@iedereen. ja de kick klinkt wat dof/tokkerig, maar dat heb ook merendeels te maken met de kwaliteit van soundcloud (als je de mp3/wav ervan hoort heb je dat niet zoveel) Tja.. over de langdradigheid, dat heb gewoon te maken dat ik vrij early style produceer. Dus zoals vroeger toen je wel eens climaxen van 3 minuten had.
Dat over die Chris One kick klopt wel aardig, heb een keer een Chris One kick gemaakt die klonk als Killshot (ben nog bezig met een soort psycho kick) Die heb ik toen helemaal aanzitten passen tot het een mix was van Co2 en Chris One. En die heb ik in dit project gebruikt.
Dit project begon overigens als gewoon iets voor de grap dat ik heb uit gewerkt. Nu ga ik hem gebruiken als tool. Maar omdat ik zoveel goede reacties krijg ga ik met deze sound ook een serieuze track maken. En als ik daar ook allemaal goede reacties over krijg, ga ik misschien naar een label kijken ofzo, misschien ook niet..
Maar ik denk dat ik eerst is een keer een studio sessie met Thera boek, omdat je daar egt heel veel van kan leren. En dan nog eens verder kijken
Maar bedankt voor alle goede reacties