Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:44 

Hardtraxx Addict

noxit15 schreef:
Case Dj schreef:
Leuk concept, alleen vind ik je kick niet lekker pitchen :$
de melodie is wel lekker duister.

nieuw concept + mijn nieuwe kick.

Leuke geluiden, alleen he synths zijn bestwel achtergesteld t.o.v je kick. Ik zou nu je leads gaan focussen! Verder veel succes met de track!

En dit is mijn werk van vrijdag en vandaag. Een kick met een hoop nieuwe melodietjes! (de eerste 2 zijn niet door mij gemaakt!)
http://soundcloud.com/noxitofficial/nox ... -and-a-few

:clap:

Vind 't opzich wel een lekkere kick, maar als ik er naar luister gedurende 't hele soundcloud-file'tje gaat ie wel vervelen eigenlijk vooral omdat ie steeds 't zelfde pitched eigenljik...
(doe ook is wat minder reverb over melodie 3 en 4. Bij melodie 4 klinkt t echt als Chaos... de noten lopen net in elkaar over door de galm zegmaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:12 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
noxit15 schreef:
Case Dj schreef:

Leuke geluiden, alleen he synths zijn bestwel achtergesteld t.o.v je kick. Ik zou nu je leads gaan focussen! Verder veel succes met de track!

En dit is mijn werk van vrijdag en vandaag. Een kick met een hoop nieuwe melodietjes! (de eerste 2 zijn niet door mij gemaakt!)
http://soundcloud.com/noxitofficial/nox ... -and-a-few

:clap:

Vind 't opzich wel een lekkere kick, maar als ik er naar luister gedurende 't hele soundcloud-file'tje gaat ie wel vervelen eigenlijk vooral omdat ie steeds 't zelfde pitched eigenljik...
(doe ook is wat minder reverb over melodie 3 en 4. Bij melodie 4 klinkt t echt als Chaos... de noten lopen net in elkaar over door de galm zegmaar)

Ja thanks man! Die reverb en delay had ik eerst gemaakt voor die melodie met korte punchy noten, maar later had ik allemaal verschillende melodieen erbij gezet. Maar de verveling is logisch, als ik 3 minuten naar aalleen maar melodietjes en kicks luister wordet ook iets te veel van het goede :p
Maar thanks voor de feedback, zit er ook een favoriete melodie tussen, want ik weet nog niet met welke ik wat zal gaan doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:28 

Hardtraxx Addict

noxit15 schreef:

Ja thanks man! Die reverb en delay had ik eerst gemaakt voor die melodie met korte punchy noten, maar later had ik allemaal verschillende melodieen erbij gezet. Maar de verveling is logisch, als ik 3 minuten naar aalleen maar melodietjes en kicks luister wordet ook iets te veel van het goede :p
Maar thanks voor de feedback, zit er ook een favoriete melodie tussen, want ik weet nog niet met welke ik wat zal gaan doen ;)

Zal even een feedbackje geven per melodie.

Melodie 1:
Klinkt opzich wel lekker, maar de kick i.c.m de melodie blaast me niet weg

Melodie 2:
Kick past niet bij de melodie, lijkt er heel erg opgeplakt en hij pitched niet echt mooi...

Melodie 3:
Zonder de vele effects op de melodie denk ik wel dat de kick er lekker in past!

Melodie 4:
De synths overschaduwen je kick helemaal, wordt helemaal weggedrukt... klinkt echt niet mooi dus kan er geen oordeel over vellen.

Melodie 5:
Bij melodie 5 klinkt ie zeker goed!

Melodie 6:
Vind niet dat de synths power krijgen bij deze melodie, vind het niks.

Melodie 7:
Saaie melodie vind ik zelf.

Melodie 8:
nee... haha

Al met al zou ik dus wat proberen te doen met melodie 5 en/of 3 en melodie 1. Laat 't dan nog is horen als dit wat meer uitgewerkt is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:37 

Hardtraxxer

Wat vinden jullie van onze Bioweapon - Bass Power remix dan? :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:10 

Hardtraxx Beheerder

Lextc schreef:

Ik vind de kick echt helemaal niet lekker :$

de vocals zitten er niet lekker in het is net of zit de kick in de mid ook op de verkeerde toonhoogte.

en ik had verwacht dat er een anti zou komen.

vind het al met al een matige remix :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:18 

Hardtraxxer

weer nieuwe 2 tracks gemaakt,
nog niet af, maar wel testmix!
laat even weten wat beter kan. :$

Choices, geinspireert op Discorecord, en met een totaal nieuwe kick.
leek me een keer leuke om een andere techniek te gebruiken qua kick en heb Neilio's tutorial gekeken, en die techniek gebruikt op mijn eigen kicks.

Tja, zomerachtige track in een koude periode. kwam er gewoon ineens uit deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:20 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:

zitten veel goede elementen in, goeie kick, aardige opbouw, vette effectjes.
enige wat me stoort is dat de synth zo dun is, probeer die aan te dikken door met de osc te tweaken of gewoon layeren met meerdere synths.

hoop dat je er iets aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:42 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Lextc schreef:

Ik vind de kick echt helemaal niet lekker :$

de vocals zitten er niet lekker in het is net of zit de kick in de mid ook op de verkeerde toonhoogte.

en ik had verwacht dat er een anti zou komen.

vind het al met al een matige remix :$

Hmm, we weten dat de vocalen een semi-toon omhoog moesten. Maar hebben dat bewust niet gedaan. Vonden het juist wel lekker zo xD Qua kick, kwestie van smaak? Want ik persoonlijk vind hem wel chill, en heb verschillende meningen gehoord er over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:47 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
D-Inventz schreef:
Case Dj schreef:

Geinspireerd door Exploration Of Space? :innocent:

nee. maar nu je het zegt het heeft er idd iets weg van :-D

Je kan mij niet wijs maken dat je die melodie niet van Exploration Of Space hebt! xD
In het begin is de melo gewoon 1 op 1, toch?
Maakt verder ook niet uit, want inspiratie uit andere nummers is niet verkeerd.
Maar het is bijna onmogelijk dat je dit per toeval hebt gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:25 

Hardtraxx Beheerder

ik ben zo eerlijk als maar kan, ik moet toegeven dat ik normaal wel een melodie erbij neem om inspiratie op te doen maar deze keer was het echt toeval. hte maakt ook niet uit of je me geloofd ofniet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:36 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
ik ben zo eerlijk als maar kan, ik moet toegeven dat ik normaal wel een melodie erbij neem om inspiratie op te doen maar deze keer was het echt toeval. hte maakt ook niet uit of je me geloofd ofniet. :thumbup:

Wellicht onbewust misschien dan xD Want we kennen allemaal Exploration of Space natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:39 

Hardtraxx Beheerder

als jij het begin 1 op 1 vindt dat is er wel iets mis met je oren :/ en jij mag het van mij zien als een remix hoor als je dat prettig vindt. maar dat is niet mijn bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:56 

Hardtraxxer

je moet je niet zo op je teentjes getrapt voelen. ik bedoel er niets hatelijks mee ofzo. jij plaatst het hier om een mening te horen (neem ik aan), en om wellicht feedback te krijgen. Ik heb er vrij weinig op of aan te merken, vind het best leuk klinken. wellicht nog een beetje leeg, maar je geeft zelf aan dat het nog niet af is, dus dat terzijde. het enige wat ik je wilde vermelden is dat die melodie gewoon erg veel lijkt op een bekend riedeltje, en dat ik het moeilijk vind te geloven dat je dat zelf niet gehoord hebt, of door hebt. maar nogmaals, dat is niet perse verkeerd.
just stating out the obvious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:45 

Hardtraxx Elite

Heb m'n track iets uitgebreid, denk dat ik t eerste stuk er af haal!
Ben benieuwd wat jullie vinden!
-edit- verkeerde link, nu de goede:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:36 

Hardtraxxer

je kick komt niet zo goed tot zn recht, pitcht wel heerlijk, mag alleen nog iets meer kracht in
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

Paraphaze schreef:
weer nieuwe 2 tracks gemaakt,
nog niet af, maar wel testmix!
laat even weten wat beter kan. :$

Choices, geinspireert op Discorecord, en met een totaal nieuwe kick.
leek me een keer leuke om een andere techniek te gebruiken qua kick en heb Neilio's tutorial gekeken, en die techniek gebruikt op mijn eigen kicks.

Tja, zomerachtige track in een koude periode. kwam er gewoon ineens uit deze track.

Ik vind ze beide heel lekker klinken :thumbsup: ! Je gaat snel vooruit Robin. Ik moet zeggen dat ik de melodie van Inspiration heel erg lekker vind! Ik heb alleen af en toe nog een beetje het idee dat het allemaal te droog klinkt (met name de mid intro's), misschien moet je wat meer reverb proberen? Voor de rest niet veel op je tracks aan te merken :) . Ik zal je nieuwe msn weer eens toevoegen, had ik nog niet gedaan zie ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:48 

Hardtraxx Newbie

Ik heb zel ook ff wat gemaakt.
Beging van de melo , qlimax
het is nog niet echt af maar het lijkt al wel ergens op.:P

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:50 

Hardtraxx Addict

Deftunez schreef:

Ik heb het gevoel dat je echt alles naar links en rechts hebt gepanned en het in het midden redelijk leeg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:24 

Hardtraxx Newbie

marsiascout schreef:
Deftunez schreef:

Ik heb het gevoel dat je echt alles naar links en rechts hebt gepanned en het in het midden redelijk leeg is.

Hmm paar dingetjes pan ik wel Fx kick en dan die korte brake de kick fftjes ma de rest is gwwn midde.
Ma nog lang nie alles :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:33 

Hardtraxx Newbie

Hello there,

Outrageouz is een project ontstaan door Geoffrey en Johan.
Samen hebben zij hetzelfde waar ze voor gaan. Naam maken in de Hardstyle scene.
Alle remmen los en helemaal gaan! Zo produceren we eigen tracks en ook bootlegs (Tools).

Om jullie te laten horen wat jullie zoal van ons kunnen verwachten.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Cco8YRhneOg&feature=youtu.be[/youtube]
Enjoy!

Outrageouz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Hello there,

Outrageouz is een project ontstaan door Geoffrey en Johan.
Samen hebben zij hetzelfde waar ze voor gaan. Naam maken in de Hardstyle scene.
Alle remmen los en helemaal gaan! Zo produceren we eigen tracks en ook bootlegs (Tools).

Om jullie te laten horen wat jullie zoal van ons kunnen verwachten.

Enjoy!

Outrageouz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:57 

Hardtraxx Newbie

Wij hebben ook weer een leuke nieuwe track gemaakt:)
Tips zijn altijd welkom!
Trouwens, iemand een idee hoe deze kick lekker kan pitchen in de wat lagere noten?

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:04 

Hardtraxx Beheerder

Leuke video.

over de tracks die voorbij kwamen: qua sounds en opbouw zitten ze goed in elkaar :thumbup:

maar, qua kicks en afmix laat het hier en daar nog wat te wensen over. na wat oefenen moet dat ook steeds beter gaan :thumbup:

verder erg leuk dat jullie je zo introduceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:24 

Hardtraxxer

Klinkt wel goed shepherds, misschien wat op de mixdown en EQ lette, maar prima :)

Dit is mij track, nog TBA! :innocent:
http://soundcloud.com/noxitofficial/noxit-tba-test1-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

noxit15 schreef:
Klinkt wel goed shepherds, misschien wat op de mixdown en EQ lette, maar prima :)

Dit is mij track, nog TBA! :innocent:
http://soundcloud.com/noxitofficial/noxit-tba-test1-1

Trancy haha. Doet me aan een bekende track denken, kom dr alleen even niet op nu. Klinkt wel vet hoor! :D
Ik heb totaal nieuwe vocal onder mn project gezet, heel vet! Als ik verder ben zet ik wel wat op Soundcloud. :P
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner