Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:45 

Hardtraxx Newbie

W0uT3R schreef:
C-Rys schreef:
Hey mensen!

Nieuw hier. Maar wou ook even mijn nieuwste raw track laten horen.
En natuurlijk graag wat positieve of negatieve feedback willen horen.

Nee. Feedback geven = feedback krijgen. :list:

Ga er gelijk mee aan de gang. Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:48 

Hardtraxxer

@C-rys ohja, dat zou kunnen. Daar ben ik ook nog niet echt mee bezig geweest wat betreft deze snippet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:01 

Hardtraxxer

k had al feedback gegeven, lees maar paar regels terug. (voor de mensen die anders gaan zeuren.

ik ben maar eens hardcore gaan proberen. resultaat mag er zijn denk ik :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:12 

Artiest

@ perceptor, is dat je eigen kick? klinkt lekker stevig..
screeches zijn vet, weet alleen niet of ik die wobble geluiden er tussendoor bij vind passen.

Hier een stukje van mij waar ik nu mee bezig ben. Heb een beetje 'e-force' stijl erin proberen te verwerken. Ik ben er pas 1 avondje mee bezig dus het is nog wat kaal, maar ik loop een beetje vast in wat ik er omheen moet bouwen, dus misschien dat iemand van jullie leuke ideeen heeft?

http://www51.zippyshare.com/v/24690256/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 14:52 

Hardtraxxer

PERCEPTOR schreef:
@Globalsoundsmedia Kick klinkt fijn, Melody moet meer mee gebeuren.

Mid-introoo zeg maar :

[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/74979030/file.html[/zippy]

Kick dreunt lekker door, screech wat simpel daarentegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:39 

Hardtraxx Newbie

GlobalSoundsmedia schreef:
k had al feedback gegeven, lees maar paar regels terug. (voor de mensen die anders gaan zeuren.

Klinkt lekker man. Kick zelf gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:41 

Hardtraxxer

@TimoGhijsens is nog concept. screech moet nog schreeuwen xD

@C-Rys jup zelf gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:17 

Hardtraxx Addict

@ Globalsoundsmedia

Vind je HC lekker, lekkere mainstream. Alleen je synth is een beetje dof, en misschien is 'ie iets te snel iets lager BPM zou 'm goed doen + langere noten in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 09:39 

Dat stuk tussen 1:10 en 1:18 klinkt ruk, sorry voor de directe woordkeuze :P Weet niet hoe ik alles precies moet benoemen, ik produceer zelf niet, maar goed als je het nog eens beluisterd dan snap je denk ik wel wat ik bedoel, voor mij is het vrij duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:01 

Hardtraxxer

Op de laatste posts met sounds kan ik eerlijk gezegt geen goed commentaar geven.
Ben het inwege eens wat hierboven daar over is gezegt.

Ik heb hier een idee voor een mid-intro waaraan nog het een en ander moet gebeuren maar ben nieuwsgierig wat jullie er van vinden.
[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/23659433/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:38 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
@ perceptor, is dat je eigen kick? klinkt lekker stevig..
screeches zijn vet, weet alleen niet of ik die wobble geluiden er tussendoor bij vind passen.

Hier een stukje van mij waar ik nu mee bezig ben. Heb een beetje 'e-force' stijl erin proberen te verwerken. Ik ben er pas 1 avondje mee bezig dus het is nog wat kaal, maar ik loop een beetje vast in wat ik er omheen moet bouwen, dus misschien dat iemand van jullie leuke ideeen heeft?

http://www51.zippyshare.com/v/24690256/file.html

Je screeches klinken wel lekker, maar je kick heeft echt nog veel werk nodig. Is niet echt een hardstyle kick, lijkt bijna op house. Verder klinkt netjes!

Ik ga een remix maken van Set You Free van Activator. Altijd al lekker nummer gevonden.
Hier previewtje van de break die ik vanavond heb gemaakt, is nog niet de break zoals ie definitief gaat worden natuurlijk, maar het begin is er. Feedback is welkom! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:42 

Hardtraxxer

ik vind je piano ding (nexus?) erg scheef/vals klinken.. verder is de lead veel te dun vergeleken met de rest!

zon scheen en dan krijg je dit eh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:47 

Hardtraxxer

ik vind je piano ding (nexus?) erg scheef/vals klinken.. verder is de lead veel te dun vergeleken met de rest!

Geen piano, ook geen nexus ;)
Maar komt waarschijnlijk door het pitchen van het einde van de laatste noot van iedere bar..
Oke, thanks voor de feedback.

Ik vind je kick echt lekker, maar vind de melodie wat saai en de lead ook te dun
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:59 

Artiest

@gobalsoundmedia, klinkt allemaal beetje kaal en mist wat energie. zowel de synth als de kicks.

Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen? ik heb mijn track namelijk weer wat aangepast en ben er redelijk tevreden over, behalve de kick past er niet echt tussen. het probleem is alleen dat ik niet weet wat ik precies kan veranderen om het te verbeteren. Iemand van jullie die wat tips heeft?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 00:41 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
@gobalsoundmedia, klinkt allemaal beetje kaal en mist wat energie. zowel de synth als de kicks.

Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen? ik heb mijn track namelijk weer wat aangepast en ben er redelijk tevreden over, behalve de kick past er niet echt tussen. het probleem is alleen dat ik niet weet wat ik precies kan veranderen om het te verbeteren. Iemand van jullie die wat tips heeft?

Vind ik inderdaad best lekker klinken. Als ik jou was zou ik je kick nog veel verder distorten. Zoals ze in het kicktopic het noemde, zit niet echt een 'knetter' in. Ook zou ik je screech nog wat rauwer maken, gooi er eens distortion overheen (MWaveShaper) die doet het vaak goed op een screech.

Ik had vandaag een dagje vrij. Zoals gewoonlijk niet achter de pc vandaan geweest. Wat vinden jullie? kick, screech, opbouw, synth?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 01:13 

Hardtraxx Newbie

@Sjuul Mag wel wat meer fx in, ik vind het eerlijk gezegd een beetje leeg, en er mag ook wel wat meer variatie in zitten, over kicks: ik ben het helemaal met Jaco0 eens dat er meer distortion overheen moet, er moet nog veel aan gebeuren, Tip: Zany's kick tutorial kan je heel erg helpen met de basis van een kick (ookal word dit uitgelegd in Logic pro), ik kan je niet veel vertellen over distortion plug-ins in fruity loops die hetzelfde resultaat geven aangezien ik zelf niet in fruityloops werk.

@Jaco0 Vind de synth erg vet en de melodie lekker simpel en duister, geeft direct een goed sfeertje, kick is mooi agressief, maar overstuurd wat te veel.
en hier mag ook wel wat meer met fx gespeeld worden denk ik.

@Heavy-E Vind het echt vet klinken hoor! ben beniewd man, lead klink ook echt heel vet, alleen klapt ie er te laat/te vroeg in, ben benieuwd man.

ben zelf al een tijdje bezig met dit projectje, en vind het weer preview-waardig.

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/61770142/file.html[/zippy]

(moet nog afgemixt worden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:04 

Artiest

PERCEPTOR schreef:
@Sjuul Mag wel wat meer fx in, ik vind het eerlijk gezegd een beetje leeg, en er mag ook wel wat meer variatie in zitten, over kicks: ik ben het helemaal met Jaco0 eens dat er meer distortion overheen moet, er moet nog veel aan gebeuren, Tip: Zany's kick tutorial kan je heel erg helpen met de basis van een kick (ookal word dit uitgelegd in Logic pro), ik kan je niet veel vertellen over distortion plug-ins in fruity loops die hetzelfde resultaat geven aangezien ik zelf niet in fruityloops werk.

Ik heb ook niet gezegd dat ik in fruity loops werk hoor :P Ik werk ook gewoon in logic. Volgens mij heb ik die tutorial al eens gezien maar zal eens kijken.
Kun je wat specifieker zijn met 'er mag wel wat meer fx in'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:16 

Hardtraxx Newbie

@Sjuul dat je bijvoorbeeld halverwege de climax een snare erdoorheen laat horen, die opbouwt naar het einde.
hierdoor krijg je al wat meer opbouw in je climax en knalt ie wat lekkerder door.
Misschien kun je wel wat doen met de vocals van de break qua fx of dergelijke, dat je dat meer laat terugkomen.
het mag naar mijn mening nog wel wat voller in iedergeval. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:09 

Hardtraxxer

PERCEPTOR schreef:
@Heavy-E Vind het echt vet klinken hoor! ben beniewd man, lead klink ook echt heel vet, alleen klapt ie er te laat/te vroeg in, ben benieuwd man.

ben zelf al een tijdje bezig met dit projectje, en vind het weer preview-waardig.

Mooi, bedankt man! :) Ja dit is ook nog niet hoe het gaat worden, maar ff voor het idee :P

Vind jou previewtje best lekker! Kick en screeches zijn lekker, alleen de climax mist nog iets, beetje leeg nog. Verder vooral zo doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:59 

Hardtraxxer

PERCEPTOR schreef:

@Jaco0 Vind de synth erg vet en de melodie lekker simpel en duister, geeft direct een goed sfeertje, kick is mooi agressief, maar overstuurd wat te veel.
en hier mag ook wel wat meer met fx gespeeld worden denk ik.

Hele goeie track, zit goed in elkaar behalve je kick. Vind je kick te veel punch hebben en te weinig distortion. Kan je veel meer uithalen. Track zit zeker te weten goed in elkaar nice work!

Dit zit ook lekker in elkaar, vind alleen dat je synth teveel overheerst. Probeer wat te sidechainen dat je synth wat wegvalt af en toe! Jou kicks vind ik overigens wel heel lekker altijd!

Ben zelf ook bezig geweest, na een paar uurtjes de studio te hebben gezien is er dit uitgekomen;
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 22:07 

Hardtraxxer

@sjuul Niet verkeerd, misschien de mid-intro wat meer opvullen en de sounds wat voller maken maar je gaf al aan dat het nog moet worden afgemixed.

@ReverioMusic Klinkt leuk alleen nog eentonig, ook de whoosh klinkt nog een beetje "random". Evt die iets zachter zetten kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:32 

Hardtraxxer

@Perceptor, kick klinkt al lekker, synth vind ik niet zo. Moet nog net ff wat strakker allemaal. Vocal is nice.

@Reverio, ben absoluut geen fan van dat genre, maar klinkt lekker vol. Die Whoosh is idd wat random.

Synthje waar ik atm mee bezig ben:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:25 

Hardtraxxer

Bedankt voor de reactie, ik ben hem nu aan het afronden met meer fx, variatie en een minder overstuurde kick.

ROD schreef:
@Perceptor, kick klinkt al lekker, synth vind ik niet zo. Moet nog net ff wat strakker allemaal. Vocal is nice.

@Reverio, ben absoluut geen fan van dat genre, maar klinkt lekker vol. Die Whoosh is idd wat random.

Synthje waar ik atm mee bezig ben:

Ik ben het met rod eens wat betreft de feedback op perceptor. Synth vind ik niet zo erg vol, misschien wat layeren, of
wat meer gebruik maken van stereo effecten.

@ROD klinkt wel lekker, alleen heb je een lfo er op staan? Als dat het is zou ik het persoonlijk beter vinden als je de rate hoger zet. Verder klinkt het wel goed. Alleen even geluisterd met mn oortjes, zal zo eens goed naar je kick luisteren op mn boxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:47 

Hardtraxx Newbie

@ROD vindt dat je kick te zacht staat tegenover de rest.. Verder wel geinige sound

hier iets nieuws van mijn kant

[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/16652387/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 02:03 

Artiest

Ruby schreef:
@ROD vindt dat je kick te zacht staat tegenover de rest.. Verder wel geinige sound

hier iets nieuws van mijn kant

[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/16652387/file.html[/zippy]

De mid-intro heeft wel een leuke sound, maar het gaat nog niet echt samen met de kick. probeer eens 40 hz weg te cutten en een zachte sidechain compressie ? de synth in de climax past er ook niet echt bij en klinkt vals, daar zou ik een andere richting mee ingaan. en het totaalplaatje klopt niet helemaal, het valt nog niet helemaal lekker samen. probeer wat meer up en downlifters en op de maat versnelde claps o.i.d te gebruiken waardoor je wat meer buildups creeert.

heb je die tekst in het eerste gedeelte uit the 51st state of is dat niet samual l. jackson?
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner