Dennis, ik download hem en zal even kijken, zodra ik hem heb bestudeerd edit ik deze post!
Edit: Hmm ik kan er niet heel veel uit halen, je gebruikt samples die ik niet heb, wil je dat wij deze kunnen zien, dan moet je je FLP opslaan als 'zipped loop package', dan slaat ie de sampes ook op en kunnen wij deze zien.
De VST Juno V2 ofzoiets heb ik niet, gewoon even een andere voor in de plaats gezet en de melodies bekeken. De melodie met de 'akkoorden' zeg maar, staat een beetje vals, let hierbij goed op dat ze goed staan. Meestal gaat een zwarte toon niet samen met een witte, hierbij moet je goed luisteren of het niet vals klinkt. De 2e melodie, die iets langere is vrij eentonig, voor een intro zou het misschien wel kunnen, wel iets uitwerken dan.
Hoe je werkt in de playlist is niet zoals ik het gewend ben maar het kan wel. Persoonlijk zet k mijn patterns in balkjes in het onderste gedeelte, vind ik makkelijker enzo, maar dat komt omdat ik het zo gewend ben.
Ik zou zeggen probeer er wat van te maken, werk het iets verder uit en luister naar wat andere mensen nog hebben te zeggen.