Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
View on YouTube
Graag Feedback! :)
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
View on SoundCloud

Ziezo, deze is compleet af nu :)

@iSense:
Heel lekkere vocals man! Maar je opbouw kan iets beter, het clipt ook behoorlijk veel. Maar voor een eerste track ben je goed bezig!
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
ScavengerDJ wrote:View on SoundCloud

Ziezo, deze is compleet af nu :)

@iSense:
Heel lekkere vocals man! Maar je opbouw kan iets beter, het clipt ook behoorlijk veel. Maar voor een eerste track ben je goed bezig!
Môgge, lekkere track hoor! jeetje!
T
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2012
last seen Feb 2014
View on YouTube

eerste bootlag. laat maar weten wat jullie er van vinden mis heb je ook nog Tip ect ect
Gr. The Pilot
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Thepilot wrote:http://www.youtube.com/watch?v=3bsh-Nt5hcs&feature=plcp

eerste bootlag. laat maar weten wat jullie er van vinden mis heb je ook nog Tip ect ect
Gr. The Pilot
Leuk geprobeerd, maar je kick is vals. Verder vind ik 't vrij leeg. Je climax is alleen maar een melodie en je kick-line, probeer te variëren met FX, claps, snares etc.

Verder, lees de OpeningsPost, Feedback geven op anderen staat hier op nummer 1!!!!!!!!

PS; T is een bootLEG geen bootlag
T
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2012
last seen Feb 2014
W0uT3R wrote:

Gr. The Pilot
Leuk geprobeerd, maar je kick is vals. Verder vind ik 't vrij leeg. Je climax is alleen maar een melodie en je kick-line, probeer te variëren met FX, claps, snares etc.

Verder, lees de OpeningsPost, Feedback geven op anderen staat hier op nummer 1!!!!!!!!

Bedankt voor commentaar als je zou wille moet je me wel even dat valse kick verhaal uit legen
en ik ga geen commentaar op andere geven want ik kan het zelf ook nog niet en dan ga ik niet een ander vertellen hoe het wel moet. complimentjes ga je nog zeker zien van mij

ps. sorry voor mijn spelling dyslexie kan ik ook niks aan doen
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Thepilot wrote:
W0uT3R wrote:

Gr. The Pilot

Bedankt voor commentaar als je zou wille moet je me wel even dat valse kick verhaal uit legen
en ik ga geen commentaar op andere geven want ik kan het zelf ook nog niet en dan ga ik niet een ander vertellen hoe het wel moet. complimentjes ga je nog zeker zien van mij

ps. sorry voor mijn spelling dyslexie kan ik ook niks aan doen
1.Als je gewoon luistert naar je kick, hoor je dat hij vals is. 't beste is om GTuner te downloaden, is gratis en als je dit over de mixerchannel van je kick heen gooit kun je zien in welke noot hij staat en hoe ver hij vals is (rode lampjes naar links of rechts) Door aan je pitch/tuner te draaien kun je 'm minder vals maken, al is het wel zo als de bron van je kick vals is hij vals zal blijven.

2. Ik kan ook niet heel goed produceren, maar geef wel degelijk feedback op de sounds/opbouw/sounddesign je hoeft niet per sé goed te kunnen produceren om feedback te geven, een goed oor ervoor en kennis van de de DAW/VST's kan al voldoende zijn om een goede opbouwende kritiek te geven.
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ScavengerDJ wrote:[
@iSense:
Credits gaan naar DJ Blockside! :)
Hij leest wel mee gok ik.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
iSenSe` wrote:
ScavengerDJ wrote:[
@iSense:
Credits gaan naar DJ Blockside! :)
Hij leest wel mee gok ik.
Vocals zijn van Starcraft 2.
Heb ze ook een keer gebruikt :P

View on YouTube
G
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2012
last seen Oct 2012
Ik heb een eigen productie gemaakt. Graag jullie mening wat jullie van deze hardstyle track vinden.

Dj Zatio - Hardstyle therapy

View on YouTube
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2011
last seen May 2014
View on YouTube

mijn nieuwe track!
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Pittboy wrote:http://www.youtube.com/watch?v=LTNBt3FgSuk&feature=youtu.be

mijn nieuwe track!
Deze vind ik wat minder van je Pittboy, je eerdere tracks vond ik beter. De tail van je kick vind ik nogal kort en de algehele sound van je track vind ik eigenlijk nogal leeg en wel heel erg steriel als je snapt wat ik bedoel.
D
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2013
Pittboy wrote:http://www.youtube.com/watch?v=LTNBt3FgSuk&feature=youtu.be

mijn nieuwe track!

Vind niet slecht. Zal zelf de kick wat langer maken om meer dat gevoel te krijgen om los te gaan.
Klinkt lekker! :)
D
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2013
Zal zelf ook even een track uploaden. :)

View on SoundCloud
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
DaFozza wrote:Zal zelf ook even een track uploaden. :)

View on SoundCloud
Let vooral op je mix, vaak overstuurt de boel en verschillende geluiden die niet lekker combineren zorgen voor een 'rommelige' sound!
Ik zou iets meer structuur aanbrengen in t nummer. Voor de rest vind ik 't best oke klinken :)

Ben vandaag weer eens lekker gaan pielen in Logic, het resultaat:
View on SoundCloud
Feedback wordt geapprecieerd! :D
B
Hardtraxxer
166 posts member since 2012
last seen Feb 2017
View on SoundCloud

Mijn nieuwe nummertje, is de 4e hardstyletrack die ik heb gemaakt, de anderen staan ook nog wel ergens op mijn soundcloud-accountje :), tips en comments zijn zeer welkom ik ben zelf een beetje vastgelopen.

Kicks: Sytrus, camelphat, blood overdrive & veel eq's
leads: Tal-elek7ro, Alieno (jaja sylenth1 doet het niet meer bij mij, dan wordt je creatief xD), genesis, sytrus en een shitload aan effecten :)
Bassen: Junglist, tal-elek7ro (is ie weer)
R
Hardtraxxer
62 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Gangmaker wrote:Ik heb een eigen productie gemaakt. Graag jullie mening wat jullie van deze hardstyle track vinden.

Dj Zatio - Hardstyle therapy

View on YouTube
Lekkere samplekicks joh..
B
Hardtraxxer
166 posts member since 2012
last seen Feb 2017
samplekicks?? neehj doen we niet aan xD
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Preview van iets waar ik momenteel mee bezig ben! ^^

View on SoundCloud
H
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Zirkum wrote: View on SoundCloud
Verdamd, mama mia wat een dikke kick! :worship:
Zirkum wrote: Preview van iets waar ik momenteel mee bezig ben! ^^
Blijf er mee door gaan, en maak 'm af! Kan een top plaat worden als ik het zo hoor :)

Heb zelf ook weer lopen prutsen in FL, dit keer een met een vrolijk tintje eraan :P

http://www23.zippyshare.com/v/5382012/file.html
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
@Hooppie Dankjewel! Goed om te horen ^^ Heb er inmiddels al weer genoeg aan toegevoegd trouwens :P (FX kicks etc.)
H
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Zirkum wrote:@Hooppie Dankjewel! Goed om te horen ^^ Heb er inmiddels al weer genoeg aan toegevoegd trouwens :P (FX kicks etc.)
Oke, klinkt goed! Ben benieuwd, ik zie het snel genoeg als je weer wat post :)
D
Hardtraxxer
129 posts member since 2011
last seen Oct 2015
Preview van me nieuwe track!
View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
DirtyNoizeZ wrote:Preview van me nieuwe track!
View on SoundCloud
Idee klinkt leuk hoor, maar alles overstuurt. In je MID-intro is er bijna geen kick te horen omdat je punch helemaal weggedrukt door je tail die veel te lang is. Zelfde geldt voor je schreech/synth de sounds houden geen verband met elkaar, hierdoor klinkt 't echt als een rommeltje.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Hoe vindne jullie dit dan?

[y
Last edited by Soulless on 18 Jun 2012 14:51, edited 1 time in total.