Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:07 

Hardtraxx Addict

Abstractorz schreef:
RAW-vizion schreef:
Abstractorz schreef:
Is er hier iemand met een Acces Virus Ti2? Want ik heb nu 4500 euro bij mekaar gespaart en ik zou een goeie hardware synth willen kopen, wat kunnen mensen met ervaring mij aanraden? :D

ten eerste dit hoort thuis in het hoe/wat produceren topic, maar als je het geld heb is een TI2 the way to go imo :thumbsup:

Ik vraag toch niks over hoe ik moet produceren? :P Leek me hier wel goed te staan want ik hoef eigenlijk niet te weten hoe ik het moet doen. Maar ik twijfel ook tussen de andromeda G6, schijnt ook zeer goed te zijn :D

Voor je zoiets koopt moet je je eerst de volgende dingen afvragen want dit is echt een fout die veel mensen maken.
- Ben je zo ver dat je met software synths alles kunt maken dat je wilt maken?
- Heb je al echt serieuze projecten af?

Zolang je niet genoeg weet van muziek producties zul je met een virus geen steek verder komen, een virus is niks anders dan de gemiddelde software synthesizer alleen kun je met je vingers aan de knoppen draaien en is de output iets harder en helderder.

Ik zou je echt adviseren om te kijken of het echt nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:15 

Hardtraxx Addict

Abstractorz schreef:
Wat zijn dan de voordelen aan een virus TI2 ten opzichte van een virus C of TI? Of bv. een andromeda G6, ik ben er echt nog niet uit :P

Meer polyphonie vooral.

Heb je studiomonitoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:41 

Hardtraxxer

Ik heb nu alles uit Massive, Sylenth 1, Zebra2, FM8, Largo en Predator gehaald dat ik maar kan. Ik heb kennis over alles wat in die dingen zit en voel mijzelf gewoon geblokkeerd momenteel want ik kan niet meer verder. Dus volgens mij is het de juiste stap.

hidde schreef:
Abstractorz schreef:
Wat zijn dan de voordelen aan een virus TI2 ten opzichte van een virus C of TI? Of bv. een andromeda G6, ik ben er echt nog niet uit :P

Meer polyphonie vooral.

Heb je studiomonitoren?

Jup ;) http://www.thomann.de/be/genelec_8040ap ... onitor.htm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:58 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

Paul schreef:

Geen professionele mening, maar ik vind het best wel lekker klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:55 

Hardtraxxer

Best wel vet nummer, maar waarom wordt TBA tegenwoordig zo vaak als tracknaam gebruikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:05 

Hardtraxxer

Abstractorz schreef:
Best wel vet nummer, maar waarom wordt TBA tegenwoordig zo vaak als tracknaam gebruikt :P

staat voor to be announced, oftewel nog niet bekend.. pas als de track af is krijgt ie vaak een 'echte' naam.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:22 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
Abstractorz schreef:

staat voor to be announced, oftewel nog niet bekend.. pas als de track af is krijgt ie vaak een 'echte' naam.. xd

Zozo :P Wist ik helemaal niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:12 

Hardtraxxer

Hey iedereen,
http://www63.zippyshare.com/v/73500114/file.html
wat vinden jullie van deze kick???
Hier klinktie vrij hard:o
(niet meteen afzetten, luister effetjes af want heb de kick in layers op laten bouwen min of meer).
Melo is is midi
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:05 

Hardtraxx Elite

JannickF schreef:
Hey iedereen,
http://www25.zippyshare.com/v/27006644/file.html
wat vinden jullie van deze kick???
Hier klinktie vrij hard:o
(niet meteen afzetten, luister effetjes af want heb de kick in layers op laten bouwen min of meer).
Melo is is midi

Hij is te hoog imo. Als je de zelfde kraak met een lagere sound kan maken heb je een perfecte kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:22 

Hardtraxxer

Er werdt mij de vorige keer vertelt dat mijn kick een tail miste,
Ik vroeg me af of dit nu nog steeds het geval is.

