Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:34 

Hardtraxxer

@ soundstrikerz, daar heb je geen plugin voor nodig, als je de vocal in je daw laadt, dan kan je hem met de pitch knop op de juiste noten krijgen voor je melodie, en midi transponogwatten, heb ik nog nooit van gehoord, het beste is om de vocal orgineel te houden en daar je melodielijn op maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:14 

Hardtraxxer

yri schreef:
@ soundstrikerz, daar heb je geen plugin voor nodig, als je de vocal in je daw laadt, dan kan je hem met de pitch knop op de juiste noten krijgen voor je melodie, en midi transponogwatten, heb ik nog nooit van gehoord, het beste is om de vocal orgineel te houden en daar je melodielijn op maken

De melodie komt uit het orgineel en de vocal van het internet miss kan ik na een andere vocal zoeke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:14 

Hardtraxxer

hier een preview van mijn nieuwe track
de video is een remake van het artwork bij monstercat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:50 

Hardtraxx Veteran

Een tip: als je iets gemaakt hebt, laat de track dan even een weekje liggen en luister 'm dan pas weer, dan kun je zelf beter oordelen over je track. Want als ik eerlijk ben klinkt het gewoon nergens naar, sorry. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 01:58 

Hardtraxxer

Aangezien de vorige track verwijdert is kan ik geen feedback geven. Ik zal dus maar mijn eigen track hier plaatsen!
Gemaakt voor het MBEATS festival, waar frequencerz zullen draaien. Ik ben dus best trots dat mijn track langs zal komen!
Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:34 

Hardtraxx Beheerder

Zatoz screeches ^^. kicks klinken niet zo goed. meer eq'en. verder vind ik het wat droog klinken allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 22:49 

Hardtraxxer

@Noxit, klinkt best aardig, op je kick na, aan je afmix moet je nog wel flink sleutelen.
En de zatox creation screech.. haal die er maar gewoon uit ;)

Hierbij een preview van mijn kant

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:38 

Hardtraxx Addict

Gisteren met een kameraad [D-Fact] begonnen aan een nieuwe track. Graag jullie feedback!

Preview:
[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/8092009/file.html[/zippy]
Equepto & D-Fact - Clockwork

We moeten hem natuurlijk nog veel verder uitwerken en opvullen, maar dit is alvast een opzetje.
Nieuwe kicks voor deze track moeten we nog maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 15:55 

Hardtraxxer

Basss27 schreef:
Gisteren met een kameraad [D-Fact] begonnen aan een nieuwe track. Graag jullie feedback!

Preview:

We moeten hem natuurlijk nog veel verder uitwerken en opvullen, maar dit is alvast een opzetje.

zozo! lekkerhoor:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:46 

Hardtraxxer

Basss27 schreef:

Preview:

Toevallig inspiratie gehaald uit de Atmozfears tracks? Mid-intro heeft daar wel wat weg van. Goed werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:44 

Hardtraxx Beheerder

Awethority schreef:
Basss27 schreef:

Preview:

Toevallig inspiratie gehaald uit de Atmozfears tracks? Mid-intro heeft daar wel wat weg van. Goed werk!

Vind het er niet op lijken. meer een Josh & Wesz intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:54 

Hardtraxxer

@Basss27, lekker bezig knul! Het klinkt alleen nog een beetje rommelig.

@Yri, je kick mist wat, ik kan het niet echt uitleggen. iets met volheid ofzo :P. Synth vind ik wel leuk, maar mist ook volheid.

Omdat ik geen zin had om te leren ben ik maar ff fl studio weer ingedoken. Het resultaat:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:32 

Hardtraxxer

ROD schreef:

Omdat ik geen zin had om te leren ben ik maar ff fl studio weer ingedoken. Het resultaat:

Dat fenomeen ken ik... Kick kan beter wat betreft distortion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:20 

Hardtraxxer

Mijn kick bedoel je? En op wat voor manier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:24 

Hardtraxxer

ROD schreef:
Mijn kick bedoel je? En op wat voor manier dan?

Ja, daar zat ik zelf ook al over na te denken. Hij klinkt best wel goed , maar hij klinkt mij iets te schel (ik denk dat dat het goeie woord is) in de oren. Kan ook gewoon een kwestie van smaak zijn hoor :).

Die melo komt me bekend voor, weet alleen ff niet waarvan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:49 

Hardtraxxer

aye, melo is van: The Machine - Audiobot (B-Front Remix)...stond wel op de sc pagina, maar hier iig niet nee :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:12 

Hardtraxx Veteran

Weer eens wat in elkaar geprutst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 10:35 

Hardtraxx Newbie

@Basss27
Klinkt heel goed! Idd een klein beetje opvulling en je hebt een hele dikke plaat! Dat zou ik draaien!

@parvuz
Ik zou die kick wat meer distorten! En probeer m in de juiste toonhoogte te zetten! Verder een lekker rauw tintje eraan!!

Dit is alweer een wat ouder plaatje van mij! Als je mn facebook page like't kan je de MP3 downloaden!!!

http://www.facebook.com/DJPittboy?ref=hl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:46 

Hardtraxx Veteran

Pittboy schreef:
@parvuz
Ik zou die kick wat meer distorten! En probeer m in de juiste toonhoogte te zetten! Verder een lekker rauw tintje eraan!!

Ja kick ga ik vandaag mee aan de haal. :thumbup:

Die van jou, respect man! Alleen outro vind ik een beetje leeg. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:19 

Hardtraxx Newbie

RoD @ je kick vind ik kut klinken en je synth is wel oké!

hier wat van mij. clap mag weg weet ik.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:58 

Hardtraxx Elite

Thepilot schreef:
RoD @ geen zin om te leren :lol: bij het maken van muziek heb je dat toch zeker nodig

Heeft hij dan iets gezegd over het leren van muziek maken? Nee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:01 

Hardtraxx Newbie

hahaha sorry mijn fout :/ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:23 

Hardtraxxer

@ThePilot, het commentaar dat je levert mag je wel onderbouwen hoor...Kick is kut naar jouw mening of gewoon niet goed gemaakt? Nouja, jouw lead is erg dun en saai, melo is raar, kick heeft totaal geen bass. Daar zal ik als ik jou was iig ff aan werken.

@Pittboy, intro synth is nice, kick heeft nog wat werk nodig, maar is goed op weg. Climax/mid-intro lead is erg dun. Kick pitch mag je nog wel ff aan werken, klinkt beetje raar. Outro is lekker.

Ik zag die Ironite remix contest en dacht...ach ik maak wel ff iets van die midi...blijkt mijn stukkie wel heeeeeeeeeeel erg af te wijken van het origineel :P.

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/67645332/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:15 

Artiest

Klinkt best oke :) mag alleen wel iets meer variatie in komen, er gebeurt nu nog vrij weinig. Misschien wat fx kicks, en andere effecten.

Hier mijn nieuwe track:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:40 

Hardtraxxer

Korey schreef:
Klinkt best oke :) mag alleen wel iets meer variatie in komen, er gebeurt nu nog vrij weinig. Misschien wat fx kicks, en andere effecten.

Hier mijn nieuwe track:

De track is best wel aardig, aleen lijkt het of de punch en de kick nie gelijk lopen, de pitch is wel goed en de melodie ook zeker

hier een preview van mijn kant :
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner