ROD schreef:
@MWR, best goed voor een eerste track, ook je eigen kick? Er is nog veel ruimte voor verbetering, maar dit is al een leuke start. Ik mis vooral heel wat overzicht en helderheid in je track.
@Vritzy, kick mag nog wat meer hoog en crispyness krijgen. De opbouw vind ik wel leuk, alleen nog beetje rommelig.
@Rummeltje, melo in het begin is soms een beetje hakkerig, kick heeft nog wat werk nodig, misschien ff compressor erop nu. Verder is het een beetje saai.
Hier de Raw kick waar ik atm mee bezig ben. Hij is nog niet helemaal af, moet hem nog wat meer "in your face" maken, iemand tips hiervoor? En wat vinden jullie van de synth?
Wel ff downloaden svp, zippy verneukt de kwaliteit.
[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/84707857/file.html[/zippy]
Ja dit is me eigen kick, klopt klinkt idd beetje rommelig, komt wss omdat ik veel geluiden gebruik die ik op de zelfde manier EQ (heb alleen sylenth gebruikt voor dit project) Sylenth kan ik beter gebruiken voor ondertoon ofzo denk ik.
Maar wat vind je van die kick?, Ben hier telang mee bezig geweest om hem zelf nu te beoordelen ik wordt er beetje gestoord van want hij is nog steeds niet zoals ik hem wil, denk dat ik weer nieuwe ga maken met nieuwe basis.