PERCEPTOR schreef:
@Sjuul Mag wel wat meer fx in, ik vind het eerlijk gezegd een beetje leeg, en er mag ook wel wat meer variatie in zitten, over kicks: ik ben het helemaal met Jaco0 eens dat er meer distortion overheen moet, er moet nog veel aan gebeuren, Tip: Zany's kick tutorial kan je heel erg helpen met de basis van een kick (ookal word dit uitgelegd in Logic pro), ik kan je niet veel vertellen over distortion plug-ins in fruity loops die hetzelfde resultaat geven aangezien ik zelf niet in fruityloops werk.
@Jaco0 Vind de synth erg vet en de melodie lekker simpel en duister, geeft direct een goed sfeertje, kick is mooi agressief, maar overstuurd wat te veel.
en hier mag ook wel wat meer met fx gespeeld worden denk ik.
@Heavy-E Vind het echt vet klinken hoor! ben beniewd man, lead klink ook echt heel vet, alleen klapt ie er te laat/te vroeg in, ben benieuwd man.
ben zelf al een tijdje bezig met dit projectje, en vind het weer preview-waardig.
[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/61770142/file.html[/zippy]
(moet nog afgemixt worden)
Hele goeie track, zit goed in elkaar behalve je kick. Vind je kick te veel punch hebben en te weinig distortion. Kan je veel meer uithalen. Track zit zeker te weten goed in elkaar nice work!
GlobalSoundsmedia schreef:
ik vind je piano ding (nexus?) erg scheef/vals klinken.. verder is de lead veel te dun vergeleken met de rest!
zon scheen en dan krijg je dit eh...
Dit zit ook lekker in elkaar, vind alleen dat je synth teveel overheerst. Probeer wat te sidechainen dat je synth wat wegvalt af en toe! Jou kicks vind ik overigens wel heel lekker altijd!
Ben zelf ook bezig geweest, na een paar uurtjes de studio te hebben gezien is er dit uitgekomen;