Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:01 

Artiest

Thanks voor je comment Chronicle!

Supervet idee wat je hier hebt neergezet :thumbup: Kick kan beter maar zit al wel een leuke sound in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:23 

Hardtraxxer

Zirkum schreef:

Supervet idee wat je hier hebt neergezet :thumbup: Kick kan beter maar zit al wel een leuke sound in!

Hoo heb de verkeerde geupload das een ouwe :P , nieuwe is zojuist gefixxed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:31 

Artiest

Chronicle schreef:
Zirkum schreef:

Sounds klinken goed alleen heeft de kick op mijn boxen echt totaal geen laag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:33 

Hardtraxxer

Zirkum schreef:
Chronicle schreef:
Zirkum schreef:

Sounds klinken goed alleen heeft de kick op mijn boxen echt totaal geen laag!

mm , hoop dat dat aan jou boxxen ligt :P , op die van mij zit wel stevig laag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:38 

Artiest

Geen idee :p Yamaha HS-50 en een Tascam US-125M geluidskaart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:05 

Hardtraxxer

Zirkum schreef:
Geen idee :p Yamaha HS-50 en een Tascam US-125M geluidskaart!

Daar zal het probleem niet liggen.. subbass harder is ook zo gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:04 

Hardtraxxer

Ik heb op vakantie ook weer 2 nieuwe trackjes gemaakt, Een hardstyle en een early hardcore (denk ik?)

Hardstyle:

http://soundcloud.com/slingertoch/sling ... iginal-mix

Early hc:

http://soundcloud.com/slingertoch/sling ... unfinished
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:56 

Hardtraxxer

Zirkum schreef:
Klein previewtje van iets waar ik momenteel mee bezig ben. Moet nog veel mee gebeuren maar ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ik log hier zelden meer in... Maar ik moest gewoon even inloggen en reageren.. wat een vette sound! Erg fijn, ben benieuwd naar de rest ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:13 

Hardtraxxer

reteck schreef:
Zirkum schreef:
Klein previewtje van iets waar ik momenteel mee bezig ben. Moet nog veel mee gebeuren maar ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ik log hier zelden meer in... Maar ik moest gewoon even inloggen en reageren.. wat een vette sound! Erg fijn, ben benieuwd naar de rest ;-)

Wat een heerlijke sound inderdaad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:37 

Artiest

@reteck Hahaha tof! Ik voel me vereerd!;)

@Dutchiedutch Bedankt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:48 

Hardtraxxer

Mn introtje begint eindelijk vorm te krijgen..

Hoor graag hoe het bij jullie klinkt ( andere boxxen etc.. )

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:09 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:

je idee is echt goed, alleen toch je kick man.. hoor er helaas weinig van, terwijl de rest van je sounddesign echt wel in orde is.. zou btw bij de overgang van je melodie naar screech een hitje plaatsen, geeft misschien wat meer energie nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 23:09 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
Chronicle schreef:

je idee is echt goed, alleen toch je kick man.. hoor er helaas weinig van, terwijl de rest van je sounddesign echt wel in orde is.. zou btw bij de overgang van je melodie naar screech een hitje plaatsen, geeft misschien wat meer energie nog :)

niks aan toe te voegen xd

wat vinden jullie hiervan? ik had er dit weekend al een begin mee gemaakt maar begint nu toch wel een beetje vorm te krijgen, alleen op sommige setjes lijkt het wel alsof die reverse vals wordt iemand een idee hoe dat kan? en hoe ik dit oplos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:28 

Hardtraxxer

Klinkt goed alleen ik vind je screech soms wat vals ? maar mischien is dat smaak.

Hier nog iets van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 14:33 

Hardtraxxer

@jarno Je kick klinkt niet zo mooi, hij is veel te kort vind ik! Daarnaast mag het allemaal wel wat voller klinken, beter afgewerkt. Het idee is er wel, een beetje vreemd, maar dat mag ik wel! :D

@chronicle Je synth die op .32 begint klinkt alsof hij heel erg clip, kan ook aan mij liggen, maar ik vind hem niet zo mooi. Tot 1.00 vind ik het gaaf, en het is dan ook zonde dat het daarna zo rommelig klinkt. De kick staat heel vreemd op de achtergrond, en als ik eerlijk mag zeggen vind ik die screech echt heel lelijk xd .

Weer een nieuw dingetje van mij:

[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/94536921/file.html[/zippy]

Heb een nieuwe synth gemaakt, en mijn kick hiervoor aangepast. De outro ben ik pas net aan begonnen, die mag zeker nog wat werk hebben. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 15:14 

Hardtraxxer

@chronicle, ik hoor niet zoveel verschil met je vorige snippet, behalve dat alles was meer op ze plek klinkt, verder ben ik het eens met luxion. Vind de pattern van je screech ook beter zo, origineler ;)

@Pim, klinkt lekker! persoonlijk vind ik t altijd wel wat om wat kickrolls te horen gepaard met de melodie, dat kan prima als ik het zo hoor. Synth mag naar mijn mening nog wel iets voller. Kick is lekker!

Ik ben ook weer wat verder gekomen met mijn track, bijna zo goed als klaar. Zoals je kan horen ben ik een wat andere richting ingeslagen met de track dan eerst :evil:

Ben benieuwd hoe hij klinkt op andere speakers, aangezien die van mij niet zo top zijn, hoor het graag! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 17:22 

Hardtraxxer

@pim Het mag wat voller vind ik :p Layeren, Achtergrond choir ofiets :lol:

@hsgino Je kick is beetje aan de korte kant ;)

Ben een remix begonnen van dbstf - Part of the Hard :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:49 

Hardtraxxer

DForcer schreef:
@pim Het mag wat voller vind ik :p Layeren, Achtergrond choir ofiets :lol:

@hsgino Je kick is beetje aan de korte kant ;)

Ben een remix begonnen van dbstf - Part of the Hard :)

Huh kort? Zijn er anderen mensen die het hiermee eens zijn? Zelf ervaar ik dit namelijk niet zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:52 

Hardtraxxer

@hsgino of je tail staat gwn zacht en klinkt het zo dat kan ook :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:42 

Hardtraxxer

komt denk omdat ik bassboost heb gegeven aan de kick en ook de lage 60hz heb geboost met EQ, daardoor valt derest van de kick een beetje weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 12:54 

Hardtraxxer

@hsgino
vind je track eigenlijk wel nice ^^

Dit is een idee voor mijn nieuw plaatje, zoals ik zei slechts ruigweg het idee, and verre uitwerking ben ik nog niet toegekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 13:35 

Hardtraxxer

@frazyr kan niet anders zeggen dan dat ik dit een lekker oldskool deuntje vind man :thumbsup: die 2e kick moet je nog wel aan werken maar dat stuk is veeet!
vind ik daarna dat je wel weer een leuk introtje hebt maar misschien moet je dat voor een andere track gebruiken :P dat eerste stuk is zo kicken daar kan je echt wel een early/raw banger van maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 13:53 

Hardtraxxer

Hey man,
Thanks voor je reactie, ik heb dus mede dankzij jouwn tip besloten alles naar de break eruit te gooien en inderdaad een zo raw mogelijke track van te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 14:33 

Hardtraxxer

HSgino schreef:
@chronicle, ik hoor niet zoveel verschil met je vorige snippet, behalve dat alles was meer op ze plek klinkt, verder ben ik het eens met luxion. Vind de pattern van je screech ook beter zo, origineler ;)

@Pim, klinkt lekker! persoonlijk vind ik t altijd wel wat om wat kickrolls te horen gepaard met de melodie, dat kan prima als ik het zo hoor. Synth mag naar mijn mening nog wel iets voller. Kick is lekker!

Ik ben ook weer wat verder gekomen met mijn track, bijna zo goed als klaar. Zoals je kan horen ben ik een wat andere richting ingeslagen met de track dan eerst :evil:

Ben benieuwd hoe hij klinkt op andere speakers, aangezien die van mij niet zo top zijn, hoor het graag! :clap:

Een te korte kick is imo onzin vind het goed klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 14:37 

Hardtraxx Addict

Tail staat veel te luid. Lead staat te zacht. Verder wel potentie hoor.
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner