heb dit projectje inelkaar geknutseld, bevat een intro+climax melodie. De afmixing is nog niet perfect:p
Maar ik wou graag weten wat jullie van mn nieuwe kick en melodietjes vinden, deze track wilde ik namelijk verder uitwerken.
sk1ppybeta wrote:Heej paar dagen terug heb ik mijn faal nummer gepost.. ik snap waarom mensen niet reageren want et was gewoon crap
Hier heb ik hem ff verder uitgewerkt.. ik vind hem zelf heel leeg klinken, Hoe kan ik dit nou verbeteren???
Check vanaf 35 sec ( veel te lange intro.. xD )
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Misschien wat reverb dr in gooien om het wat voller te krijgen... kweet niet.
Werk eerst maar aan je kicks
Die eerste kick klinkt jumpstyle achtig, en die met distortion klinkt als een natte scheet,
en er zit verder ook niet echt veel punch of bass in.
Je lead synth klinkt heel vlak, lijkt wel 1 layer? Probeer meer layers te pakken, ook wat reverb, beter filteren enzo. Je kick heeft ook nog wat werk nodig, sub is wel aardig maar vooral de punch kan beter!
SH1FX wrote:
layers maken , reverb's, zachte background sounds
Sicknez wrote:
Die eerste kick klinkt jumpstyle achtig, en die met distortion klinkt als een natte scheet,
Tsja ik ga maar eens googlen wat et allemaal betekent sommige dingen snap ik wel. Alleen et is lastig want veel VST plugins kosten klauwen met geld dus ik gebruik de simpele free vst plugins..
SH1FX wrote:
Sicknez wrote:
Tsja ik ga maar eens googlen wat et allemaal betekent sommige dingen snap ik wel. Alleen et is lastig want veel VST plugins kosten klauwen met geld dus ik gebruik de simpele free vst plugins..
vind hem niet heel verkeerd klinken,, waar heb je m mee gemaakt? microtonic? vind de kick wel erg "kort" klinken en je subbass vind ik niet mooi,, verder
vind hem niet heel verkeerd klinken,, waar heb je m mee gemaakt? microtonic? vind de kick wel erg "kort" klinken en je subbass vind ik niet mooi,, verder
SH1FX wrote:
Sicknez wrote:
Ooh dat klinkt echt goed Infact.
Ben inderdaad ook erg benieuwd naar een HQ stukje, maar dan vooral wat voor kick je erbij hebt. De kick maakt of breekt het hele nummer zowat dus..
Ik heb net ook weer een stukje gemaakt, ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.
het is nog maar een begin dus zitten wat standaard geluiden bij
en op het hoogste punt pitcht de kick niet lekker.