Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:04 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Vandalize schreef:
Heb weer wat nieuws gemaakt ^^

wil wat meningen er over horen.

Beetje leeg en eentonig...

ben ik het mee eens, maar de kick klinkt zeer goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:20 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
TheDesolator schreef:
@ Wouter

Klinkt goed! Je zou eventueel nog wat tonen in de melodie kunnen aanpassen
(Maar dat is een kwestie van smaak)
Voor de rest:
Klinkt nu nog heel erg "leeg" maar zeker niet slecht :)

Haha, dat was niet mijn track hoor. was iets mis gegaan met 't quoten..

haha oke xd Fail
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:39 

Hardtraxx Addict

Hardroller schreef:
Citaat:

Klinkt wel geinig opzich:o hoewel ik niet helemaal weg ben van het kick achtige ding.
Maarja, ben wel benieuwd naar een eventueel eindproduct, mocht dit er komen.

Dit heb ik zelf gemaakt 2day:).

http://www64.zippyshare.com/v/96939879/file.html

Klinkt opzich wel leuk! alleen je synth mag wel wat voller ;)
kick klinkt wel goed ^^

Dit heb ik vandaag gemaakt :)

Klinkt super! Lekkere melo, die hoge noten raken me echt! Kick klinkt prima, mag van mij nog iets meer punch hebben, ben benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:25 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
ik ben weer 6 minuten en 35 seconden aan het prutsen geweest met mijn melodie + kick

http://www64.zippyshare.com/v/24063103/file.html

ff downloaden voor juiste kwaliteit :thumbup:

Vind dat eerste melo/ritme noise niet passen bij je main melo het ritme klopt niet klinkt niet lekker imo.
Maar je main melo is wel nice :thumbup:

--------

Ik heb nog wat gewerkt aan die nieuwe intro van mij denk dat ik de eentonigheid heb weg gehaald :)

wil graag wat meningen horen.
Ben zelf nog niet tevreden over de opbouw maar daar werk ik nog aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 10:48 

Hardtraxx Addict

Vandalize schreef:
Case Dj schreef:
ik ben weer 6 minuten en 35 seconden aan het prutsen geweest met mijn melodie + kick

http://www64.zippyshare.com/v/24063103/file.html

ff downloaden voor juiste kwaliteit :thumbup:

Vind dat eerste melo/ritme noise niet passen bij je main melo het ritme klopt niet klinkt niet lekker imo.
Maar je main melo is wel nice :thumbup:

--------

Ik heb nog wat gewerkt aan die nieuwe intro van mij denk dat ik de eentonigheid heb weg gehaald :)

wil graag wat meningen horen.
Ben zelf nog niet tevreden over de opbouw maar daar werk ik nog aan.

Klinkt al een stuk beter! De kick is naar mijn mening nog wel een beetje te veel op de voorgrond... maar me eq'en moet dat wel in orde komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:06 

Hardtraxxer

Ik vind dat juist wel goed klinken zo die kick, bij anderen (inclusief mezelf) verzuipt de kick vaak in de andere geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:43 

Hardtraxx Elite

Brainweavers schreef:
Ik vind dat juist wel goed klinken zo die kick, bij anderen (inclusief mezelf) verzuipt de kick vaak in de andere geluiden

Kwestie van EQ'en... Goed kijken waar de tail van je kick inzit, en dan zorgen dat je de rest goed EQ'ed zodat je kick niet verzuipt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:10 

Hardtraxxer

jaa idd.. maar soms helpt dat bij mij nogsteeds niet :P weer bezig geweest met een nieuwe extreem rauwe kick, wat vinden jullie?? neigt redelijk naar hardcore

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:42 

Hardtraxx Beheerder

Brainweavers schreef:
jaa idd.. maar soms helpt dat bij mij nogsteeds niet :P weer bezig geweest met een nieuwe extreem rauwe kick, wat vinden jullie?? neigt redelijk naar hardcore

is idd iets meer een hardcore achtige kick maar je kan de punch iets harder zetten of iets dikker maken, misschien dat dat wel helpt :)
------------------------------------------

Ik heb een nieuwe concept wat ik van plan ben af te maken.
ik ben er zelf erg tevreden over tot nu toe

ik hoor het wel of het wat is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:16 

Hardtraxx Newbie

en deze dan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:56 

Hardtraxx Addict

Jorrr schreef:
en deze dan?

klinkt lekker hoor! Nu nog aan je synths werken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 01:38 

Hardtraxxer

Jorrr schreef:
en deze dan?

In tegenstelling tot wouter vind ik die kick echt niet goed.

Even uitleggen vanuit mijn visie:
Hij heeft namelijk veel te veel mid in de tail zitten waardoor de lows onderdrukt worden.
En je punch heeft niet echt een impact daar moet je vooral aan werken. Ook heb ik het gevoel dat je je volume levels allemaal te hoog heb staan het gaat mekaar zo overheersen. Je moet even inplaats van dat je je geluid harder zet om het erboven uit te laten komen, de rest juist wat lager volume geven ;)

PS
Hoop dat je snapt dat dit geen afkraken is maar dat ik je juist de goeie weg probeer op te helpen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 08:42 

Hardtraxx Beheerder

Mijn post word gewoon 2x genegeerd, en het is onzin dat het niet boeiend is want alles wat hier staat is boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:24 

Hardtraxx Newbie

@Wout3r, Thanks

Vandalize schreef:
Jorrr schreef:
en deze dan?

In tegenstelling tot wouter vind ik die kick echt niet goed.

Even uitleggen vanuit mijn visie:
Hij heeft namelijk veel te veel mid in de tail zitten waardoor de lows onderdrukt worden.
En je punch heeft niet echt een impact daar moet je vooral aan werken. Ook heb ik het gevoel dat je je volume levels allemaal te hoog heb staan het gaat mekaar zo overheersen. Je moet even inplaats van dat je je geluid harder zet om het erboven uit te laten komen, de rest juist wat lager volume geven ;)

PS
Hoop dat je snapt dat dit geen afkraken is maar dat ik je juist de goeie weg probeer op te helpen ;)

Ik begrijp het, ik zal er vanmiddag even naar kijken, ik zal dus even de Distortion iets meer EQ'en.
Naar de punch kan ik ook nog even kijken. Je verwacht dus eigenlijk dat de kick meer 'low'/'bass' krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:39 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Mijn post word gewoon 2x genegeerd, en het is onzin dat het niet boeiend is want alles wat hier staat is boeiend.

Jij word idd nogal ondergesneeuwd :/
Maar vind die intro sound dus egt helemaal niks sorry, het klinkt dun schel en er is geen touw aan vast te knopen :/ vind de climax melo lekker, synth ietsje schel maar das een kwestie van EQ'en, afmix is niet top maar neem aan dat het gewoon effe snel gedaan was voor een preview?
kick is vrij goed, miss zorgen dat er iets meer bass zit aan het begin van de kick (gewoon een doffe sub klap)
Naar mijn menig mag er ook wel wat meer distortion op (Maar das mijn smaak)

Hoop dat je hier wat mee kan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:35 

Hardtraxx Beheerder

RAW-vizion schreef:
Case Dj schreef:

Jij word idd nogal ondergesneeuwd :/
Maar vind die intro sound dus egt helemaal niks sorry, het klinkt dun schel en er is geen touw aan vast te knopen :/ vind de climax melo lekker, synth ietsje schel maar das een kwestie van EQ'en, afmix is niet top maar neem aan dat het gewoon effe snel gedaan was voor een preview?
kick is vrij goed, miss zorgen dat er iets meer bass zit aan het begin van de kick (gewoon een doffe sub klap)
Naar mijn menig mag er ook wel wat meer distortion op (Maar das mijn smaak)

Hoop dat je hier wat mee kan :thumbup:

afmix is idd ff snel gedaan voor de preview, de synth is nog iets te schel maar dat is ook meer aan het einde om het perfect te krijgen, kick vind ik lekker zo dus doe ik niks meer aan en begin sound vond ik juist heel vet maar ik zorg nog ff voor wat opvulling aan het begin komt sws nog een lekkere break in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:40 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:

Kvind de melo wel wat hebben, lekkere synth in ieder geval. De break is wat saai, die mag wel wat meer spanning en opbouw hebben. Misschien een lekker vocaltje daar...
Kick klinkt goed, pitched ook wel lkkr vind ik.
Al met al prima productie denk ik... Als je klaar bent met sleutelen en perfectioneren hoor ik graag t eindresultaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:41 

Hardtraxx Beheerder

mr_vertigo schreef:
Case Dj schreef:

Kvind de melo wel wat hebben, lekkere synth in ieder geval. De break is wat saai, die mag wel wat meer spanning en opbouw hebben. Misschien een lekker vocaltje daar...
Kick klinkt goed, pitched ook wel lkkr vind ik.
Al met al prima productie denk ik... Als je klaar bent met sleutelen en perfectioneren hoor ik graag t eindresultaat!

als ie af is post ik hem hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:45 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
Maar vind die intro sound dus egt helemaal niks sorry, het klinkt dun schel en er is geen touw aan vast te knopen :/

Ik vind die intro sound wel tof eigenlijk, hij is alleen iet wat leeg indd. Miss te veel reverb? Iig mag er van mij een bass onder en dan klinkt tie denk ik best dik. En voor mij is er prima een touw aan vast te knopen :P Lekker veel energie zit in de sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 14:49 

Hardtraxxer

@ case DJ de kick/bass past idd niet echt bij de melodie, ik denk dat deze kick heerlijk klinkt bij een stevige (mid) intro

@ Vandalize heerlijk vaag introotje.. hou ik wel van, alleen ik ben bang dat het snel verveeld op één of andere manier, maar het idee is leuk uitgewerkt ^_^

@ brainweavers die kicktest vind ik niet echt iets hebben.. sorry :$ maar die rawtest!! super, doet me denken aan psycho :P

mijn gepruts maar weer eens neerzetten xd

http://www29.zippyshare.com/v/288476/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:07 

Hardtraxx Beheerder

darkoholic schreef:
@ case DJ de kick/bass past idd niet echt bij de melodie, ik denk dat deze kick heerlijk klinkt bij een stevige (mid) intro

wie heeft er nog meer gezegd dan dat de kick/bass niet bij de melo past ik heb het hier nog niet zien staan hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:12 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
darkoholic schreef:

wie heeft er nog meer gezegd dan dat de kick/bass niet bij de melo past ik heb het hier nog niet zien staan hoor?

ik dacht dat ergens gelezen te hebben, maar dan zal ik dat wel verkeerd hebben gelezen :$ maar daarom veranderd mijn mening niet :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:14 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:49 

Hardtraxx Newbie

Case Dj schreef:

Ik ben denk ik ook niet echt interessant haha,
Ben nog steeds van mening dat de mijne niet echt af is.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:37 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:

Maar kijk eens hoe vaak je hier iets post dan..
Elke pagina weer iets nieuws, beter maak je iets eens een stuk verder af voordat je weer iets nieuws post.

Laatst gaf je ook al een preview waarbij je aangaf dat je er zon 7 minuten aan gewerkt had,
leuk om te weten hoor, maar dan ga ik er echt niet naar luisteren.

je leert/bereikt ook meer als je verder gaat met je projecten, kleine tip voor de volgende keer.. ;)

@ties, je melo klinkt wel leuk
je kick mist power en bass

@ darkoholic, het spreekt me niet aan, de intro is chaotisch, en de screech is heel ruw
je melodie is ook lichtelijk vals.
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner