Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:29 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
die sound die erbij komt is een preset

Als je de Sylenth Hardcore soundbank Jah he preset bedoeld van mijn track. Dan ja idd, Had even snel iets nodig om daar onder te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:55 

Hardtraxxer

floriandj schreef:

Ik vind je sounds wel een leuk sfeertje geven. Alleen de Kicks klinken naar mijn mening niet, ze moeten veel harder derin klappen. ff de hoge toontjes Eq'en ofzo.

Op zich vond ik zelf de kicks al best hard, maar bedankt voor de feedback :D, zal er eens naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:05 

Hardtraxx Newbie

@venice ik merk het haha foutje hij stond 20% zachter dan hij moest;p

@florian ik vind het een beetje een rommeltje haha ;p hoor bij je break erg veel dingen door elkaar heen xd

Heb me testje wat meer uitgewerkt :) Kwil beetje weten of de kick zo goed is en de synth, verder ben ik nog met de afmix bezig dat komt dus de volgende keer aan bod.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 08:39 

Hardtraxx Newbie

@Awethority
Intro is leuk met de panned percussie. Je kick heeft helaas niet genoeg power. Sommige fx zijn heel goed! Ik vind alleen je hoofdscreech niet genoeg power hebben. Die mag wat schreeuweriger klinken naar mijn mening. De manier waarop je nummer in elkaar zit is prima!

@floriandj
Beetje een bizar sfeertje hangt er in je track. Wel leuk op zich. Origineel! Je kick is helaas niet goed. Het laatste stuk wordt net iets te druk. Sowieso punten voor creativiteit!

@Dj anaturalize
Je track begint meteen met een goeie sfeer! Mooie aankleding met de vocals en de soundeffects. Melodie is wel euforisch wat goed is! Je kick is helaas niet zwaar genoeg... Je hebt ook nog wat werk liggen of het gebied van mixen. Je drops zijn wel heel goed! Ben benieuw of je iets kunt met deze feedback en ben benieuwd naar het resultaat.

Remix waar ik mee bezig ben. Ik zit te tijwfelen over de volgorde van het nummer en of de intro's niet te lang zijn. Ben benieuwd naar jullie mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:32 

Hardtraxxer

Fort Noxious schreef:
@Awethority
Intro is leuk met de panned percussie. Je kick heeft helaas niet genoeg power. Sommige fx zijn heel goed! Ik vind alleen je hoofdscreech niet genoeg power hebben. Die mag wat schreeuweriger klinken naar mijn mening. De manier waarop je nummer in elkaar zit is prima!

Remix waar ik mee bezig ben. Ik zit te tijwfelen over de volgorde van het nummer en of de intro's niet te lang zijn. Ben benieuwd naar jullie mening.

Bedankt voor je feedback. Inderdaad, de kick moet nog aan gewerkt worden en ik zal ook eens naar de screech kijken.

Over jou nummer heb ik niet veel te zeggen, ziet er goed uit :D. Leuke screech in de intro, persoonlijk zou ik wel iets meer variatie in de melodie van de climax willen zien. De opbouw van de mid-intro had wel wat korter gemogen, dat hele stuk herhaal je in principe namelijk weer in de break. Misschien kun je daar een deel van de vocals weglaten of de opbouw ernaartoe verkorten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:03 

Hardtraxxer

@FortNoxious: Wow gaaf nummer man! Heerlijke intro/mid intro en gebruik van vocals en effectjes. Zou graag de full krijgen zodra ie af is! Je climax ben ik iets minder over te spreken. De opbouw tot aan de climax is heerlijk maar de melodie zelf spreekt me niet zo aan. Misschien dat je daar nog iets mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:15 

Hardtraxx Newbie

Wat vinden jullie van mijn eerste track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 20:48 

Hardtraxxer

@Fort Noxious Hele vette intro sounds alleen ik vind dat er nog iets mist in je kick, hij klinkt bij mij wat hol en mag nog wel wat power gebruiken. Je melodie mag inderdaad wel wat meer variatie gebruiken en misschien wat meer reverb. En over het algemeen mag je mix nog wel wat beter. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Gisteravond begonnen met een nieuwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:13 

Hardtraxxer

WMR: voor een eerste track klinkt dit zeker niet verkeerd. steekt wel redelijk goed in elkaar!
Vritzy: Vette melo! en kick klinkt ook nog wel ok.

nieuwe kick is voor nu even af, klinkt het een beetje?

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:17 

Hardtraxxer

@MWR, best goed voor een eerste track, ook je eigen kick? Er is nog veel ruimte voor verbetering, maar dit is al een leuke start. Ik mis vooral heel wat overzicht en helderheid in je track.

@Vritzy, kick mag nog wat meer hoog en crispyness krijgen. De opbouw vind ik wel leuk, alleen nog beetje rommelig.

@Rummeltje, melo in het begin is soms een beetje hakkerig, kick heeft nog wat werk nodig, misschien ff compressor erop nu. Verder is het een beetje saai.

Hier de Raw kick waar ik atm mee bezig ben. Hij is nog niet helemaal af, moet hem nog wat meer "in your face" maken, iemand tips hiervoor? En wat vinden jullie van de synth?

Wel ff downloaden svp, zippy verneukt de kwaliteit.

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/84707857/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:46 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@MWR, best goed voor een eerste track, ook je eigen kick? Er is nog veel ruimte voor verbetering, maar dit is al een leuke start. Ik mis vooral heel wat overzicht en helderheid in je track.

@Vritzy, kick mag nog wat meer hoog en crispyness krijgen. De opbouw vind ik wel leuk, alleen nog beetje rommelig.

@Rummeltje, melo in het begin is soms een beetje hakkerig, kick heeft nog wat werk nodig, misschien ff compressor erop nu. Verder is het een beetje saai.

Hier de Raw kick waar ik atm mee bezig ben. Hij is nog niet helemaal af, moet hem nog wat meer "in your face" maken, iemand tips hiervoor? En wat vinden jullie van de synth?

@ Rod , Fucking dik ouwe!. HEt komt er allemaal alleen nog wat blikkerig uit.. die synth heeft heull veel potentie maar moet nog getweaked worden hij houd wat in !.. eventueel nog een layer erop?

Kick In your face krijgen is een kwestie van je geluid zo goed mogelijk maken.. En evt een compressor erop.. vind em toch wel aardig in your face :bomb:
Je kan horen dat je mix niet scherp is.. pas dit aan.. volumes , eq.. en dan denk ik dat je wel heel dik spul hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:05 

Hardtraxxer

@Vritzy Klink lekker! Vooral de break :)
@rummeltje Er mag wat meer distortion op je kick!
je sounds klinken wel netjes ;)
@ROD klinkt heel lekker :thumbsup:

Hier iets waar ik vandaag mee ben begonnen :)
Er moet nog veel aan gebeuren :P en niet op de opbouw letten :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:26 

Hardtraxx Addict

edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 22:42 

Hardtraxx Newbie

verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 00:00 

Hardtraxx Newbie

ROD schreef:

Ja dit is me eigen kick, klopt klinkt idd beetje rommelig, komt wss omdat ik veel geluiden gebruik die ik op de zelfde manier EQ (heb alleen sylenth gebruikt voor dit project) Sylenth kan ik beter gebruiken voor ondertoon ofzo denk ik.
Maar wat vind je van die kick?, Ben hier telang mee bezig geweest om hem zelf nu te beoordelen ik wordt er beetje gestoord van want hij is nog steeds niet zoals ik hem wil, denk dat ik weer nieuwe ga maken met nieuwe basis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 01:54 

Hardtraxx Addict

Authentic schreef:

Gast, dit klinkt 100x beter dan die rommel van Dancetraxx oid bv. Ga een label zoeken :D
Klinkt geniaal! En je hebt eindelijk een andere kick & synth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:24 

Hardtraxx Beheerder

Thund3R schreef:
Authentic schreef:

Gast, dit klinkt 100x beter dan die rommel van Dancetraxx oid bv. Ga een label zoeken :D

Ik was echt uitegekeken op die kicks maar als je die vergelijkt met deze kicks xd dan gaan ze er met 60% op achteruit. de synth daaraantegen is wel nice. lekker warm etc.

