@T-Boz: De kick is een beetje TE veel van et goede. Voor de rest, intro niet zo geweldig, maar de climax vind ik best wel vet eigenlijk!
Maar om ff serieus te worden, Ik ben sinds een paar maand zelf ook met FL Studio 8 XXL aan het werk, en ik heb nu mijn eerste volledige nummer gemaakt!! Ik ben er HEEL erg blij mee eigenlijk omdat ik eigenlijk nog heel weinig van FL weet.
Ja, het begin van de break is ERG slecht maar ik heb dat in en uit faden nog niet onder de knie dus daar wou ik niet mee beginnen. De rest, het ''koor'' deel vind ik redelijk geslaagt

Kick is helemaal van mij, dankzei een ge-wel-dig-e tutorial op youtube door iemand met het kanaal ''limmylimm''. Heel erg bedankt hiervoor! (Wie weet zit die op HT maar ik weet ff niet wie

)
Melo is ook helemaal zelfbedacht, heeft 3 weken geduurt mja.. het is naar eigen zeggen erg goed geworden!
Synth is voor et grootste deel gelayerde nexus presets, die natuurlijk wel wat aangepast zijn. Maar dit is een punt van aandacht want echt ZELF een synth maken (met b.v. Zeta) kan ik nog niet zo best

Kritiek ALTIJD meer dan welkom! Ik ben hier om te leren zeggen ze dan
Linkje op zippy!