thedutchrages wrote:doubletrouble wrote:This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Ik vind het lead te schreeuwerig als je begrijpt wat ik bedoel.
De kick is niet veel bijzonders, wanneer de kick laag moet pitchen hoor je alleen een punch, en wanneer je 2e melo laat inkomen word het ineens stil zegtie wat, hoor je vaag vingergeknip? en dan meteen weer kick & lead.
probeer die paar kleine dingetjes nog bij te werken.
De melo is trouwens wel oke!
of niet, haaha ;d
keus is aan jou

Als je verhaal niet zo onsamenhangend was geweest, en wellicht wat kritiek waar ik mee wat zou kunnen, had ik misschien, let wel; misschien, wel wat ermee kunnen doen. Zodra de kick laag pitcht, hoor je de bass nog wel degelijk; wordt 't niet gewoon tijd voor 'n setje nieuwe studiomonitoren?
De lead is niet schreeuwerig, de lead is duidelijk en sterk, alhoewel dat 'n kwestie van smaak kan zijn.
Na de eerst melodie wordt 't stil en wordt er inderdaad iets gezegd, dat "vingergeknip" is ook correct en daarna weer een lead+kick hoort bij de opbouw en is bewust gedaan. Eens wat anders dan wederom naar een climax opbouwen, zoals in praktisch elk hardstyle nummer