Iemand?Sicknez wrote:Kben weer ff aant prutsen geweest.
Wat vinden jullie van deze kick:
http://www53.zippyshare.com/v/95263427/file.html
Graag jullie mening hierover.
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
AHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
View on YouTube
Dit is mijn collab met NightRunnerz
was leuk om met hem samen te werken
ik waardeer reacties en geef een reactie terug
Greetz!
p.s. ik heb hem dubbel gepost omdat deze eerst niet in dit topic stond
Dit is mijn collab met NightRunnerz
Greetz!
Last edited by Avantixx on 09 Feb 2011 23:04, edited 1 time in total.
@ Sicknezz Tis um nog niet man, je disortion klinkt al in de richting, je punch mist nog wat veel. Ook je tok mag wel wat helderder.
Hopelijk heb je er iets aan
Last edited by The Indicator on 09 Feb 2011 23:40, edited 1 time in total.
Waarom praat je nu ineens in het Engels? Het is nog steeds een Nederlandstalig forum...Avantixx wrote: This is my collab with NightRunnerz
i like the way we produced
pls give some feedback and I comment on you 2!
Greetz!
-
AHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2011
voor wie was deze comment bedoeldThe Indicator wrote:Tis um nog niet man, je disortion klinkt al in de richting, je punch mist nog wat veel. Ook je tok mag wel wat helderder.
-
AHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2011
haha sorry! was niet mn bedoelingmarsiascout wrote:Waarom praat je nu ineens in het Engels? Het is nog steeds een Nederlandstalig forum...Avantixx wrote: This is my collab with NightRunnerz
i like the way we produced
pls give some feedback and I comment on you 2!
Greetz!
Avantixx, op wel label gaat dit dan gereleased worden?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
er moet meer punch in de kick. tok is wel oke, mag wel wat meer naar voren komen, de break is te lang en te leeg waardoor heel de drive uit het nummer gerukt wordAvantixx wrote:Dit is mijn collab met NightRunnerz
Greetz!
verder kan dit wel wat worden
-
AHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2011
Is nog niet helmaal zeker...The Indicator wrote:Avantixx, op wel label gaat dit dan gereleased worden?
we hebben allebei contact met een label, als een van ons word gecontracteerd
wordt die gereleased
ik ga niet zeggen welk label (omdat ik het simpelweg nog niet 100 % weet)
maar hier zijn er een paar waarmee we (veel) contact hebben:
- InFront Records
- Hard-Traxx Records
- Hardskillzrecords
- ComplexRecordings
Greetz
-
AHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2011
Bedankt voor je reactie!RAW-vizion wrote:er moet meer punch in de kick. tok is wel oke, mag wel wat meer naar voren komen, de break is te lang en te leeg waardoor heel de drive uit het nummer gerukt wordAvantixx wrote:Dit is mijn collab met NightRunnerz
Greetz!
p.s. ik heb hem dubbel gepost omdat deze eerst niet in dit topic stond![]()
verder kan dit wel wat worden
het is nog een preview dus er worden zeker wat dingen veranderd
o.a. de punch, break & lead.
als die helemaal af is (dus ook beter afgemixed)
post ik hem opnieuw in dit topic zodat iedereen kan horen wat ervan geworden is
nogmaals bedankt!
-
RHardtraxx Veteran
aub geen haatskilzz recordsAvantixx wrote:Is nog niet helmaal zeker...The Indicator wrote:Avantixx, op wel label gaat dit dan gereleased worden?
wordt die gereleaseder bestaat btw best een grote kans dat een van ons wordt gecontracteerd.
- InFront Records
- Hard-Traxx Records
- Hardskillzrecords
- ComplexRecordings
Greetz
Hey Hardtraxxers,
hier weer een update van ons project.
Komen de kicks nu beter naar voren? omdat ik dat in eerdere kritiek kreeg.
http://www23.zippyshare.com/v/92730143/file.html
Download AUB want de zippyshare quallity is bagger.
MASTER TIPS ZIJN HARTELIJK WELKOM
hier weer een update van ons project.
Komen de kicks nu beter naar voren? omdat ik dat in eerdere kritiek kreeg.
http://www23.zippyshare.com/v/92730143/file.html
Download AUB want de zippyshare quallity is bagger.
MASTER TIPS ZIJN HARTELIJK WELKOM
Vind 't wel vet klinken eigenljik, nog niet helemaal af maar wel in de richting.Sicknez wrote:Kben weer ff aant prutsen geweest.
Wat vinden jullie van deze kick:
http://www53.zippyshare.com/v/95263427/file.html
Graag jullie mening hierover.
-
AHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2011
Het maakt mij zelf niet zo heel veel uit. ik vind het al vet genoeg als ik een eigen release hebRAW-vizion wrote:aub geen haatskilzz recordsAvantixx wrote:Is nog niet helmaal zeker...The Indicator wrote:Avantixx, op wel label gaat dit dan gereleased worden?
wordt die gereleaseder bestaat btw best een grote kans dat een van ons wordt gecontracteerd.
- InFront Records
- Hard-Traxx Records
- Hardskillzrecords
- ComplexRecordings
Greetz
of deze track nou releasewaardig is..., ik denk dat dit op HSR zeker kan gereleased worden.
maar we zien wel, een ander label is ook nice
Ik vind het sowieso iets voor Tillt!
Dankje, k zal dr aan werkenThe Indicator wrote:@ Sicknezz Tis um nog niet man, je disortion klinkt al in de richting, je punch mist nog wat veel. Ook je tok mag wel wat helderder.
-
RHardtraxx Veteran
ik zou tog HSR proberen te vermeiden, je houd niet heel veel fans over hierzo als je met een release op HSR aankomtAvantixx wrote:Het maakt mij zelf niet zo heel veel uit. ik vind het al vet genoeg als ik een eigen release heb
of deze track nou releasewaardig is..., ik denk dat dit op HSR zeker kan gereleased worden.
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
Vind het erg vet man, vooral die eerste track! En bij die kick in progress idd de kick nog een beetje aanpassen, maar de melodie vind ik ook lekker. Goed bezigthedutchrages wrote: Nieuwe previews 2011.
Tell me what you think.
ik weet niet waar je dat vandaan hebt, want hardtraxx is het enige forum waar er zo negatief over HSR wordt gepraat. en de hardstyle scene doet zich nietalleen voor op het hardtraxx forum.RAW-vizion wrote:ik zou tog HSR proberen te vermeiden, je houd niet heel veel fans over hierzo als je met een release op HSR aankomtAvantixx wrote:Het maakt mij zelf niet zo heel veel uit. ik vind het al vet genoeg als ik een eigen release heb
-
RHardtraxx Veteran
ik heb het tog ook over hier op het forumRuffBinn wrote:ik weet niet waar je dat vandaan hebt, want hardtraxx is het enige forum waar er zo negatief over HSR wordt gepraat. en de hardstyle scene doet zich nietalleen voor op het hardtraxx forum.RAW-vizion wrote:ik zou tog HSR proberen te vermeiden, je houd niet heel veel fans over hierzo als je met een release op HSR aankomtAvantixx wrote:Het maakt mij zelf niet zo heel veel uit. ik vind het al vet genoeg als ik een eigen release heb
er zijn heus wel meer mensen die er negatief over praten hoor, kijk maar eens op hun youtube, niet echt de grootste fans daaro 
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
laat m toch lekker blij zijn met hsr.. mocht t zo uitkomenThe Indicator wrote:er zijn heus wel meer mensen die er negatief over praten hoor, kijk maar eens op hun youtube, niet echt de grootste fans daaro
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Boeiend, lijkt me gewoon niet dat zo'n "label" een stap hogerop is en dichterbij je droom. Keuze is uiteindelijk aan de persoon, maar het lijkt me geen uiterst sterke career move.
-
RHardtraxx Veteran
ik denk dat hij gelijk een release krijgt bij HSR, niet slecht bedoeld ofzo maar als je hoort wat voor dingen ze daar wel niet releasen, kan hij er makkelijk bijLuxion wrote:laat m toch lekker blij zijn met hsr.. mocht t zo uitkomenThe Indicator wrote:er zijn heus wel meer mensen die er negatief over praten hoor, kijk maar eens op hun youtube, niet echt de grootste fans daaro