Het zit wel leuk in elkaar, Alleen klinkt je kick nog vrij amateuristisch, hij staat ook ten aanzien van de melodie volgens mij te hoog gepitcht. Verder kunnen je synths wel wat delay en reverb gebruiken, om ze wat voller te krijgen.. Verder is het een beetje een 'standaard' track..
Mijn nieuwste testmelo met build en snel gefixte kicks...
De punch is duidelijk een sample^^. Maarja,
Jouwn melodie klinkt wel leuk, alleen mis ik een echte qlimax, ik bedoel zegmaar dat de noten hoger gaan... Zou mischien leuk zijn nog erin te bouwen.. Maar dat is natuurlijk wel smaak. De kick klinkt inderdaad ook nog niet af. Ben trouwens wel beniewd of een track met die melodie gaat afmaken:o
Ben zelf ook bezig geweest aan het maken van een intro'tje... Is 't get?
Laatste creatie met Full Focus! Al redelijk supported, gedraaid door Deepack enz.
Hier de HQ!
Graag jullie mening!!
Opzich geen slechte track, maar er is eigenlijk niks wat echt indruk op me maakt, op de melodie van de tweede climax na. Probeer iets meer met een idee te komen, voordat je met een track begint de volgende keer. Wordt het minder standaard van
Laatste creatie met Full Focus! Al redelijk supported, gedraaid door Deepack enz.
Hier de HQ!
Graag jullie mening!!
Opzich geen slechte track, maar er is eigenlijk niks wat echt indruk op me maakt, op de melodie van de tweede climax na. Probeer iets meer met een idee te komen, voordat je met een track begint de volgende keer. Wordt het minder standaard van
Zelf ook net nieuw trackje af:
Beniuwd naar jullie mening ofc
Vind de intro zeer vet, Helaas vind ik de qlimax helemaal niet zo in de stijl van de intro passen, ook heb ik het idee dat de kick in de qlimax net verkeerd gepitcht is. Ik denk dat je met wat perfectioneren een heel eind komt...
Maarja, is wel leuk trackje.. ben benieuwd naar je volgende!
@R-shot T is maar wat je zelf t mooiste vind, ik zou een anti maken. Misschien dan eerst een verdere opbouw naar de Anti (net als bij The Haunter of the Dark bijvoorbeeld)!
Ik heb ook weer achter mn computertje gezeten. http://soundcloud.com/pimm-1 Alleen bij 'untitled2' denk ik dat in de reverse meer bas moet maar ik was dr nog mee bezig Owja en upload ook mijn remix van Widowmaker
Zie de laatste tijd veel mensen die wel een eigen stukje neerzetten maar niet reageren op iemand anders snippet, ook op deze pagina. Zou t wel zo netjes vinden om ook andere mensen feedback te geven ipv alleen maar vragen daarom.
Zie de laatste tijd veel mensen die wel een eigen stukje neerzetten maar niet reageren op iemand anders snippet, ook op deze pagina. Zou t wel zo netjes vinden om ook andere mensen feedback te geven ipv alleen maar vragen daarom.
ik ben het ook met je eens ik reageer vaak op anderen ook als er geen termen staan als feedback graag
op de vorige pagina's zie ik veel meer quotes en reacties
ik ben het wel emt je eens, maar ik vind ook niet dat je gelijk op elk ding dat er staat een feedback moet geven, wat ik bijvoorbeeld doe is af en toe is wat neerzetten maar ook gelijk feedback aan andere geven. dat feedback geef ik vaak later als dat ik zelf wat heb gepost.
een tijdje terug heb ik een preview gepost van i feel, heeel veel comments op gekregen, en kijk een aantal pagina's terug, heb ik zelf ook veel comments gegeven, maar zoals ik nu zie bijv bij hard twints(even voorbeeld) dat hij (volgensmij) dit allemaal niet eens leest. hij post zo weer zn eigen track. en klaar.
ik ben het wel emt je eens, maar ik vind ook niet dat je gelijk op elk ding dat er staat een feedback moet geven, wat ik bijvoorbeeld doe is af en toe is wat neerzetten maar ook gelijk feedback aan andere geven. dat feedback geef ik vaak later als dat ik zelf wat heb gepost.
Als jij af en toe feedback geeft hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Er zijn genoeg forumleden die goede feedback geven, echtet kun je niet ontkennen dat er ook mensen zijn die af en toe gewoon wat neer zetten zonder ook maar te luisteren naar stukjes van andere mensen die graag feedback willen.
een tijdje terug heb ik een preview gepost van i feel, heeel veel comments op gekregen, en kijk een aantal pagina's terug, heb ik zelf ook veel comments gegeven, maar zoals ik nu zie bijv bij hard twints(even voorbeeld) dat hij (volgensmij) dit allemaal niet eens leest. hij post zo weer zn eigen track. en klaar.
Maar dat is mijn mening.
Ik heb zelf ook op jouw gereageert en daarbij moet je voor mij idd wel iets dieper terug gaan maar aangezien ik niet echt productief actief ben geweest ben ik zelf ook minder in de Eigen Producties maar ik ben zeker als ik zelf ook wat post ook actief met advies richting andere mensen en als je idd dieper terug kijk zie je dat ik zelfs ook op jouw toen best wel vaak heb gereageerd. Dus ik voel me nu lichtelijk persoonlijk aangevalt maar ik snap jouw standpunt
Maar dat is mijn mening.
Ik heb zelf ook op jouw gereageert en daarbij moet je voor mij idd wel iets dieper terug gaan maar aangezien ik niet echt productief actief ben geweest ben ik zelf ook minder in de Eigen Producties maar ik ben zeker als ik zelf ook wat post ook actief met advies richting andere mensen en als je idd dieper terug kijk zie je dat ik zelfs ook op jouw toen best wel vaak heb gereageerd. Dus ik voel me nu lichtelijk persoonlijk aangevalt maar ik snap jouw standpunt
ik bedoel jou er niet mee. het gaat om het idee, maar je begrijpt me al dus. _