 
 
Artiest

Thnx!

Ja komt uit potc:P Melo is ondertussen veranderd..
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner