wrote:De kick klinkt erg vol en sterk en ook de sound is wel grappig. Alleen zie ik geen logica in die toks vooraan...
haha dat was verkeerd gegaan bij t renderen, ik was intro aan t bouwen, sounds gemaakt. en kcik, die toks stellen niks voor:)
wrote:De kick klinkt erg vol en sterk en ook de sound is wel grappig. Alleen zie ik geen logica in die toks vooraan...
Hey,
De punch is duidelijk een sample^^.wrote:Vind de kick alles behalve amateuristisch als hij hem zelf heeft gemaakt. Fijne punch, bass op zich ook niet slecht en pitched goed mee dus ja.
Alleen inderdaad reverb en delay oid op je synths en vooral je piano stukje veel voller laten klinken dmv bv. een pad of string.
View on SoundCloud
Mijn nieuwste testmelo met build en snel gefixte kicks...
wat een masterkick aan het eind
Ghehe true & thanks.wrote:@JannickF
\de punch is duidelijk een sample geldt ook voor jou
vind het opzich lekker klinken sounds ben ik niet zo weg van
Opzich geen slechte track, maar er is eigenlijk niks wat echt indruk op me maakt, op de melodie van de tweede climax na. Probeer iets meer met een idee te komen, voordat je met een track begint de volgende keer. Wordt het minder standaard vanwrote:Laatste creatie met Full Focus! Al redelijk supported, gedraaid door Deepack enz.
Hier de HQ!
View on YouTube
Graag jullie mening!!
Vind de intro zeer vet,wrote:Opzich geen slechte track, maar er is eigenlijk niks wat echt indruk op me maakt, op de melodie van de tweede climax na. Probeer iets meer met een idee te komen, voordat je met een track begint de volgende keer. Wordt het minder standaard vanwrote:Laatste creatie met Full Focus! Al redelijk supported, gedraaid door Deepack enz.
Hier de HQ!
View on YouTube
Graag jullie mening!!
Zelf ook net nieuw trackje af:
View on YouTube
Beniuwd naar jullie mening ofc
helemaal mee eens gebeurt steeds vaker hier!wrote:Zie de laatste tijd veel mensen die wel een eigen stukje neerzetten maar niet reageren op iemand anders snippet, ook op deze pagina. Zou t wel zo netjes vinden om ook andere mensen feedback te geven ipv alleen maar vragen daarom.
ik ben het ook met je eens ik reageer vaak op anderenwrote:Zie de laatste tijd veel mensen die wel een eigen stukje neerzetten maar niet reageren op iemand anders snippet, ook op deze pagina. Zou t wel zo netjes vinden om ook andere mensen feedback te geven ipv alleen maar vragen daarom.
ik ben het wel emt je eens, maar ik vind ook niet dat je gelijk op elk ding dat er staat een feedback moet geven, wat ik bijvoorbeeld doe is af en toe is wat neerzetten maar ook gelijk feedback aan andere geven.wrote:Zie de laatste tijd veel mensen die wel een eigen stukje neerzetten maar niet reageren op iemand anders snippet, ook op deze pagina. Zou t wel zo netjes vinden om ook andere mensen feedback te geven ipv alleen maar vragen daarom.
Als jij af en toe feedback geeft hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Er zijn genoeg forumleden die goede feedback geven, echtet kun je niet ontkennen dat er ook mensen zijn die af en toe gewoon wat neer zetten zonder ook maar te luisteren naar stukjes van andere mensen die graag feedback willen.ik ben het wel emt je eens, maar ik vind ook niet dat je gelijk op elk ding dat er staat een feedback moet geven, wat ik bijvoorbeeld doe is af en toe is wat neerzetten maar ook gelijk feedback aan andere geven.
dat feedback geef ik vaak later als dat ik zelf wat heb gepost.
Ik heb zelf ook op jouw gereageertwrote:een tijdje terug heb ik een preview gepost van i feel, heeel veel comments op gekregen, en kijk een aantal pagina's terug, heb ik zelf ook veel comments gegeven, maar zoals ik nu zie bijv bij hard twints(even voorbeeld) dat hij (volgensmij) dit allemaal niet eens leest. hij post zo weer zn eigen track. en klaar.
Maar dat is mijn mening.
ik bedoel jou er niet mee. het gaat om het idee, maar je begrijpt me al dus. ;)_wrote:Ik heb zelf ook op jouw gereageertwrote:een tijdje terug heb ik een preview gepost van i feel, heeel veel comments op gekregen, en kijk een aantal pagina's terug, heb ik zelf ook veel comments gegeven, maar zoals ik nu zie bijv bij hard twints(even voorbeeld) dat hij (volgensmij) dit allemaal niet eens leest. hij post zo weer zn eigen track. en klaar.
Maar dat is mijn mening.en daarbij moet je voor mij idd wel iets dieper terug gaan maar aangezien ik niet echt productief actief ben geweest ben ik zelf ook minder in de Eigen Producties maar ik ben zeker als ik zelf ook wat post ook actief met advies richting andere mensen en als je idd dieper terug kijk zie je dat ik zelfs ook op jouw toen best wel vaak heb gereageerd. Dus ik voel me nu lichtelijk persoonlijk aangevalt maar ik snap jouw standpunt