Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:14 

Hardtraxx Addict

vandaag maar weer eens druk geweest met me reverse, benieuwd wat jullie ervan vinden :corn:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 13:44 

Hardtraxxer

Distattack schreef:
@ zirkumflex, Kick is nog beetje droog maar gaat zeker de goede kant op! probeer alles eens iets op te dikken met screeches ofsomething?

@ anaxibia, i (L) the vocals, van een documantare ofzo? De intro ben ik niet zo weg van, kicks klinken imo ook niet echt lekker. de afmixing mag ook nog heel wat aan gebeuren jongens, de synth lijkt net alsof het een nexus lead is ofzo? De melodie is wel oke!

@Scumbag Je kick is nog beetje droog, probeer er iets meer dist erover te gooien! De break vind ik wel heerlijk klinken, ik hou van breaks met piano erin etc, (zelf ook gedaan met ifeel haha) De melodie vind ik ook wel lekker, synth is nog een beetje droog, zoals gezegt, iets meer reverb er op. Voor de rest klinkt het allemaal wel, keep it up.
(@ WZY, je hoeft de kick niet perse naar beneden te pitchen, misschien in dit geval wel, maar het hoeft niet, als je hem omhoog pitch krijg je meer zon wildstylerz effect).

@ Hardroller, Ik vind dat Lead echt heerlijk! kick liegt er ook niet om! Vocals ook super, ik hou van het stukje, uitwerken die hap! ben benieuwd of je ooit een full maakt, :)!

@ 2basb, ik vind persoonlijk die melo niks.. vind hem erg irritand, maar dat is toch meer persoonlijk, de afmixing mag ook nog wel, stukken beter.. Kick is ook niet me ding..

Zoo dan nu n stukje van ons kleine sneak peak van onze inzending voor Nutty T remix comp, ik hoop dat ik nu wel een feedback krijgt, ik neem ook tijd om die van jullie te beluisteren. :) (ik fade volume soms weg ivm jatten etc.)

http://www51.zippyshare.com/v/93011803/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:21 

Hardtraxxer

haha @ distattack xd
Je kunt me ook rustig een pm sturen met je shit.. zal 't zeker luisteren als ik thuis kom.
Je maakt me wel echt nieuwschierig aangezien je een anti-jat protection op je track heb gebouwd:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:57 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
haha @ distattack xd
Je kunt me ook rustig een pm sturen met je shit.. zal 't zeker luisteren als ik thuis kom.
Je maakt me wel echt nieuwschierig aangezien je een anti-jat protection op je track heb gebouwd:p

haha, ja ik heb al vaker gehad dat nummers van me onder andere naam worden gezet enz, en omdat deze contest nog loop, kunnen mensen de intro rippen.. wil ik tegen gaan vandaar een paar fade downs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:39 

Hardtraxxer

@distattack:
Klinkt allemaal zeer goed en als een geheel! alleen vind ik de kick minder, mist kracht, iig op mijn boxjes:)

@WZY:
Het is idd een reverse bass, maar hij is het nog net niet zeg maar.. volgens mij moet je hem ook wat hoger pitchen, maar dat is misschien een kwestie van smaak

Willen jullie ook even feedback op mij geven, een introotje, best experimenteel:

Verder heb ik nog wat projectjes lopen die nog wat rauwer zijn, oa die met de Chris One kick :loving: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:08 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
@distattack:
Klinkt allemaal zeer goed en als een geheel! alleen vind ik de kick minder, mist kracht, iig op mijn boxjes:)

@WZY:
Het is idd een reverse bass, maar hij is het nog net niet zeg maar.. volgens mij moet je hem ook wat hoger pitchen, maar dat is misschien een kwestie van smaak

Willen jullie ook even feedback op mij geven, een introotje, best experimenteel:

Verder heb ik nog wat projectjes lopen die nog wat rauwer zijn, oa die met de Chris One kick :loving: ^^

dankje voor je feedback,

Ja het mist iets laag, word aan gewerkt, over joune,

Ik vind je kick wel netjes klinken, voor de rest allemaal iets te droog. de synth is niet zo mn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:20 

Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
@distattack:

@WZY:

Klinkt wel goed, indd best experimenteel, maar niet echt mijn stijl. Weet niet zo goed welke kant je op moet gaan hiermee... Lastig voor mij om iets over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:22 

Hardtraxx Addict

Kep btje gewerkt aan mn kick, heb hem nu gelayerd, en wat gepitched, maar hij klinkt niet helemaal lekker. Te veel reverb zit er nu op vind ik...
Maar ben wel tevreden over de punch en iets warmer geluid. Wat kan ik doen om er wat meer drive in te krijgen, hij is nu nogal lomp.

http://soundcloud.com/mr_vertigo/kick-sample1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:34 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Kep btje gewerkt aan mn kick, heb hem nu gelayerd, en wat gepitched, maar hij klinkt niet helemaal lekker. Te veel reverb zit er nu op vind ik...
Maar ben wel tevreden over de punch en iets warmer geluid. Wat kan ik doen om er wat meer drive in te krijgen, hij is nu nogal lomp.

http://soundcloud.com/mr_vertigo/kick-sample1

Met 'n tail kom je al 'n heel eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:54 

Hardtraxxer

@mr_vertigo het is inderdaad wat doubletrouble zegt nog niet top door de tail. maak hem wat langer en maak de staart ook ietsjes mooier door eq en goede distortion.

Ik heb ook weer is iets heel rauws gemaakt, hoop dat jullie het erg evt vinden en misschien nog tips hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:04 

Hardtraxxer

@ R-Shot: Ik vind hem erg vet! De kick kan wat 'lomper' vind ik.. Hij doet me ook een beetje aan een hardcore nummer denken.. maar kan niet zo gauw bedenken welke..

Ik ben ook weer verder gegaan met mn experimentele stukje:

Lekker vaag melodietje toegevoegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:06 

Artiest

@ R-Shot Wat ik zo kan horen op de laptop:

- De belletjes zou ik niet zo doen, simpelweg gewoon het riedeltje van Donkey Rollers - Overcome. Daar zou ik een andere melo voor maken dus.
- Opbouw is wel leuk, synth kan ik niet teveel over oordelen, maar lijkt me nog wat leegjes overall.
- Kick is te standaard, daar zou ik echt meer tijd in stoppen.
- Main melo kan me wel bekoren, ondanks dat het zo'n "simpele duistere" melodie is, waar ik normaal geen gigantische fan van ben. Deze doet op een of andere manier z'n werk wel gewoon goed dus.

Concept is wel tof opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:19 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
@ R-Shot Wat ik zo kan horen op de laptop:

- De belletjes zou ik niet zo doen, simpelweg gewoon het riedeltje van Donkey Rollers - Overcome. Daar zou ik een andere melo voor maken dus.
- Opbouw is wel leuk, synth kan ik niet teveel over oordelen, maar lijkt me nog wat leegjes overall.
- Kick is te standaard, daar zou ik echt meer tijd in stoppen.
- Main melo kan me wel bekoren, ondanks dat het zo'n "simpele duistere" melodie is, waar ik normaal geen gigantische fan van ben. Deze doet op een of andere manier z'n werk wel gewoon goed dus.

Concept is wel tof opzich.

woow ik kende die track van donkey rollers niet eens haha wel goed dat je het zegt, dat ga ik dan toch ff veranderen :)
kick heb je helemaal gelijk in, wou er inderdaad nog wel aan werken. en over de synth moet je misschien maar luisteren via computer speakers, het kan ook best dat het echt te leeg is en ik heb niet door heb. in dat geval ga ik dat ook zeker aanpassen.
Bedankt voor de tips in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:08 

Hardtraxxer

Recente melodie die ik een beetje heb uitgewerkt.
Vind hem zelf zeer tof klinken maar wil wat meningen horen van andere mensen :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:45 

Hardtraxx Beheerder

Vandalize schreef:

zo dat klinkt zeker niet verkeerd ik zou de synth nog iets ruiger/voller maken om hetnog beter te laten klinken, de kick klinkt ook lekker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:02 

Hardtraxxer

Vandalize schreef:

complimenten, klinkt wel vet! als je dit wat uitwerkt qua opbouw naar de climax toe, heb je beetje hetzelfde idee als firebird met die leads! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:17 

Hardtraxxer

@Vandalize:
Klinkt zeer professioneel! Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke product ^^

Zelf heb ik natuurlijk ook weer iets om te posten, een intro die best duister is! je moet er denk ik wel van houden, het lijkt een beetje geschreeuw van beesten ofzo, wel lekker rauw denk ik zo! (zelfde kick gebruikt als in mijn signature snippet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:29 

Hardtraxx Newbie

Hier een ander liedje van ons, ook vrij nieuw, maar we gaan hier nog niet mee met de kick naar hogere en lagere tonen, maar het is wel een erg luchtig hardstyle liedje :D zeker luisteren en laat zeker feedback achter ;)

Grz

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:47 

Hardtraxxer

@ Brainweavers

Vind de kick wel nice maar net zoals ik met de kick van Chris one heb leunt zon kick te veel naar hardcore. Verder moet je echt nog definitie aan je sounds geven het mist echt goeie ordering en goeie fx er op voor de rest klinken die schreeuw noises wel interessant.

oh en bedankt voor de reacties op mijn snippet mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:57 

Hardtraxxer

Vandalize, mag ik vragen welke sounds je bedoeld? want de kick en schreeuwgeluiden leg je uit in andere zinnen, dus ik neem aan dat je het over de snare en crashes hebt? Daar heb ik ook nog niets mee gedaan, standaard uit FL xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:32 

Hardtraxx Newbie

Vandalize schreef:

Klinkt goed man! Had je mijn berichtje nog gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 21:08 

Hardtraxx Elite

@BW klinkt erg vedt! Alleen je kick vind ik niet echt relaxed. Vooral die hoge tonen. Laag zit wel goed! ;)

Heb vandaag effe zitten ouwehoeren met n reversedbass.
Hij is nog lang niet perfect maar het is n begin, hebben jullie nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 21:45 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
@BW klinkt erg vedt! Alleen je kick vind ik niet echt relaxed. Vooral die hoge tonen. Laag zit wel goed! ;)

Heb vandaag effe zitten ouwehoeren met n reversedbass.
Hij is nog lang niet perfect maar het is n begin, hebben jullie nog tips?

Synth is wat te droog maar die reverse klinkt wel lekker.

@ brainweavers

ik bedoel ook die schreeuw noises ze klinken te droog en zit er niet echt een goed ritme in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:54 

Hardtraxxer

Net begonnen met producen vind het zelf wel lekker gaan, hier een filmpje:

@vandalize : klinkt lekker alleen zou er nog iets meer mee variƫren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 00:51 

Hardtraxx Newbie

Ik ben redelijk niet op het gebied van produceren,

hier ben ik nu mee bezig..

enig idee wat er beter kan?
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner