Thund3R wrote:JannickF wrote:Hey Hardtraxxurs,
Ik wil jullie mijn vergevorderde track preview laten horen.
Ik hoop dat jullie de tijd nemen om hem even de downloaden, beluisteren en mij vervolgens te laten weten wat jullie ervan vonden!!!!!
http://www54.zippyshare.com/v/97762775/file.html
Kick staat veel te luid, punch heeft een te hoge toon voor mijn smaak / gevoel. Synth is ook erg leeg in de climax.
Ehm ja, afgaande op de kritiek die ik bij de vorige versie kreeg ben ik 2 dagen lang hard aan het werk geweest.
Dus, hierbij weeral een nieuwe testversie van m'n Miami Belch remix.
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
de intro melo moet je egt niks meer aan doen, die is egt lekker zo, alleen de sound van de intro melo is nog wat rommelig, werk daar wat meer aan

je intro kick heeft nu een lekkere tok, maar mist nog een lekkere punch! (zorg ook dat er wat mee laag aan het begin van de kick komt, dat vult het mooi op)
verder zou ik voor de intro een andere bass maken want deze word denk niet veel hij is gewoon te ''springerig''!
de climax kick heeft meer punch en meer tok nodig, en speel wat met de EQ zodat die kraak wat scherper word
en wat ik laatst ook al zij, je moet die ''cuttoff'' meer tweaken zodat hij een beetje ''tok'' krijgt als je hem dicht draait (luister goed hoe dit klinkt in andere HS nummers, dan kom je er wel achter)