Idee van de track vind ik heel vet, maar 't lijkt wel net alsof ik naar een slechte broadcast van een feest luister... weet niet wat t is, klinkt niet heel fijn in de oren..[/quote]
thanks:) ja ik heb verder nog niks afgemixst. kan ook zijn omdat ik nieuwe monitoren heb dan wil ik nog wel is wat te veel hoog in het nummer stoppen.[/quote]
Dit ligt verder niet aan je afmix dit is de kwaliteit van soundcloud wat hij bedoeld denk ik want het is echt belabberde kwaliteit XD afmix moet natuurlijk ook nog maarja.
Hey man leuk idee, alleen je moet echt beetje effecten toevoegen en je kick EQ'en, want hij klikt wel erg laag en ruis-achtig (of hoe dat ook heet). Ik mis reverb en delay op je screech. En eventuele percussie. Succes verder
Dit is mijn laatste track samen met Qomodo! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qPJWnKLNkA4&feature=channel_video_title[/youtube]
ik zou heel erg aan je afmix werken je hoort je kick bijna niet en het kan ook zijn dat je kick niet zo lekker klinkt, dat weet ik dus niet.
voor de rest vind ik het een vet idee
idd als je nog goed aan het afmixen gaat werken kan dit iets heel moois worden
Ik snap niet helemaal wat er mis is aan de afmix? Behalve op de kick die voor sommigen te "zacht" is, maar de meeste mensen viel dat niet eens op, dus ik snap het probleem niet helemaal Maar thanks voor de feedback, de track is zowieso al af, dus .
ik ben heb ook nog redelijk veel projecten open staan, een aantal flikker ik weg, maar over deze twijfel ik nog;
doorgaan of stoppen? het gaat om de CONCEPT en niet om het lead etc. alleen het ideetje doorgaan of stoppen.mp3
Wel een erg overdreven anti-climax . Nee ik zeg afmaken, ik wil horen hoe die climax gaat klinken want vind de opbouw erg mooi!
@Noxit Ik vind de kick wel lekker. En vooral als de intro erin klapt op 0.58! Maar je zegt dat ie sowieso al af is, betekend dat dat je er niks meer aan gaat doen?
ik ben heb ook nog redelijk veel projecten open staan, een aantal flikker ik weg, maar over deze twijfel ik nog;
doorgaan of stoppen? het gaat om de CONCEPT en niet om het lead etc. alleen het ideetje doorgaan of stoppen.mp3
Wel een erg overdreven anti-climax . Nee ik zeg afmaken, ik wil horen hoe die climax gaat klinken want vind de opbouw erg mooi!
@Noxit Ik vind de kick wel lekker. En vooral als de intro erin klapt op 0.58! Maar je zegt dat ie sowieso al af is, betekend dat dat je er niks meer aan gaat doen?
Ligt 't aan mij of klinken sommige noten vanaf 2.20 vals? Verder vind ik 'm een beetje chaotisch en de anti-climax vind ik niet heel mooi... moeten nog screetches in denk ik..
hee ik ben weer een tijd bezig met een nieuw nummer alleen heb ene probleem. Ik heb nu een intro dan een stuk tekst... de qlimax heb ik ook al half klaar liggen alleen als ik die achter het tekst stukje aan zet klinkt het gewoon niet ..
hee ik ben weer een tijd bezig met een nieuw nummer alleen heb ene probleem. Ik heb nu een intro dan een stuk tekst... de qlimax heb ik ook al half klaar liggen alleen als ik die achter het tekst stukje aan zet klinkt het gewoon niet ..
Iemand suggesties!?
Upload 't is naar soundcloud of Zippy, zo kan je nooit een tip geven...
hier de volledige versie van mijn nieuwe track. ben de hele tijd aan het sukkelen met de kick in de climax. die high pitched kick klinkt niet zoals ik het wil en weet niet hoe ik dat aan moet pakken. iemand tips hiervoor??
wil wel graag wat feedback! krijg steeds meer te horen dat ik eens een volledig nummer moet maken, maar dan wil ik wel goeie kwaliteit leveren etc. dus bij deze graag wat feedback zodat ik eventueel nog kan lezen hoe het anders/beter kan! alvast bedankt.
@Darkoholic: concept van je track is nice ! klinkt lkkr, alleen je afmix is nog niet goed.. mss hier en daar wat meer EQ, danwel compressie, misschien wat meer reeverb / delay hier en daar en alles goed op elkaar afstemmen.. al met al, goeie track ! maak idd eens een volledige track, maar let wel op je afmix
@Dnl: wij vinden de intro een beetje jumpy.. geluiden zijn niet echt "Hardstyle" en je kick vinden we een beetje "microtonic" :p verder moet je echt werken aan je afmix, in de climax hoor je dit duidelijk, je kick drukt je synth weg.. maar keep it up
Succes heren
verder hebben wij ook een nieuwe track af.. deze versie is niet helemaal up-to-date.. we hebben nog wat aan de kick en de afmix gewerkt.. hier toch alvast een previewtje.. alleen altijd zo jammer dat youtube de kwaliteit ver***** !
verder hebben wij ook een nieuwe track af.. deze versie is niet helemaal up-to-date.. we hebben nog wat aan de kick en de afmix gewerkt.. hier toch alvast een previewtje.. alleen altijd zo jammer dat youtube de kwaliteit ver***** !
Grtz
Youtube verkracht de kwaliteit niet meer. Dat heb je alleen nog maar met Podcasts sinds dat ze HD audio ondersteunen. Als Youtube het wel doet is het JOU afmix fout. Betekend dus dat hij te hard staat waar door Youtube hem wel MOET compresen. Zelfde geld voor soundcloud FYI
Ik vind de track wel vet, de kick is alleen te kort in de intro. Ik dacht eigenlijk dat het een build up kick was en zat nog op de echte klapper te wachten. Helaas kwam die alleen niet. Vocals zijn er goed gedaan al hebben ze wel erg veel laag wat raar in de mix uit komt. Zoals ik zei en het is met de meeste hier alles is dope maar je kicks blijven achter. Dit geld ook voor mezelf.