Thanks voor je comment Chronicle!
Supervet idee wat je hier hebt neergezet
Kick kan beter maar zit al wel een leuke sound in!
Supervet idee wat je hier hebt neergezet
Zirkum wrote:Thanks voor je comment Chronicle!
Supervet idee wat je hier hebt neergezetKick kan beter maar zit al wel een leuke sound in!
Sounds klinken goed alleen heeft de kick op mijn boxen echt totaal geen laag!Chronicle wrote:Zirkum wrote:Thanks voor je comment Chronicle!
Supervet idee wat je hier hebt neergezetKick kan beter maar zit al wel een leuke sound in!
Hoo heb de verkeerde geupload das een ouwe, nieuwe is zojuist gefixxed.
mm , hoop dat dat aan jou boxxen ligtZirkum wrote:Sounds klinken goed alleen heeft de kick op mijn boxen echt totaal geen laag!Chronicle wrote:Zirkum wrote:Thanks voor je comment Chronicle!
Hoo heb de verkeerde geupload das een ouwe, nieuwe is zojuist gefixxed.
Daar zal het probleem niet liggen.. subbass harder is ook zo gedaan..Zirkum wrote:Geen idee :p Yamaha HS-50 en een Tascam US-125M geluidskaart!
Ik log hier zelden meer in... Maar ik moest gewoon even inloggen en reageren.. wat een vette sound! Erg fijn, ben benieuwd naar de rest ;-)Zirkum wrote:Klein previewtje van iets waar ik momenteel mee bezig ben. Moet nog veel mee gebeuren maar ben benieuwd wat jullie er van vinden!
View on SoundCloud
Wat een heerlijke sound inderdaadreteck wrote:Ik log hier zelden meer in... Maar ik moest gewoon even inloggen en reageren.. wat een vette sound! Erg fijn, ben benieuwd naar de rest ;-)Zirkum wrote:Klein previewtje van iets waar ik momenteel mee bezig ben. Moet nog veel mee gebeuren maar ben benieuwd wat jullie er van vinden!
View on SoundCloud
je idee is echt goed, alleen toch je kick man.. hoor er helaas weinig van, terwijl de rest van je sounddesign echt wel in orde is.. zou btw bij de overgang van je melodie naar screech een hitje plaatsen, geeft misschien wat meer energie nogChronicle wrote:Mn introtje begint eindelijk vorm te krijgen..
Hoor graag hoe het bij jullie klinkt ( andere boxxen etc.. )
View on SoundCloud
niks aan toe te voegenLuxion wrote:je idee is echt goed, alleen toch je kick man.. hoor er helaas weinig van, terwijl de rest van je sounddesign echt wel in orde is.. zou btw bij de overgang van je melodie naar screech een hitje plaatsen, geeft misschien wat meer energie nogChronicle wrote:Mn introtje begint eindelijk vorm te krijgen..
Hoor graag hoe het bij jullie klinkt ( andere boxxen etc.. )
View on SoundCloud
Huh kort? Zijn er anderen mensen die het hiermee eens zijn? Zelf ervaar ik dit namelijk niet zo..DForcer wrote:@pim Het mag wat voller vind ik :p Layeren, Achtergrond choir ofiets![]()
@hsgino Je kick is beetje aan de korte kant![]()
Ben een remix begonnen van dbstf - Part of the Hard
View on SoundCloud
Een te korte kick is imo onzin vind het goed klinken!HSgino wrote:@chronicle, ik hoor niet zoveel verschil met je vorige snippet, behalve dat alles was meer op ze plek klinkt, verder ben ik het eens met luxion. Vind de pattern van je screech ook beter zo, origineler
@Pim, klinkt lekker! persoonlijk vind ik t altijd wel wat om wat kickrolls te horen gepaard met de melodie, dat kan prima als ik het zo hoor. Synth mag naar mijn mening nog wel iets voller. Kick is lekker!
Ik ben ook weer wat verder gekomen met mijn track, bijna zo goed als klaar. Zoals je kan horen ben ik een wat andere richting ingeslagen met de track dan eerst![]()
View on SoundCloud
Ben benieuwd hoe hij klinkt op andere speakers, aangezien die van mij niet zo top zijn, hoor het graag!