IK ben bezig met een remix voor D-Mind - B.O.R zoals jullie weten. en nu ben ik een beetje aan het kloten geweest met de intro. heb er eindelijk weer een beetje tijd voor.

Ik was wel benieuwd wat jullie ervan vonden. ben er vandaag aan begonnen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:40 

Hardtraxx Newbie

Hello, tijdje afk geweest!
Inmiddels in het bezit van een Focusrite scarlett 2i2 en de krk rp6 :)

Gelijk natuurlijk uitproberen en hier het resultaat,

Let niet op de afwerking!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:13 

Hardtraxx Beheerder

The Venator schreef:
Thund3R schreef:
Authentic schreef:

Ik was echt uitegekeken op die kicks maar als je die vergelijkt met deze kicks xd dan gaan ze er met 60% op achteruit. de synth daaraantegen is wel nice. lekker warm etc.

IK ben bezig met een remix voor D-Mind - B.O.R zoals jullie weten. en nu ben ik een beetje aan het kloten geweest met de intro. heb er eindelijk weer een beetje tijd voor.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:39 

Hardtraxxer

The Venator schreef:

Het zit allemaal goed in mekaar, ook leuke sound wel. Ik mis alleen een beetje drive...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:01 

Artiest

The Venator schreef:

Klinkt lekker ja, alleen nog vrij leeg en simpel. De sounds zijn goed, maar je kan iets meer doen met de opbouw, (cutoff op laten komen en effecten erbij) en voeg wat percussie toe. Verder goed op weg :)

Hier een snippet van mij, een track voor een feestje (bassment) hier in de buurt:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:27 

Hardtraxxer

Korey schreef:

Hier een snippet van mij, een track voor een feestje (bassment) hier in de buurt:

Nice man! Niks negatiefs over te zeggen, mooi gedaan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:21 

Hardtraxx Beheerder

Awethority schreef:
Korey schreef:

Nice man! Niks negatiefs over te zeggen, mooi gedaan :D.

Klinkt idd best lekker alleen ben ik niet zo weg van de lead. rest is wel nice :D ik zeg afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 03:47 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:
The_Trial schreef:
@djralfnl1 De opbouw van je track is goed gedaan , melodie klinkt ook wel aardig :)
maar de lead zou wel wat voller mogen. de climax is een beetje leeg.
De kick klinkt al wel redelijk maar mag nog wat meer punch hebben

ik had zelf maar eens geprobeert hardcore te maken.
Dit is wat er uitgekomen is

Feedback is welkom :)

Zelf geen hardcore fan, maar dit vind ik dan wel weer goed! vooral @ 1.29 een lekkere beukplaat.

Hieronder een stukje na een paar uur klooien in Studio One. Feedback is zeer welkom, vastgelopen.. Als k het beter links kan laten liggen hoor ik dat ook graag.

Iemand/niemand?

@Korey,
Klinkt erg goed, ben benieuwd naar de FULL! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:24 

Artiest

thanks allen :)

@jaco0: De melodie klinkt prima, je kan alleen wel iets meer spelen met de opbouw denk ik. Nu gaat elke 16 tellen de cutoff wat meer open, dit kan iets creatiever. De kick is ook niet slecht maar de 1e kick staat te laag gepitcht, moet een noot hoger ;) Ook is je melodie opgebouwd in triplets, maar is je percussie in de opbouw bij 0:50 4/4. Verder goed op weg hoor :)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner