Het idee is vet maar werk aan je kick, klinkt nog te chaotisch en je tail is iets te lang vind ik.
Is nog lang niet af maar de basis is er, check it out
View on SoundCloud
Het idee is vet maar werk aan je kick, klinkt nog te chaotisch en je tail is iets te lang vind ik.
Voor screeches en main lead (+sidechain lead) pads plucks allemaal Sylenth1. Dus de main lead ietsje zachter zetten tegen over de kick?D-Nemacyst wrote:http://www66.zippyshare.com/v/60105023/file.html
Hier een intro van de vorige snippet, dit keer zonder die maffe compressor.
en @ Supernatural
Klinkt heel goed! Alleen die kick word naar mijn idee wat weggedrukt door de massiviteit van je synthesizer.
Als de melodie er in komt klinkt de kick ook een stuk slapper dan bij de anti eerlijk gezegd.
Welke synth gebruik je als ik vragen mag?
MA valt in het niet hierbij
Hij bedoelt dat ik af en toe bij hem in de studio komSocializerz wrote:@Pim klinkt lekker, vind die FX kicks er tussendoor ook wel gaaf!?!RAW-vizion wrote: Ben kan idd aardig producen, blij om hem ook hier in de studio te hebben
pim wrote:En hier mijn inzending voor de contest van dance valley.
Screech? waar? nee serieus je leads zijn echt dik en lekker maar je screeches moet je nog wel aan werken. dit is meer een distorte square. werker nog aanSupernatural wrote:@Hyperion bij de eerste vind ik je kick niet echt speciaal, misschien meer punch toevoegen?
@Imation Klinkt niet verkeerd, alleen nu drukt je kick de synth weg dus een van de twee hier aan aanpassen![]()
Nieuwe intro gaat om de kick en om de screech
View on SoundCloud
Zirkumflex wrote:Nog geen betere monitoren tot m'n beschikking dus dan weten jullie dat alvast!![]()
View on SoundCloud
Kick klinkt wel lekker, maar drukt de rest van je synths weg. Vergeleken met de 'intro' zijn die veel zachter, klinkt raar!Imation wrote:@ ReverioMusic, ik weet eigenlijk te weinig van house ofzo.
Het klinkt opzich wel aardig.
Was zelf nog bezig geweest met me laatst geposte track:
Ben benieuwd hoe jullie het nu vinden klinken
View on SoundCloud