Thankyou in advance

http://www.speedyshare.com/files/274344 ... 2011_2.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:17 

Hardtraxx Addict

Tingting schreef:
Er werdt mij de vorige keer vertelt dat mijn kick een tail miste,
Ik vroeg me af of dit nu nog steeds het geval is.

Thankyou in advance

http://www.speedyshare.com/files/274344 ... 2011_2.mp3

Er zit nu inderdaad een tail in.

Alleen is je punch / tok veel te hol / dof. Hier mag veel meer felheid en kracht in. Nu lijkt het alsof er een soort van filtertje overheen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:24 

Hardtraxx Addict

@JannickF: Hij heeft inderdaad een te hoge kraak alleen voor de rest: :drool: :love:
_______________________________________________________________________________________________________
Ik heb zowat m'n complete track voor de Hardskillz contest herbouwd en ik moet zeggen, ik ben al aardig op weg.
Afmix alleen ruigweg gedaan. Kan zo wel horen dat er iets te veel laag in de tail zit denk ik. Synth / Melo heeft er een beetje last van bij het pitchen dus moet nog even wat beter EQ'en.

Het gaat dus om het geheel, en vooral wat jullie van de verschillende sounds vinden. De reverse, de kick, de main kick, de synth van de melo, het intro, vooral of deze te druk is of niet. Ben niet zo weg van die goedkope screech eigenlijk als ik eerlijk ben.

http://www63.zippyshare.com/v/58423840/file.html * / **

*Ik zeg normaliter nooit download plz want meestal is het wel aardig te horen alleen deze keer raad ik het wel aan want schijnbaar heeft m'n intro sound net de verkeerde sound want hij spaced hem totaal op zippy. Plus de main synth komt voor geen meter uit.

** Let niet op de tracknaam, kon niks bedenken als naam voor m'n FL project dus ik dacht, was dit niet helemaal ''hip'' een tijdje terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:07 

Hardtraxxer

Citaat:
"Thund3R"]@JannickF: Hij heeft inderdaad een te hoge kraak alleen voor de rest: :drool: :love:
_______________________________________________________________________________________________________
Ik heb zowat m'n complete track voor de Hardskillz contest herbouwd en ik moet zeggen, ik ben al aardig op weg.

http://www63.zippyshare.com/v/58423840/file.html * / **

Dankjewel voor de reacties!

Ik heb trouwens je track gedownload, en geluisterd.
Ik vind het wel vet! hoewel de reverse+main kick wel wat meer bass mag hebben naar mijn mening.
Wacht dacht je er trouwens van om je bass op het begin uit je kick te laten, en dan nadat de screech melodie zich 1x heeft afgespeelt de bass boven op de reversekick gooien... Moeilijk te verwoorden maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, dat lijkt me echt vet namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:10 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 03:02 

Hardtraxxer

Check out our latest preview!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:02 

Hardtraxxer

@fullfocus
Ik vind dat je bij de stilte niet de akkoorden hebt gepakt die bij mekaar passen, misschien is dat mening maar daarom zeg ik het maar:P en je melo koon ik niet zo heel goed volgen maar voor de rest vind ik het zeker niet verkeerd klinken hoor, vooral die anti-qlimax vind ik vet gedaan :thumbup:

@Doubletrouble
Ik vind je mid-intro iets te lang duren, je kan hem ook evenlang houden maar iets meer fx erin stoppen waardoor het toch steeds beetje anders klinkt en het niet gaat vervelen.
ook vind ik dat je kick heel lang op dezelfde toonhoogte blijft wat een beetje gaat vervelen na 25 seconden.
Ook is dit op deze punten na zeker geen verkeerde track :thumbup:

Ik heb zelf ook nog ff aan een kick zitten knutselen :) ben zeer benieuwd wat jullie vinden, zelf vind ik hem echt vet geworden.

http://www19.zippyshare.com/v/89213232/file.html (download voor kwaliteit :$) commentaar altijd welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 12:58 

Hardtraxxer

R-shot schreef:
@fullfocus
Ik vind dat je bij de stilte niet de akkoorden hebt gepakt die bij mekaar passen, misschien is dat mening maar daarom zeg ik het maar:P en je melo koon ik niet zo heel goed volgen maar voor de rest vind ik het zeker niet verkeerd klinken hoor, vooral die anti-qlimax vind ik vet gedaan :thumbup:

@Doubletrouble
Ik vind je mid-intro iets te lang duren, je kan hem ook evenlang houden maar iets meer fx erin stoppen waardoor het toch steeds beetje anders klinkt en het niet gaat vervelen.
ook vind ik dat je kick heel lang op dezelfde toonhoogte blijft wat een beetje gaat vervelen na 25 seconden.
Ook is dit op deze punten na zeker geen verkeerde track :thumbup:

Ik heb zelf ook nog ff aan een kick zitten knutselen :) ben zeer benieuwd wat jullie vinden, zelf vind ik hem echt vet geworden.

http://www19.zippyshare.com/v/89213232/file.html (download voor kwaliteit :$) commentaar altijd welkom :D

Midintro wordt nog helemaal aangepast, kwou nog niet alles weggeven in de preview ;p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 13:28 

Hardtraxxer

okee okee beter :P wil je ook ff mijn dingetje luistere? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 13:33 

Hardtraxxer

R-shot schreef:

Heb je kick net gehoord, kvind 't absoluut niet slecht, maar ik mis iets.. kweet alleen niet precies wat?
't Is me niet vers genoeg, let op de afmix, mag wat mij betreft ook wat meer distortion op en de "tok", of "punch" of hoe je 't ook wil noemen, mag naar mijn mening wat agressiever.
Verder wel 'n lekkere kick (: bass vind ik iig mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 13:59 

Hardtraxxer

doubletrouble schreef:
R-shot schreef:

Heb je kick net gehoord, kvind 't absoluut niet slecht, maar ik mis iets.. kweet alleen niet precies wat?
't Is me niet vers genoeg, let op de afmix, mag wat mij betreft ook wat meer distortion op en de "tok", of "punch" of hoe je 't ook wil noemen, mag naar mijn mening wat agressiever.

dankje voor feedback, ik zal inderdaad ff wat meer distortion in de tok/punch zetten :P qua me afmix betreft heb ik in tracks die ik afmaak dat wel goed maar ik had vanochtend ff snel beetje goed gezet:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:20 

Hardtraxxer

R-shot schreef:
doubletrouble schreef:
R-shot schreef:

dankje voor feedback, ik zal inderdaad ff wat meer distortion in de tok/punch zetten :P qua me afmix betreft heb ik in tracks die ik afmaak dat wel goed maar ik had vanochtend ff snel beetje goed gezet:P

You're welcome ^^
Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

@doubletrouble: je kick pitcht nog niet helemaal lekker! je punch mag wel wat rauwer hij is nogal ''clean'' verder zou iets meer kraak ook geen kwaad kunnen imo ;)

hier btw nieuwe kick van mij, tis een keer wat meer ''nu-style'' dan wat ik normaal voor kicks heb, nog tips? :)

(alleen soundcloud verneukt de kwaliteit nogal >.< lijkt wel of ze hem compressen ofzo :huh: )
http://soundcloud.com/raw-vizion/test2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 02:21 

Hardtraxxer

Had nieuwe vst gekocht en vond daar een synth tusse die ik wel cool vond voor in een house liedje.
Begon dus met wat bouwen en kreeg dit uiteindelijk eruit;
Zie het als een schets, niet veel tijd aan besteed.

http://www.speedyshare.com/files/274632 ... etrack.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 09:55 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
@doubletrouble: je kick pitcht nog niet helemaal lekker! je punch mag wel wat rauwer hij is nogal ''clean'' verder zou iets meer kraak ook geen kwaad kunnen imo ;)

hier btw nieuwe kick van mij, tis een keer wat meer ''nu-style'' dan wat ik normaal voor kicks heb, nog tips? :)

(alleen soundcloud verneukt de kwaliteit nogal >.< lijkt wel of ze hem compressen ofzo :huh: )
http://soundcloud.com/raw-vizion/test2

ik vind je staart van de kick niet zo mooi klinken je distortion staat iets te hard waardoor het de bass een beetje vern**kt :$ ik vind daarintegen wel de punch lekker klinken ;)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner