Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:01 
 
Hardtraxx Addict

@Wildenberg, er zit mooi veel variatie in met effecten enzo, alleen mist het hele stuk wat kracht.
Verder goed bezig :)

@Noxit, moeilijk om te oordelen of hij te veel of weinig laag heeft (enz.) via zo'n filmpje.
Maar de sound klinkt iig lekker.

@Fusionmania, je lead vind ik heel erg goed klinken!
Je kick wat minder, klinkt af en toe een beetje vals. (Houd een tuner erbij he!)
En mist ook wel wat kracht, probeer er ook een andere punch bij de layeren.

@Mike spamhoer,

Je kick toevallig via deze tutorial gemaakt ?

http://www.youtube.com/watch?v=pnbAxsN_lbE&feature=plcp
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:49 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
@Wildenberg, er zit mooi veel variatie in met effecten enzo, alleen mist het hele stuk wat kracht.
Verder goed bezig :)

@Noxit, moeilijk om te oordelen of hij te veel of weinig laag heeft (enz.) via zo'n filmpje.
Maar de sound klinkt iig lekker.

@Fusionmania, je lead vind ik heel erg goed klinken!
Je kick wat minder, klinkt af en toe een beetje vals. (Houd een tuner erbij he!)
En mist ook wel wat kracht, probeer er ook een andere punch bij de layeren.

@Mike spamhoer,

Je kick toevallig via deze tutorial gemaakt ?

http://www.youtube.com/watch?v=pnbAxsN_lbE&feature=plcp


nope en ja sorry voor de spam maar dacht meeste mensen kijken veel topics niet dusjaaaa.... solly :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:53 
 
Hardtraxxer

Heb vandaag mijn remix afgemaakt voor The E- Joker en heb ook een goedkeuring gekregen dus de remix komt binnenkort uit op Ruckerz Music, oa; Sleazy Stereo, Funk D en Sandro Silva hebben daar gereleased.

Ook heb ik twee platen getekend op Sliced Records. 11.06.12 komt Drop it uit Exclusive op Beatport. En op 09.07.12 komt Places Exclusive uit op Beatport.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 00:13 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt heeel erg lekker man :drool: :thumbsup:

Vind alleen de vocal rond 1:04 (NA de 2x dirty) niet zo lekker klinken,
Loopt niet helemaal lekker mee met de beat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 00:33 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Klinkt heeel erg lekker man :drool: :thumbsup:

Vind alleen de vocal rond 1:04 (NA de 2x dirty) niet zo lekker klinken,
Loopt niet helemaal lekker mee met de beat.

In de opbouw ben ik ook nog niet te vreden, denk dat ik hem nog ga pitchen alleen als je er te lang aanwerkt dan let je er niet meer op haha vrij irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ReverioMusic schreef:
Heb vandaag mijn remix afgemaakt voor The E- Joker en heb ook een goedkeuring gekregen dus de remix komt binnenkort uit op Ruckerz Music, oa; Sleazy Stereo, Funk D en Sandro Silva hebben daar gereleased.

Ook heb ik twee platen getekend op Sliced Records. 11.06.12 komt Drop it uit Exclusive op Beatport. En op 09.07.12 komt Places Exclusive uit op Beatport.



Lol jij hebt fkn veel reacties op je soundcloud! :) Maar dat genre is niet echt mijn stijl, dus ga ik er niets voer zeggen man :x

Mijn laatste track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 09:43 
 
Hardtraxx Newbie

Beste mensen,
Afgelopen week gewerkt aan een nieuwe track, en graag ontvang ik jullie feedback!!


Groetjes
Digitalz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digitalz schreef:
Beste mensen,
Afgelopen week gewerkt aan een nieuwe track, en graag ontvang ik jullie feedback!!


Groetjes
Digitalz


De mensen voor jou namelijk ook... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:10 
 
Hardtraxx Newbie

@Noxit15, waarom gebruik je in godsnaam de Astral reverse bass, van de kickthismf 2.1? ik heb die pack ook, maar niet echt origineel van je zegmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:56 
 
Hardtraxx Newbie

noxit15 schreef:
Digitalz schreef:
Beste mensen,
Afgelopen week gewerkt aan een nieuwe track, en graag ontvang ik jullie feedback!!


Groetjes
Digitalz


De mensen voor jou namelijk ook... :thumbdown:


Waarom zo'n reactie? snap er niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digitalz schreef:
Waarom zo'n reactie? snap er niks van


Dat de mensen die boven jouw iets posten ook graag feedback krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:02 
 
Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Digitalz schreef:
Waarom zo'n reactie? snap er niks van


Dat de mensen die boven jouw iets posten ook graag feedback krijgen.

Aha i see :0
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FreakshowDJ schreef:
@Noxit15, waarom gebruik je in godsnaam de Astral reverse bass, van de kickthismf 2.1? ik heb die pack ook, maar niet echt origineel van je zegmaar


Lol man. Ik download geen kicks ik maak ze zelf met Logic en/of cubase. Kijk anders op me youtube kanaal voor een studio vid. :thumbdown:

@Digitalz: Lol. Zoals je ziet geeft iedereen eerst feedback op de laatste(n) posts voor je en jij doet dit niet, terwijl ik toch echt een track heb gepost waar IK OOK feedback op wil ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:15 
 
Hardtraxxer

noxit15 schreef:
FreakshowDJ schreef:
@Noxit15, waarom gebruik je in godsnaam de Astral reverse bass, van de kickthismf 2.1? ik heb die pack ook, maar niet echt origineel van je zegmaar


Lol man. Ik download geen kicks ik maak ze zelf met Logic en/of cubase. Kijk anders op me youtube kanaal voor een studio vid. :thumbdown:

@Digitalz: Lol. Zoals je ziet geeft iedereen eerst feedback op de laatste(n) posts voor je en jij doet dit niet, terwijl ik toch echt een track heb gepost waar IK OOK feedback op wil ;)

Lekkere leugen man, dat is gewoon de astral reverse bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:28 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt idd precies het zelfde, als je die echt niet zelf hebt gemaakt is dat best triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is triest dat ik hier voor leugenaar uitgemaakt word en iemand die kicks jat. Ik weet zelf wel beter, maar ik denk dat dit ook jaloezie is vanuit jullie. Ik trek mij er verder dan ook niet veel van aan, maar jammer is dit wel jongens... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:09 
 
Hardtraxx Addict

noxit15 schreef:
Het is triest dat ik hier voor leugenaar uitgemaakt word en iemand die kicks jat. Ik weet zelf wel beter, maar ik denk dat dit ook jaloezie is vanuit jullie. Ik trek mij er verder dan ook niet veel van aan, maar jammer is dit wel jongens... :/


iK zeg ALS.
Ik beschuldig je niet, want ik snap dat het kut zou zijn als jij het wel zelf hebt gemaakt.

Maar behalve de punch dan klinkt hij gewoon PRECIES het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
noxit15 schreef:
Het is triest dat ik hier voor leugenaar uitgemaakt word en iemand die kicks jat. Ik weet zelf wel beter, maar ik denk dat dit ook jaloezie is vanuit jullie. Ik trek mij er verder dan ook niet veel van aan, maar jammer is dit wel jongens... :/


iK zeg ALS.
Ik beschuldig je niet, want ik snap dat het kut zou zijn als jij het wel zelf hebt gemaakt.

Maar behalve de punch dan klinkt hij gewoon PRECIES het zelfde.

Ik snap het probleem nooit helemaal, stel het is een sample. Weetje hoeveel producers like, Hardwell & Nicky Romero gewoon standaard samples gebruiken en alleen wat EQen de VEH, VES, VFX pack je kent het vast allemaal. Dus waarom maken jullie er zon probleem van? Kbedoel, samples zijn er om te gebruiken (Ik zelf sample alleen de kick en de percussions) dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Samples gebruiken uit een pack oid is niet erg maar een kick rippe uit een track waar iemand veel tijd in heeft gestoken wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ReverioMusic schreef:
Joeyvg schreef:
noxit15 schreef:
Het is triest dat ik hier voor leugenaar uitgemaakt word en iemand die kicks jat. Ik weet zelf wel beter, maar ik denk dat dit ook jaloezie is vanuit jullie. Ik trek mij er verder dan ook niet veel van aan, maar jammer is dit wel jongens... :/


iK zeg ALS.
Ik beschuldig je niet, want ik snap dat het kut zou zijn als jij het wel zelf hebt gemaakt.

Maar behalve de punch dan klinkt hij gewoon PRECIES het zelfde.

Ik snap het probleem nooit helemaal, stel het is een sample. Weetje hoeveel producers like, Hardwell & Nicky Romero gewoon standaard samples gebruiken en alleen wat EQen de VEH, VES, VFX pack je kent het vast allemaal. Dus waarom maken jullie er zon probleem van? Kbedoel, samples zijn er om te gebruiken (Ik zelf sample alleen de kick en de percussions) dus.

Bij House etc is de kick minder van belang in een track. De kick zit erin puur ter ondersteuning en om het een lekker lopende beat te geven. In de huidige Hardstyle is de kick eigenlijk het allerbelangrijkste element in een track. Je kick bepaalt de rest van de track, hoe hard een track is etc. Daarnaast dient de kick binnen HS ook nog is als de basslijn, wat je bij House etc dan weer niet hebt. Daar is een aparte synth verantwoordelijk voor de bass en het bijbehorende karakter.

De reden dat er zo moeilijk gedaan wordt over het gebruik van samples binnen Hardstyle is dat je hiermee het belangrijkste gedeelte van een track, waarmee je ook een groot deel van je eigen stijl laat bepalen, uit een sample pack pakt. Deze samples zijn al honderden keren gebruikt waardoor je echt geen eigen stijl meer hebt.
Wat ik zelf nog wel is doe is sommige VEC samples gebruiken om bepaalde delen van de punch etc te maken. Ik zorg er dan wel voor dat ik deze sample zodanig verbouw, dat ik er wel degelijk een eigen sound uit krijg. Ik zal zelf nooit in een kick een droge sample gebruiken zonder deze 'mijn' karakter te geven...!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

VEC packs bijvoorbeeld, worden gemaakt om te worden gebruikt door iedereen. Hardstyle kicks NIET. Dit is een kunst apart in de hardstyle scene
en ik weet niet wie ik nu moet geloven hier dus ik hou me maar wijs stil :whistle:

EDIT: net even die track van noxit geluisterd. toch wel overduidelijk...

dus die reactie van noxit slaat nergens op.
Gelukkig heb ik hier een leuk plaatje voor :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:58 
 
Hardtraxxer

Mashup/Bootleg van m'n zwager. Enjoy! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:07 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Mashup/Bootleg van m'n zwager. Enjoy! :)



Ik vind hem heel vet :D enige puntje vind ik dat hij rond 3:30 wat power verliest in de kick, maar vind het heel nice mashup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:03 
 
Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Het is triest dat ik hier voor leugenaar uitgemaakt word en iemand die kicks jat. Ik weet zelf wel beter, maar ik denk dat dit ook jaloezie is vanuit jullie. Ik trek mij er verder dan ook niet veel van aan, maar jammer is dit wel jongens... :/

Jaloezie? Alsjeblieft zeg, ik kan zelf direct een betere reversed bass tevoorschijn toveren dan die uit astral. Als jij die reversed bass zelf hebt gemaakt moet jij wel net even perfect kunnen nadoen wat de NC deden. Neen jongen neen, daar geloof ik niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
noxit15 schreef:
Het is triest dat ik hier voor leugenaar uitgemaakt word en iemand die kicks jat. Ik weet zelf wel beter, maar ik denk dat dit ook jaloezie is vanuit jullie. Ik trek mij er verder dan ook niet veel van aan, maar jammer is dit wel jongens... :/

Jaloezie? Alsjeblieft zeg, ik kan zelf direct een betere reversed bass tevoorschijn toveren dan die uit astral. Als jij die reversed bass zelf hebt gemaakt moet jij wel net even perfect kunnen nadoen wat de NC deden. Neen jongen neen, daar geloof ik niet in.


Dan niet. /care :thumbup:
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner