Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:23 

Hardtraxx Elite

Koel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:24 

Hardtraxx Newbie

@Eehm – Klinkt meer naar harddance ofzo. Beetje opgepompte housetrack. Niet mijn smaak eerlijk gezegd maar ik denk dat er wel publiek voor is. Qua producen niet slecht.

@ Vincent – Vette sfeer in je track! Je lead is niets speciaals naar mijn mening en je melodie een beetje random. Niet goed niet slecht zeg maar. Je kick heeft een wat rare toon erin. Hij klinkt al aardig daar niet van, maar het klinkt alsof je rond de 500Hz wat weg moet halen. Ook mag je punch wat harder.

@Socializers – Melodie bouwt mooi op en heeft wel een mooie emotie erin zitten! Het geluid van de synth vind ik niet krachtig genoeg. Je kick is wel oke maar mag nog wat kracht krijgen. Niet gek over het algemeen!

review voor de Ironite remix wedstrijd van mij. Ik zou graag wat feedback over de kick willen (en de rest mag natuurlijk ook), ik vind hem zelf namelijk wel goed klinken maar ik krijg gemengde reacties.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:07 

Hardtraxxer

Klinkt erg goed Fort Noxious. :bomb: Kick spreekt mij zeer aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:51 

Hardtraxx Elite

@ Vincent – Vette sfeer in je track! Je lead is niets speciaals naar mijn mening en je melodie een beetje random. Niet goed niet slecht zeg maar. Je kick heeft een wat rare toon erin. Hij klinkt al aardig daar niet van, maar het klinkt alsof je rond de 500Hz wat weg moet halen. Ook mag je punch wat harder.

Hier kan ik me echt wel niet in vinden... Random vindk hem echt niet... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 01:48 

Artiest

Ik zit op mn telefoon en ben even niet in staat om andere snippets te luisteren. Maar ik zou graag wat reacties / verbeterpunten op mijn nieuwe test willen. Het is een house/electro track.

http://m.soundcloud.com/phrixus_official/dutchy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:51 

Hardtraxxer

IlikeitRAW schreef:
@Overstrike Best nice hoor, eigen kick heeft wel iets ^^ maar het vind het netjes gedaan.

@ROD, zoals overstrike zei misschien teveel reverb. Maar die Kick vind ik echt dik.

Hier iets van mij, ben ff bezig geweest met het crieeren van de kick. Het afmixen is nog niet gedaan daarom is het een test/snippet. Het klinkt niet zo raw (ookal heet ik ilikeitraw) dit is meer euphorisch (:

[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/28043309/file.html[/zippy]

Dit vind ik echt een top track! Dit moet je zeker afmaken. Kwalitatief is dit misschien niet super. Maar het idee is echt vet. Die melodie :love: :love: Heb nog wel een tip, doe iets aan je tail, want hij haalt de drive er uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 14:14 

Hardtraxxer

Ik kwam deze laatst nog tegen :P

Dit is zowat 1 van de eerste dingen die ik in elkaar geflanst heb, iets meer dan 4 jaar geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 19:58 

Hardtraxx Elite

Eerste kick klinkt lekker, tweede is niet slecht maar kan beter. Synths etc. klinken goed alleen de melodie is een beetje random omdat ie n stukje ontbreekt, maar het lijkt me dat dit zo expres is gedaan. :P Maar valt nu vrij weinig over te zeggen over iets van 4 jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:25 

Hardtraxxer

Hier ben ik vanavond mee begonnen. Lekker raw ^^
Hij is nog laaang niet af, dus opbouw moet natuurlijk nog een hoop aan gebeuren en de anticlimax moet nog wat extra's krijgen, maar dit komt later. Hier het idee wat ik tot nu toe heb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:44 

Hardtraxx Elite

http://www39.zippyshare.com/v/7670165/file.html

Projectje van m'n broer en 2 vrienden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:52 

Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
http://www39.zippyshare.com/v/7670165/file.html

Projectje van m'n broer en 2 vrienden :)

Zo dat klinkt verrekte goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:04 

Hardtraxx Elite

Over 't algemeen vind ik 't totaalplaatje wat ééntoning en de climax mist iets, vraag me niet wat :P

Maar 't gaat zeker de goede richting uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 01:03 

[zippy]http://www42.zippyshare.com/v/92703201/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:57 

Hardtraxxer

Ik ben ook weer aan een track begonnen. Het is nog maar een idee wat in elkaar is gezet de vocal haal ik er of uit of die verander ik. Ben erg benieuwd naar jullie reactie! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:47 

Dat stukje van vannacht even aangepast en wat toegevoegd.

niet op de tracktitel letten, tis mn bestandsnaam :P

[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/56183796/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 23:24 

Hardtraxx Newbie

@energy moet dat niet in het kick topic?^^ verder heeft het nog wat werk nodig, meer distortion moet er nog bij het klinkt nu beetje dof ;p

klein dingetje van vanmiddag :p

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:21 

Hardtraxx Addict

Atlantis melodie een beetje aangepast? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:10 

Hardtraxxer

DJAnaturalix schreef:
@energy moet dat niet in het kick topic?^^ verder heeft het nog wat werk nodig, meer distortion moet er nog bij het klinkt nu beetje dof ;p

klein dingetje van vanmiddag :p

Ik hoor amper wat van je kick.
Die stem klinkt iets te traag en niet duidelijk genoeg.
Ik vind de synth van je lead niet echt fijn klinken, veel ruis.
Verder heeft de melodie wel wat.

Ik zelf hier vandaag eventjes aan gewerkt.
De claps die je aan het einde hoort klinken nog niet zo geweldig.
Feedback is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:14 

Hardtraxx Addict

@Sicknez: het klinkt allemaal nog erg 'lief'. Best lekker klinkt het wel, maar erg aardig. Krijg er geen zin van om te gaan dansen, maar de noten vind ik lekker en die synth ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:16 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
@Sicknez: het klinkt allemaal nog erg 'lief'. Best lekker klinkt het wel, maar erg aardig. Krijg er geen zin van om te gaan dansen, maar de noten vind ik lekker en die synth ook!

Is de kick de boosdoener? :)
Verder is de melodie van Ran-D - River of Sound.
Zal ik verder gaan met die remix, of afkappen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 13:01 

Hardtraxx Beheerder

Joeyvg schreef:

4 noten verschil :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 13:29 

Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:
Joeyvg schreef:

4 noten verschil :lol:

Haha ja klopt :P moet nog een eigen maken maar ben nu juist bezig met een kick / synth :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 12:02 

Hardtraxxer

@DJAnaturalix
Je kick mag nog wat meer distortion gebruiken en een wat hardere punch (Een EQ-piek maken op 100hz doet wonderen :))

@Sicknez
Gewoon doorgaan met afmaken. Anders ga je steeds nieuwe projecten starten als je niet tevreden bent. Afmaken is belangrijk, je leert altijd wat.

Hier een nieuwe preview van mij. Kick is niet van mezelf (wordt aan gewerkt):

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 13:41 

Hardtraxxer

Damn Overstrike, wat een potentieel. Lead synth nog wat aanpassen en goede kick erin en het wordt een pareltje. Great job, helemaal mijn stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:54 

Hardtraxxer

@DJAnaturalix:
Ben benieuwd hoe je nummer klinkt wanneer je de kick hebt aangepast. Melodie heeft een beetje mellow-achtige vibe, i like it!

@Sicknez:
Heerlijke melodie! Deze moet je zeker afmaken!!!

@Overstrike:
Misschien komt 't omdat ik zelf hardcore maak, maar ik mis echt wat tempo in dit nummer. Ik zou de bpm's flink opschroeven en de kick dikker maken. En het belletje na de intro weg faden, die irriteert me na een tijdje. Maar met wat aanpassing kun je hier zeker een vet nummer van maken!

Hieronder een remix die ik een tijdje geleden heb gemaakt. Moet eerlijk zeggen dat remixen niet zo m'n ding zijn, maar ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner