Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:52 

Hardtraxx Beheerder

Een maatje van mij (High Society) Die ook de tracks voor Vantage Point maakt. en ik hebben weer een nieuw testje :) wat we graag wilden delen.

High Society - TBA1

The Venator - TBA1

feedback welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 00:23 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Een maatje van mij (High Society) Die ook de tracks voor Vantage Point maakt. en ik hebben weer een nieuw testje :) wat we graag wilden delen.

High Society - TBA1

The Venator - TBA1

Strak geheel man.. aan techniek geen tekort denk ik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 09:37 

Hardtraxxer

@Case DJ, klinkt heel lekker die tweede. Kun je zo releasen op Scantraxx^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:19 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:

High Society - TBA1

The Venator - TBA1

wow beide nice tracks, klinkt zeer professioneel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:02 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:

High Society - TBA1

The Venator - TBA1

Klinkt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:36 

Hardtraxx Beheerder

bedankt voor de positieve reacties :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:38 

Hardtraxx Addict

@Case DJ: 2e stukje is echt heeeeeerlijk! :loving: Vooral de kick icm de melo is gewoon super. Betrap mezelf erop dat ik regelmatig naar dit topic ga, om het stukje effe te luisteren, haha! Ben je van plan het uit te gaan werken tot een volledige track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:25 

Hardtraxx Newbie

Ook even iets gemaakt, de melodie vind ik zelf wel aardig gelukt.
De kicks zijn alleen niet van mezelf, daar ben ik nog mee bezig ;) en die twee fx kicks klinken ook nog niet echt lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:14 

Hardtraxx Newbie

Vritzy schreef:
Case Dj schreef:

High Society - TBA1

The Venator - TBA1

Klinkt lekker!

Eerste nummer klinkt goed alleen vind ik de alpha twins synth (noem het even zo weet je meteen welke ik bedoel :P ) aan het begin niet erg vol klinken. Je hebt de lage frequenties eraf gehaald wat erg jammer is want het is een mooie synth. Ook mag er flink wat reverb op.

De synth die daarna komt mag ook beter ge-euqed worden. Kick vind ik persoonlijk niks. Hij klinkt nog wel aardig als tie laag is maar wanneer die pitched klinkt tie niet meer mooi. Melodie vind ik echter wel mooi. Potentie is goed, alleen nog beter uitwerken naar mijn mening :) .

Tweede nummer is de synth al beter. Kick is ook beter maar heeft nog wel te weinig power. Melodie vind ik niet heel interessant maar is een kwestie van smaak.

Tip: luister goed naar alpha twins rebirth anthem en gebruik eventueel een analyzer om te kijken hoe hoog de frequenties van de synth komen.
Voor de rest keep up the good work :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:16 

Hardtraxx Newbie

oops per ongeluk twee keer hetzelfde gepost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:24 

Hardtraxx Beheerder

De eerste track heb ik niet zelf gemaakt die is van een maatje (staat er ook bij) maar thx voor de feedback we zullen er aan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:09 

Hardtraxx Newbie

@High Society - TBA1
@The Venator - TBA1
Vind de tracks allebei echt goed! klinkt lekker.

Wat vinden jullie van mij track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:41 

Hardtraxx Newbie

@ Chronicle
Je geluiden en arrangement van de track zijn echt vet! Maar zoals Case Dj al zei moet je kick een heel stuk harder. (Maar goed je zei zelf ook al dat je nog niks had gemixt dus.) Als je dat fikst denk ik dat het echt een goeie track is.
@ High Society
Klinkt echt goed! Misschien de kick ietsiepietsie harder? Verder niks op aan te merken!
@ The Venator
Klinkt ook al vet! Je crashes staan wat hard t.o.v. de rest. Wel goeie melodie enzo!
@ DaFozza
Je kick is te dominant (Ja het kan echt :P) Verder vind ik je synths in de eerste melodie wat blikkerig. Het 2e stuk vind ik iets minder dan het begin. Wel een goeie kick!

Ben zelf bezig met de volgende track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:05 

Hardtraxxer

@Fort: Wat een lekkere track en lekkere kicks, wou dat ik ze ook al zo kon maken :D
Maar het duurt te lang vind ik opt het einde voordat de bas weer begint, zou daar de melodie in het begin ietsje harder zetten^^

En ik ken die vocals ergens van haha :D

gr xypes :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:30 

Hardtraxx Newbie

@Fort Noxious
Bedankt voor je reactie
Zal er aan werken.
Vind trouwens jou track lekker klinken! :)
Vind wel dat de break te lang is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:56 

Hardtraxxer

Heb hardcore gemaakt, hopenlijk krijg ik ook wat feedback erop :D!

Het is nog lang niet af (het tweede deel is nog in werking) :whistle:

Ik heb eens een vraagje:
Mijn bassen klinken te lang (zit er dan te veel distortion op?)
ik wil deze in de rustigere stukken korter maken, hoe doe ik dat :O?

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:31 

Hardtraxx Newbie

xypes schreef:
Heb hardcore gemaakt, hopenlijk krijg ik ook wat feedback erop :D!

Het is nog lang niet af (het tweede deel is nog in werking) :whistle:

Ik heb eens een vraagje:
Mijn bassen klinken te lang (zit er dan te veel distortion op?)
ik wil deze in de rustigere stukken korter maken, hoe doe ik dat :O?

gr Xypes

Je kan anders je kick samplen en dan korten maken.
Of maak je kick in pianorol korter.
Of draai de knop Decay(Die regelt de lengte van je kick) terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:09 

Hardtraxxer

Distortion kan ik niet terugdraaien.
Denk dat ik een neiuwe kick ga moeten maken met
dezelfde vst's want wil de rest niet korter maken, alleen
bepaalde stukjes. En in FL STUDIO zit zeker niet zo'n functies dat
je dezelfde vst's kopieert naar een ander channel en deze daar dan kan veranderen :O?

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:22 

Hardtraxx Addict

xypes schreef:
Distortion kan ik niet terugdraaien.
Denk dat ik een neiuwe kick ga moeten maken met
dezelfde vst's want wil de rest niet korter maken, alleen
bepaalde stukjes. En in FL STUDIO zit zeker niet zo'n functies dat
je dezelfde vst's kopieert naar een ander channel en deze daar dan kan veranderen :O?

gr Xypes

Wat ik doe om m'n tails in te korten is je kick recorden in Edison, dan selecteer ik één kick, maar net wat minder van de, precies zoveel als ik wil hebben. Dan kun je rechts boven op het een na laatste knopje rechts drukken, sleep ik m naar m'n channel, zo heb je 'm gesampled in je step sequencer. Vervolgens kun je ook nog de lengte aanpassen door erop te klikken en dan je channel settings de sample te verkorten verlangen door delay, en decay aan te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:23 

Hardtraxx Addict

Ben zelf bezig aan een house-achtig trackje, weet eigenlijk niet hoe je mijn stijltje moet noemen. Maar wilde 't toch ff laten horen. Afmix is nog niet gedaan dus dit is een globale opzet :) De overgang in de break is dus ook nog niet uitgewerkt.

[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/72328880/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:38 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Ben zelf bezig aan een house-achtig trackje, weet eigenlijk niet hoe je mijn stijltje moet noemen. Maar wilde 't toch ff laten horen. Afmix is nog niet gedaan dus dit is een globale opzet :) De overgang in de break is dus ook nog niet uitgewerkt.

Vind de ideeën wel leuk, alleen het klinkt dof. Wat meer mid en hoog klinkt denk meteen al een stuk beter!

Hier een melodie van mij die ik een tijd terug al hier heb gepost maar nu ook een mid intro erbij heeft. Ben benieuwd naar jullie feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:01 

Hardtraxx Addict

state91 schreef:
W0uT3R schreef:

Vind de ideeën wel leuk, alleen het klinkt dof. Wat meer mid en hoog klinkt denk meteen al een stuk beter!

Hier een melodie van mij die ik een tijd terug al hier heb gepost maar nu ook een mid intro erbij heeft. Ben benieuwd naar jullie feedback!

Thanks! Heb in de tussentijd inderdaad nog wat hoog en mid toegevoegd, Je melodie in de break klinkt heel ver weg, misschien iets meer je reeverb bijstellen. Kick klinkt lekker. Agressief bij zo'n blije melodie is altijd fijn!
haha, misschien iets meer mid in je synth zou ook wat kunnen doen, dan klinkt ie niet zo dun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:16 

Hardtraxxer

Zelf ook met een soort dance trance house club whatever het ook is begonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:31 

Hardtraxx Newbie

Distattack schreef:

Zelf ook met een soort dance trance house club whatever het ook is begonnen :)

Klinkt goed zeg, al ben ik niet zo'n fan van al die vocals, maar das meer een kwestie van smaak ;)

Nu we toch met house enzo bezig zijn, ik heb pas geleden ook nog iets house-achtigs gemaakt,
melodietje is trouwens ook van dutch master - you are the sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:40 

Hardtraxx Addict

Wat zit iedereen opeens house te posten op hardtraxx :P

Maar vind house zelf wel chill dus........:

@Distattack,

Je leads en effecten eromheen klinken heel goed!
Kan zo op tm.... mtv! :D

@ChrisNac,

Je kick is een beetje té voor een house track, je lead klinkt wel goed (Moest aan het begin van de melodie denken aan "in my mind" van Axwell)

En hier dan mijn nieuw stukje hardstyle (jeuj)
Wilde eigenlijk niks meer posten tot ik monitoren had. (dit logitech setje is een beetje op, geeft soms meer "bass" dan anders :P )
maar wil toch wat laten horen:

Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner