Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:33 
 
Hardtraxxer

state91 schreef:
Mike Santoz schreef:
Yo ik heb net een snipped (soort van geplaats) hier heb ik er een die een stuk verder is!

+ melodie is van Zatox - Unite (ik wil namelijk jullie mening weten over de Synth zelf + Kick + Screech)

Dus let niet op de melodie want die is niet van mij!

Bij Voorbaat Dank!

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/89355847/file.html[/zippy]


Vergeet geen feedback te geven op posts boven je. Erg irritant, heb die preview van mij 2 pagina's terug namelijk ook al gepost zonder reacties.


sorry man, je hebt je feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:44 
 
Hardtraxxer

Mike Santoz schreef:
state91 schreef:
Mike Santoz schreef:
Yo ik heb net een snipped (soort van geplaats) hier heb ik er een die een stuk verder is!

+ melodie is van Zatox - Unite (ik wil namelijk jullie mening weten over de Synth zelf + Kick + Screech)

Dus let niet op de melodie want die is niet van mij!

Bij Voorbaat Dank!

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/89355847/file.html[/zippy]


Vergeet geen feedback te geven op posts boven je. Erg irritant, heb die preview van mij 2 pagina's terug namelijk ook al gepost zonder reacties.


sorry man, je hebt je feedback


Nee mijn excuses, heb er overheen gelezen haha! Over je track, heb er niks op aan te merken. Misschien wat meer hoog of mid nog bij je kick ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Mike Santoz schreef:
Yo ik heb net een snipped (soort van geplaats) hier heb ik er een die een stuk verder is!

+ melodie is van Zatox - Unite (ik wil namelijk jullie mening weten over de Synth zelf + Kick + Screech)

Dus let niet op de melodie want die is niet van mij!

Bij Voorbaat Dank!

:whistle: [zippy]http://www66.zippyshare.com/v/89355847/file.html[/zippy]




Releasewaardig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Mike Santoz schreef:
Mike Santoz schreef:
Yo ik heb net een snipped (soort van geplaats) hier heb ik er een die een stuk verder is!

+ melodie is van Zatox - Unite (ik wil namelijk jullie mening weten over de Synth zelf + Kick + Screech)

Dus let niet op de melodie want die is niet van mij!

Bij Voorbaat Dank!

:whistle: [zippy]http://www66.zippyshare.com/v/89355847/file.html[/zippy]




Releasewaardig?


Is een groot woord, maar het klinkt gewoon goed. Niet super, ga gewoon zo door:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:37 
 
Hardtraxxer

state91 schreef:
Mike Santoz schreef:
Mike Santoz schreef:
Yo ik heb net een snipped (soort van geplaats) hier heb ik er een die een stuk verder is!

+ melodie is van Zatox - Unite (ik wil namelijk jullie mening weten over de Synth zelf + Kick + Screech)

Dus let niet op de melodie want die is niet van mij!

Bij Voorbaat Dank!

:whistle: [zippy]http://www66.zippyshare.com/v/89355847/file.html[/zippy]




Releasewaardig?


Is een groot woord, maar het klinkt gewoon goed. Niet super, ga gewoon zo door:)


Maar maar wat moet er veranderd worden voor.... releasewaardig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:39 
 
Hardtraxxer

Heel veel, qua releasewaardig moet het sowieso beter afgemixt zijn.
Moet de kick stukken beter, synth.
Maar vooral moet het veel creatiever worden. Gebruik meer sounds/layer je synths.
Gebruik FX. Maak je eigen melodieën, die vooral catchy of herkenbaar zijn dat dj's hem willen draaien of uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Idd wat Imation zegt.

Zou eerst veeeeel meer oefenen als ik jou was, anders krijg je van die meuk dat gereleased word op van zulke nep labels. (Nep labels :sick: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:18 
 
Hardtraxxer

En is deze versie wel beter afgemixt?

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/41978325/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:38 
 
Hardtraxxer

Ga nog meer veel meer knutselen en doen, uren maken in de studio is veel belangrijker dan steeds na 1 track al denken dat je er bent.
Volg tutorials, kijk op youtube.
Bestudeer hoe synths werken, hoe je bepaalde FX kan maken, hoe je moet afmixen/masteren. Kijk eventueel hoe mensen hun melodieën maken en ga daar mee experimenteren.
En buiten dat, je moet er voor 200% achter je track staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:00 
 
Hardtraxxer

Imation schreef:
Ga nog meer veel meer knutselen en doen, uren maken in de studio is veel belangrijker dan steeds na 1 track al denken dat je er bent.
Volg tutorials, kijk op youtube.
Bestudeer hoe synths werken, hoe je bepaalde FX kan maken, hoe je moet afmixen/masteren. Kijk eventueel hoe mensen hun melodieën maken en ga daar mee experimenteren.
En buiten dat, je moet er voor 200% achter je track staan.


Juist, en voor je dit bereikt, ben je al een paar jaar verder ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 01:13 
 
Hardtraxx Newbie

Hardtraxxers!

Ik heb mijn Soundcloud maar weer eens geupdate met wat nieuw spul. Graag jullie opmerkingen en meningen!





Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:29 
 
Hardtraxxer

tomm!c schreef:
Hardtraxxers!

Ik heb mijn Soundcloud maar weer eens geupdate met wat nieuw spul. Graag jullie opmerkingen en meningen!








Klinkt heel erg nice :thumbup: , alleen de vraag aan jou mijn kick mist een dikke harde punch net zoals die kicks bij jou, nou de vraag: "hoe krijg ik die?"

Edit: het is al gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

@tomm!c de volgende keer even eerst feedback geven aan iemand anders voordat je zelf iets post!!!
je tracks klinken lekker maar het mag allemaal nog iets voller klinken! :thumbup:
de melodie van die 3e is wel echt baas :thumbsup:


Hier iets waar ik mee bezig ben :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:55 
 
Hardtraxxer

Authentic schreef:
@tomm!c de volgende keer even eerst feedback geven aan iemand anders voordat je zelf iets post!!!
je tracks klinken lekker maar het mag allemaal nog iets voller klinken! :thumbup:
de melodie van die 3e is wel echt baas :thumbsup:


Hier iets waar ik mee bezig ben :)



Klinkt heel gaaf! :D Misschien wat effecten toevoegen, en de climax wat meer opbouwen met meer opvallende risers. Zijn maar tips! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

het valt me op dat de mensen die al wat beter producen dan de rest (meestal) steeds dezelfde kicks gebruiken :P niks mis mee, maar variatie is ook wel eens leuk. Denk bijvoorbeeld aan Authentic en Doolittle
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:48 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
het valt me op dat de mensen die al wat beter producen dan de rest (meestal) steeds dezelfde kicks gebruiken :P niks mis mee, maar variatie is ook wel eens leuk. Denk bijvoorbeeld aan Authentic en Doolittle


Ik gebruik inderdaad meestal de zelfde kick maar ik probeer hem wel elke keer te verbeteren!
Als je deze kick vergelijkt met mijn andere producties kun je horen dat hier meer distortion op zit ;)
Ook is deze track een stuk harder als mijn andere producties dus zo kun je ook variëren :)
Ik heb wel meerdere kicks liggen alleen ik vind deze het vetst vandaar dat ik hem ook meestal gebruik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

@Authentic: opzich toch niks mis mee met kicks opnieuw gebruiken.
Kijk naar zatox die is nooit meer van zijn tok kick afgegaan.

Je synth klinkt erg lekker, waarmee heb je hem gemaakt?
Misschien kan ie idd nog wel wat voller/warmer. Maar zou zeggen, ga zo door!

Ik ben wat verder gegaan met me laatste track, naast een mid-intro ook climax gemaakt.
Ben nog niet helemaal tevreden over de mid-intro, maar het basis ligt er. Misschien pas ik de riff nog aan.
Ook de melodie kan voller/warmer maar wou hem wel Aziatisch laten.
Hebben jullie nog tips?

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

@autenthic; echt vette synths heb je, mss idd nog wat meer fx toevoegen :)

@Imation, wel origineel break idee :p mag nog iets voller klinken daar vind ik wel. Ik vind je intro sound best vet, maar het duurt me net iets te lang om te blijven boeien.

Bij climax part moet je nog eens kijken naar je kicks, ze pitchen vals op een toon ( de D denk ik)

hier is even een testje van mij; ik wou eigenlijk vooral mn nieuwe kicks eens op een melo van mij testen.
Er zou nog een buildup moeten komen naar de climax waar hij nu stil valt. maar bon, genoeg materiaal om al eens commentaar op te geven denk ik :D



grtz,

momentum
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

Imation schreef:
@Authentic: opzich toch niks mis mee met kicks opnieuw gebruiken.
Kijk naar zatox die is nooit meer van zijn tok kick afgegaan.

Je synth klinkt erg lekker, waarmee heb je hem gemaakt?
Misschien kan ie idd nog wel wat voller/warmer. Maar zou zeggen, ga zo door!


thanks! heb me synth met Audjoo Helix gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 03:48 
 
Hardtraxxer

momentum schreef:
@autenthic; echt vette synths heb je, mss idd nog wat meer fx toevoegen :)

@Imation, wel origineel break idee :p mag nog iets voller klinken daar vind ik wel. Ik vind je intro sound best vet, maar het duurt me net iets te lang om te blijven boeien.

Bij climax part moet je nog eens kijken naar je kicks, ze pitchen vals op een toon ( de D denk ik)

hier is even een testje van mij; ik wou eigenlijk vooral mn nieuwe kicks eens op een melo van mij testen.
Er zou nog een buildup moeten komen naar de climax waar hij nu stil valt. maar bon, genoeg materiaal om al eens commentaar op te geven denk ik :D



grtz,

momentum


Vette break, veel sfeer erin!
Benieuwd hoe je dat maakt.
Kick ligt niet helemaal lekker onder je melodie, misschien nog meer sidechainen?
Ik heb mijn kick volgens mij nu goed gepitcht, zo niet kan iemand ook even laten weten welke kick het dan is.
Er zitten 4 om 4 kicks in (als je snapt wat ik bedoel)
Ben benieuwd!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 09:54 
 
Hardtraxxer

Imation schreef:

Vette break, veel sfeer erin!
Benieuwd hoe je dat maakt.
Kick ligt niet helemaal lekker onder je melodie, misschien nog meer sidechainen?
Ik heb mijn kick volgens mij nu goed gepitcht, zo niet kan iemand ook even laten weten welke kick het dan is.
Er zitten 4 om 4 kicks in (als je snapt wat ik bedoel)
Ben benieuwd!



thanx man, meeste sfeer zit hem denk ik in die metallic pad. eerlijk gezegt heb ik hem niet zelf 'uitgevonden' :p ik was wat pads ant beluisteren, en vond hem heel nice. Dan heb ik hem vanaf 0 na proberen te maken zodat ik later ook de parameters kon automaten om hem te kunnen controleren in de track :p voor de rest zitten er wat basstonen en screech tonen in die doormiddel van lfos en automation clips wat afwisselen van sound.

voor je kick is er nog altijd een probleem op dezelfde toon.

hij gaat 4xA, dan 4xC, 4XG, en dan 4X c# fz, en die laatste zou denk ik D moeten zijn om mooi te klinken. volgens mij staat hij zelfs minder dan een halve toon vals. Als je wat moeite hebt met de tonen te horen kan je hem mss goed zetten op een octaaf hoger, en dan weer naar beneden pitchen. Ik vind altijd dat je in de hogere tonen makkelijker hoort of hij juist staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:14 
 
Hardtraxxer

Ja ik denk nog dat ik dat moet leren, hoe dingen vals klinken.
Maar thanks for the advice ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

het klinkt inderdaad nog ietsjes vals maar dat leer je nog wel. verder klinkt het al weg goed.

Ik heb een nieuwe melodie gebouwd en ik vond hem best vet geworden :D



feedback welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:06 
 
Hardtraxx Addict

@Case DJ , melodie klinkt lekker.
Het geheel mist nogal veel kracht, probeer je lead wat dikker en meer naar voren te krijgen.

@Imation, Zit veel variatie in de track, en je kicks vind ik ook wel lekker klinken.
Over dat vals.. is al wat gezegt.

@Momentum, kick knalt er lekker uit.
Maar hoor ik nou een hardkick10 ? :P

Hier een hele korte preview van mijn intro:

De bedoeling is om er dit keer een hele track van te maken maar iets afmaken is nogal lastig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

is een testje he, die lead is niet goed en de afmix al helemaal niet xd maar ging ff om de melodie :)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner