@JannickF: Hij heeft inderdaad een te hoge kraak alleen voor de rest:
_______________________________________________________________________________________________________
Ik heb zowat m'n complete track voor de Hardskillz contest herbouwd en ik moet zeggen, ik ben al aardig op weg.
Afmix alleen ruigweg gedaan. Kan zo wel horen dat er iets te veel laag in de tail zit denk ik. Synth / Melo heeft er een beetje last van bij het pitchen dus moet nog even wat beter EQ'en.
Het gaat dus om het geheel, en vooral wat jullie van de verschillende sounds vinden. De reverse, de kick, de main kick, de synth van de melo, het intro, vooral of deze te druk is of niet. Ben niet zo weg van die goedkope screech eigenlijk als ik eerlijk ben.
http://www63.zippyshare.com/v/58423840/file.html * / **
*Ik zeg normaliter nooit download plz want meestal is het wel aardig te horen alleen deze keer raad ik het wel aan want schijnbaar heeft m'n intro sound net de verkeerde sound want hij spaced hem totaal op zippy. Plus de main synth komt voor geen meter uit.
** Let niet op de tracknaam, kon niks bedenken als naam voor m'n FL project dus ik dacht, was dit niet helemaal ''hip'' een tijdje terug?